This is Celine. Історія бренду

Створити власний бізнес не так вже й важко, а от перетворити його у цілу імперію під силу не кожному. Ми розповімо вам, як одна подружня пара з Парижу вирішила відкрити власний магазин, який згодом перетворився на бренд з світовим ім’ям.

Початок

В 1945 році, коли весь світ тільки починав відновлюватись після тяжкої війни, в Парижі жінка на ім’я Випіана Селін та її чоловік Річард вирішили відкрити власний невеличкий магазинчик, який спеціалізувався на виготовленні і продажі високоякісного дитячого взуття із натуральних матеріалів. Все йшло досить добре, навіть не зважаючи на те, що Випіана ніколи не була дизайнером і не мала досвіду у торгівлі. Її симпатичне дитяче взуття подобалося всім, тому воно стало дуже популярним за досить маленький відрізок часу. Успіх допоміг зрозуміти талановитій жінці, що її робота приносить користь і прибуток, тому згодом асортимент магазину значно розширюється і в продаж надходить перша модель жіночого взуття. Це були мокасини під назвою «Шпилька». Через три роки світ побачила модель «Інка», яка стала бестселером. В цей ж час бренд розпочинає роботу над виготовленням жіночих аксесуарів з шкіри.

Перша колекція

1966 рік став особливим в історії Celine. Він був ознаменованим небувалим піднесенням бренду, причиною якого став вихід першої колекції одягу, в яку ввійшли як спортивні, так і класичні речі. Такий підхід допоміг привернути увагу прихильниць різноманітних стилів і значно розширити аудиторію. Вихід наступної колекції в спортивному стилі став символом нової ери у Celine. Виявилося, що це саме те, чого чекали модниці того часу. Покупців приваблювало і підкорювало все: якість товарів, стиль, колір, нові форми. Ім’я Селін стало відомим у всій Франції і далеко за її межами (її часто порівнювали з мадам Шанель).

Зміна пріоритетів

В кінці 1950-х бренд вже завоював прихильність та статус. Після відкриття магазинів в Японії, Америці, а згодом і в інших країнах справи впевнено пішли в гору. З 1960 брендові сумки, взуття і одяг доступні не тільки представникам еліти, а й середньому класу. Уже в 70-х Celine заявив про себе, як про міжнародний бренд класу люкс. З самого початку головним пріоритетом для Випіани була якість матеріалів. Вона постійно стежила за трендами і вносила нововведення: коли денім потрапив до рук дизайнерів і став популярним матеріалом для виготовлення одягу, вона також працювала з ним, роблячи його більш еластичним, ніжним і жіночним. Випіана вірила, що сучасна жінка потребує не химерного, а розкішного одягу. Дизайнерський стиль Celine був заснований на лаконічності та елегантності. Спідниця або шорти в поєднанні з жилетом або легкою трикотажною сорочкою, поясом і мокасинами – образ відповідав фантазії сучасних жінок, які прагнули свободи і змін. Парижанки легко могли носити речі Celine, повністю відповідаючи духу часу в мінливому післявоєнному світі.

Нові обличчя

Чоловічі колекції з’явились в асортименті бренду з приходом нового креативного директора, яким став Майкл Корс. Він зайняв цю посаду у 1997 році. Через кілька років його змінив Роберто Менічетті, який пропрацював в компанії декілька років. Слідом за ним бренд очолила Іванна Омажич, а після неї, нарешті, він потрапив у дбайливі руки талановитої британської дизайнерки Фібі Файло. За роки роботи Фібі концепція бренду змінилась: одяг повернувся до практичного та вишуканого стилю, який так любила Випіана Селін. Всі колекції були розроблені так, щоб речі можна було легко носити в повсякденному житті, а не тільки на подіумі в променях софітів. Перша ж її колекція змінила обличчя бренду. Вона вийшла максимально простою, суворою і лаконічною, але, не дивлячись на це, була високо оцінена навіть найвибагливішими критиками.

Celine сьогодні

Чутки про те, що Фібі Файло покине Celine, на посаді креативного директора якого вона була останні десять років, ходили давно. 22 грудня 2017 року вони підтвердилися – у Celine офіційно заявили, що Файло залишає місце креативного директора бренду, який фактично став синонімом її імені. ЇЇ місце зайняв один з найбільш рок-н-рольних дизайнерів сучасності – Еді Сліман. З перших ж днів роботи він дав всім зрозуміти, що Celine вже не буде тим брендом, до якого всі звикли. Рокерська, гранжева естетика і сексуальність з прив’язкою до брутальності, яку запатентував Сліман в жіночих колекціях Saint Laurent, й справді не має нічого спільного з Celine – брендом, який став синонімом інтелектуального шику і уніформою для незалежної жінки. Проте зіткнення протилежних естетик дало нове життя бренду, яке сподобалось усім.

POST A COMMENT