This is Victoria. Історія бренду

Її ім’я знає чи не кожна дівчина, її кар’єра є прикладом для наслідування, а її одяг одягають знаменитості з всього світу. Вона не з тих жінок, які користувались фінансами чоловіків заради слави, – Вікторія збудувала свою бізнес-імперію сама і це не завадило їй створити сім’ю, яку вважають зразковою чи не у всьому світі.

Вікторія Керолайн Адамс народилась 17 квітня 1974 року в графстві Ессекс на сході Англії. Її сім’я ніколи не була бідною, адже її батько був інженером та керівником власної фірми. В сім’ї Адамсів було троє дітей: Вікторія, Крістіан і Луїза. Освіту майбутня зірка отримала в школі St. Mary’s High School. В цій школі дівчина неодноразово зазнавала знущань з боку однолітків. Друзів у неї майже не було, адже вона постійно була об’єктом для насмішок. Щоб побороти страх та невпевненість, які виникли в наслідок негативного впливу у школі, батьки віддали Вікторію в Jason Theatre School. Далі її шлях з блискавичною швидкістю провів її до вершин популярності: кастинг в групу Spice Girls і, як наслідок, світова слава. У групі їй дали прізвисько Posh Spice, яке, мабуть, і визначило її подальшу долю. Елегантному і розкішного стилю Вікторія з тих пір майже не зраджувала ніколи.

Після закінчення своєї блискавичної музичної кар’єри, Вікторія, вже у ролі новоспеченої місіс Бекхем, звернула свою увагу на модну індустрію і розпочала свій активний розвиток у цій сфері. У 2004 році вона запустила власну лінію джинсів, яка отримала назву Rock&Republic. Змішавши моду на джинси з японського деніму та своє всесвітньо популярне ім’я, Вікторія змогла досягнути шаленого успіху у просуванні свого бренду. З 2006 року її компанія під назвою dVb Style починає випускати не тільки джинси, але й запускає у виробництво колекцію сонцезахисних окулярів, а також парфумерну лінію, яка називалась Intimately Beckham.

Зрозумівши, що модна індустрія – це та сфера, у якій Бекхем може реалізовувати себе далі, вона створює новий бренд під власним іменем Victoria Beckham. Це саме той стиль та той напрям, який ми знаємо сьогодні. Як стверджує дизайнер, особливістю її бренду є те, що всі речі виробляються в Лондоні. До десятиріччя бренду, який вона відсвяткувала в цьому році, вся команда вже переїхала в новий офіс в західному Лондоні. Там же вона готувала вересневий ювілейний показ, який вперше за історію бренду пройшов в Лондоні.

Зараз у дизайнерки відразу два офіси (в Лондоні і Нью-Йорку), флагманські магазини в лондонському Мейфері і центрі Гонконгу, десятирічний досвід показів на Тижні моди в Нью-Йорку і численні нагороди. У 2010 році бренд був номінований на престижну британську премію Brand of the Year-2010 в категорії «Бренд року». Тоді крім Вікторії в число номінантів увійшли такі дизайнери, як Крістофер Кейн, Фібі Файло і інші. Пізніше її робота була відзначена нагородою Best Designer, а Victoria Beckham став брендом року на British Fashion Awards.

Одне з найбільш важливих досягнень Вікторії відбулось відносно нещодавно – це партнерство з Estee Lauder для створення інноваційної колекції макіяжу, а також лімітована колекція для американського ритейл-гіганта Target. Одяг з іменним лейблом носять перші красуні планети: Дрю Беррімор, Лорен Хаттон, Розаріо Доусон, Камерон Діаз, Дженніфер Лопес, Кетрін Хейгл, Алекса Чанг і багато інших. У 2009 році вийшла колекція під назвою Victoria Beckham Collection. До неї ввійшли десять коктейльних суконь, які за лічені місяці стали справжніми бестселерами бренду. «Все, що я створюю, я хотіла б носити сама. Я черпаю натхнення в 40-х і 50-х роках минулого століття, тому важливу роль в моїх колекціях грають скульптурні силуети. Корсет в поєднанні з широкою плечової частиною одягу може створити ілюзію тонкої талії. Але є й такі речі, які підійдуть жінкам з будь-якою фігурою», – ділилася в той час Вікторія.

Однак, не дивлячись на, здавалося б, визначений характер та стиль бренду, Вікторія вносить в нього певні зміни. Характерні для бренду сукні-футляри змінилися на складні силуети, об’ємні плащі, пальто і широкі брюки-труби. Погано чи ні – вирішувати кожному! Але, не дивлячись на такі помітні зміни, бренд Victoria Beckham дедалі більше набирає обертів серед інших гігантів модної індустрії. Та й сама Вікторія, яка протягом багатьох років не уявляла своє життя без «шпильок», почала носити взуття на плоскому ходу і одяг, який максимально приховує фігуру. І хоча у бренду була філософія, націлена на розкішних споживачок, але час та й самі погляди Бекхем починають вносити свої коректури. Можливо, зміни в естетиці бренду були викликані і тотальним падінням продажів взуття на високих підборах і стрімким злетом популярності кросівок. Хто буде носити вузькі сукні-футляри без класичних пари підборів Christian Louboutin? Так чи інакше, але загальний візуальний вигляд бренду змінився в кращу практичну сторону. І якщо раніше колекції Вікторії чітко нагадували роботи Ролана Муре, то зараз більше асоціюються з тим, що вже багато років робить Фібі Файло. Її остання робота для сезону осіньзима 2018/19, показана в Нью-Йорку, ідеальний тому доказ.

POST A COMMENT