This is Fendi. Історія бренду

Вже багато десятиліть Fendi є справжнім зразком вишуканого італійського стилю. Навіть якщо ви не цікавитесь стилем і не знаєте назв всіх брендів-гігантів, то це прізвище ви точно чули. Так, Фенді – це прізвище, з якого розпочалась історія одного із найпопулярніших Будинків моди в світі.

В першій половині ХХ століття Адель Касагранде відкриває свій невеличкий магазинчик, у якому продавала вироби зі шкіри та хутра. Протягом тривалого часу справи йшли досить непогано, але бізнес по справжньому розквіт, коли Адель вийшла заміж за молодого і привабливого Едуардо Фенді. Магазин, який знаходився в центрі Риму, отримав коротку і лаконічну назву Fendi. Згодом подружжя відкрило ще один магазин, клієнтами якого в основному були заможні люди. З часом спільний сімейний бізнес Адель і Едуардо перетворився у величезне підприємство, яке спеціалізувалося на виготовлені різноманітних речей з шкіри та хутра високої якості (на прилавках магазинів можна було знайти все: від одягу до високоякісних аксесуарів ручної роботи). Коли бізнес почав активно набирати обертів, почалася Друга Світова війна, яка надовго загальмувала роботу. Однак, з встановленням мирного життя, виробництво і магазини почали активно відновлювати свою роботу. За розвиток сімейного бізнесу взялися п’ять дочок Едуардо і Адель. Дівчата поступово і з цікавістю вникали у всі тонкощі ведення бізнесу і незабаром, розподіливши між собою всі обов’язки, вони встали на чолі спільної сімейної справи.

Керівництво Fendi вирішило залучити до роботи молодих дизайнерів професіоналів, які піднімуть компанію на новий рівень. В 60-их роках, під час бурхливого розквіту, до бренду приєднався талановитий і амбіційний дизайнер Карл Лагерфельд. Дизайнер повністю змінює звичний вигляд виробів з хутра. Вся хутряна продукція, яка раніше була досить громіздкою і важкою, змінюється до невпізнання: вона стає в сотні разів зручнішою та легшою. Завдяки Карлу Лагерфельду модний будинок Fendi став широко відомим і популярним. Крім того, саме він розробив логотип.

Компанія Fendi завжди слідувала своєму девізу – «найкращі шуби за розумними цінами». І хоча вартість продукції цього модного будинку низькою складно назвати, якість була варта того, щоб віддати такі гроші. Недарма цей бренд став люксовим. Зараз Fendi є частиною величезної модною корпорації «LVMH». Магазини із логотипом «FF» поширені по всьому світу. У 2005 році, коли бренд відзначав своє вісімдесятиріччя, в столиці Італії урочисто відкрили справжній «палац» Palazzo Fendi, у якому розмістили і майстерню, в якій можна зробити персональне замовлення, і елітний бутік, де продається найкраща продукція. Дизайнери італійського бренду не зупинилися на досягнутому і зайнялися розробкою модних аксесуарів: ручки і запальнички, рукавички зі шкіри та краватки, окуляри. Найбільш популярними з них стали знамениті сумки зі шкіри, які охоче купували і в Європі, і в США, і в Японії.

Коли бізнес почав активно набирати обертів, почалася друга світова війна, яка надовго загальмувала роботу.

У дев’яностих роках «Fendi» презентує сумку, яка стала бестселером. Її дизайн розробила Сільвія Фенді і дала їй назву «Baguette». Навіть найдосвідченіші модниці були вражені незвичайним дизайном цього звичного аксесуара. Сумочку, яку порівняли з французьким багетом, потрібно було носити під пахвою. Варіантів цієї сумки було випущено дуже багато, а матеріали використовувалися найрізноманітніші. У 1985 світ побачив неповторний аромат Fendi, який підкорив усіх своєю насиченістю і розкішшю. Після неймовірного успіху цього жіночого парфуму випустили і чоловічий аромат «Fendi Uomo», який теж виявився вельми успішним. Моделі одягу, які пропонує для своїх покупців бренд Fendi, відрізняються вишуканим стилем і стриманістю. Кожен аксесуар відмінно доповнює створений образ, не відволікаючи уваги від самої людини. Це справжнє благородство стилю, яке було вивірено роками кропіткої роботи талановитих дизайнерів. Однак не тільки жінки мають можливість одягатися в Fendi. З початку дев’яностих років ХХ століття бренд випускає і чоловічу лінію одягу.

Колекції останніх років вдало поєднують в собі і практичний повсякденний стиль, і розкішні елементи класичних образів. Завдяки цьому Fendi вдається залишатися затребуваним. Бренд вміє дивувати і привертати увагу. Чого варта тільки одна рекламна кампанія, яка була організована в Китаї, де дизайнери провели ефектний показ, подіумом для якого послугувала Велика Китайська стіна! Зупинятися на досягнутому Fendi не збирається. Бренд з кожним роком стрімко збільшує кількість своїх поціновувачів. Не зважаючи на різноманітні тренди та стрімкий розвиток суспільства, Fendi зберігає свою неповторну, вишукану італійську суть.

POST A COMMENT