Зашифроване послання. Значення символів на упаковці

Сучасний споживач знає все про те, що він купує: від складу, який вказаний на продукті, до дії компонентів, які у нього входять. Не дивлячись на всебічну обізнаність, мало хто звертає свою увагу на символи, які нанесені на упаковку. Ми підготували для вас список найрозповсюжених позначок та інформацію про те, що вони означають.

«Зелена точка»

«Зелена точка», також відома як The Green Dot, насправді рідко буває зеленого кольору. Найчастіше вона біла або чорна. Не дивлячись на забарвлення цього символу, значення у нього одне – сплетені стрілки вказують на те, що компанія, яка виготовляє певний продукт, розміщує їх на упаковці з метою зазначити те, що вона вкладає гроші в програми збору, сортування та переробки відходів. Справа у тому, що всі бренди В Європі зобов’язані переробляти відходи, що залишаються після виробництва – зазвичай, для цього користуються послугами сторонніх компаній. Такі правила зобов’язані виконувати абсолютно усі, адже цей процес врегульовано на законодавчому рівні. Дуже часто символ плутають із позначкою переробки, в якому три стрілки, але у нього трохи інший зміст.

«Петля Мебіуса»

Цей знак з трьох стрілок означає, що упаковка, в якій продається продукт, частково або повністю зроблена з перероблених матеріалів. Якщо він зображений поруч з цифрою – то вона позначає відсоток переробленого матеріалу всередині складу. Іноді поруч з символом можуть бути ще й літери. Вони вказують на смоли, які використовувалися при виготовленні пластика – ці позначки можуть допомогти в подальшій переробці упаковки.

Значок «e»

Якщо ви зустріли символ «е» в нижньому регістрі на тубі, то не думайте, що він якимось чином позначає екологічність чи щось подібне. Цей символ означає, що зазначена вага засобу відповідає дійсності. Таким чином ви можете бути впевненими у тому, що заплатили рівно за ту кількість продукту, яку вам обіцяли.

ППО, або період після відкриття

Усі, мабуть, бачили символ відкритого ковпачка, на якому написані цифра та буква «М». Цей символ дає споживачу вкрай важливу інформацію, адже цифра, яка вказана біля літери, позначає кількість місяців, за яку засіб потрібно використовувати після того, як ви його відкрили. Ми наполегливо радимо звертати на нього увагу, адже ця інформація допоможе вам уникнути небажаних реакцій з боку вашого організму. Можливо, ви не помітите жодних змін після того, як термін придатності минув, але не поспішайте з висновками. По-перше, в засіб можуть потрапляти бактерії з ваших рук, а це призведе до того, що з часом він буде приносити тільки шкоду. По-друге, в більшості пластикових упаковок міститься бісфенол А, який при тривалому контакті з продуктом просочується із пластику у склад засобу. За своєю хімічною структурою він схожий з жіночим гормоном естрогеном і має негативний вплив на репродуктивну функцію та може провокувати появу пухлин. Тому уважність і ще раз уважність.

Полум’я

Знак полум’я на упаковці означає, що засіб, який знаходиться всередині, легко запалюється. Найчастіше його можна зустріти на лаках для нігтів, лаках для волосся, дезодорантах та різноманітних спреях, які містяться в металевих балонах під високим тиском, а також у засобах, які містять у собі спирт й інші хімічні сполуки, які швидко запалюються. Засоби, на яких намальований такий знак, ні за яких обставин не можна тримати близько до відкритого джерела вогню і навіть просто під променями сонця, адже це надто небезпечно.

Книга

Якщо на упаковці ви бачите знак, на якому зображена розгорнута книга, то це попередження для вас. Цей символ наносять на ті засоби, перед використанням яких потрібно прочитати інструкцію. Навіть якщо це звичайна фарба для волосся, а ви професіональний стиліст, ми все одно рекомендуємо прочитати інструкцію. Такі речі, як пілінги, креми зі складним складом, сироватки та інші засоби активної дії, до яких шкірі потрібно звикати поступово, не варто використовувати «на око». Такі експерименти можуть закінчитись непередбачуваним наслідками.

Кролик

Побачили стрибаючого кролика на упаковці? Це означає, що під час виробництва косметика не проходила тестування на тваринах і в її складі немає компонентів тваринного походження. Цей символ використовується по всьому світу. Він був створений в 1996 році, коли вісім організацій по захисту тварин заснували CCIC – коаліцію за споживчу інформацію про косметичні засоби.

POST A COMMENT