This is Prada. Історія бренду

Історія будь-якого бренду – це історія людей, які його створили. Вони стають тією силою, яка вдихає життя в ідею і перетворює її у світовий феномен. Ми розповімо вам про створення та подальший розвиток одного із найцікавіших брендів світу високої моди, який за роки свого існування заполонив серця мільйонів.

Початок

У далекому 1913 році Маріо Прада відкрив невеликий магазин шкіргалантереї в Мілані. Незабаром він залучив до справи і свого брата Мартіно. Ставка була зроблена на якісні сумки і валізи, які могли собі дозволити далеко не всі. Ця стратегія виявилася успішною, тому бренд швидко став популярним серед іноземців. Після смерті Маріо бізнес перейшов до його дочки Луїзи. Їй вдалося налагодити продажі в Європі і Америці. Філософія залишалася незмінною – бездоганна якість і стиль. Не дивлячись на це, попит на сумки помітно знизився – вони здавалися покупцям незручними і громіздкими. Компанії загрожувала фінансова криза і банкрутство.

…можна було зайти в паризький бутік і розробити туфлі своєї мрії.

Новий етап

Бренд Prada вчасно потрапив до рук заповзятливої внучки засновника – Міучі Прада. Саме вона перетворила невеликий сімейний бізнес у впливовий будинок моди, який диктує модні тенденції. Вона б не впоралася без підтримки бізнесмена Патріціо Бертеллі, який згодом став її чоловіком і виконавчим директором Prada. Перш за все, Міуча вирішила розширити асортимент бренду. Таким чином бренд розпочав виробництво одягу і взуття. Уже в 1989 році світ побачила нова колекція, яка відрізнялася спокійними тонами з домінуванням чорного, простими лініями і фасонами. Вона вигідно відрізнялася на тлі загального кітчу, тому у неї швидко з’явилися шанувальники – любителі елегантності і лаконічності. Ще однією відмінною рисою марки є відданість традиціям, тому Міуча вирішила не випускати під маркою Prada недорогий одяг, а заснувати окремий молодіжний бренд – Miu Miu. Його назва – це похідна від імені директора Міучі. Це рішення виявилось успішним, адже незвичайні дизайнерські рішення та яскраві кольори змогли привернути увагу молоді. У цей час компанія все ще дотримується курсу на розширення асортименту. В асортименті з’являються сонцезахисні окуляри, нижня білизна, аксесуари, аромати і навіть смартфони. Трохи пізніше з’явилася чоловіча лінія в стилі sport-casual.

Розвиток бренду: 2000-2014 рр.

За ці десять років бренд здобув шалену популярність та авторитет. До 2002 року в світі існувало 160 магазинів модного будинку. Через 6 років компанія виділила кошти на будівництво величезної будівлі-трансформера в Сеулі. На її відкритті відбувся показ нової колекції спідниць бренду. У 2009 році виходить об’ємна книга про історію компанії. Згодом виходить лінія сумок з екологічних матеріалів з абстрактними геометричними і рослинними орнаментами. У 2010 році був запущений цікавий проект Country of Origin, в рамках якого було випущено чотири абсолютно різні колекції: шотландська, перуанська, японська та індійська. У кожній з них були представлені тканини і деталі, характерні саме для цих країн. Слідом в 2011 році вийшов лімітований набір яскравих дорожніх сумок і різдвяні брелоки у вигляді звірів, одягнених в стильний одяг. Цей рік був багатий на різноманітні проекти: виходить екстравагантна колекція жіночого взуття, яка стає реверсом до старовинних автомобілів, що випускають язики полум’я. Про популярність бренду говорить і те, що в чоловічому показі осінньо-зимової колекції взяли участь відомі актори Голлівуду. У 2012 році компанії доручили розробити форму для збірної Італії з вітрильного спорту до чергових Олімпійських ігор. Кілька цікавих проектів було втілено в життя в 2014 році. У березні можна було зайти в паризький бутік і розробити туфлі своєї мрії. Клієнт сам вибирав модель, колір, матеріал, декор та навіть відтінок підошви, а його ініціали розташовувалися відразу під фірмовим підписом модного будинку. В цьому ж році Міуча Прада покинула пост президента компанії, але залишилася її креативним директором.

Prada сьогодні

Сьогодні Prada – це законодавець моди для стильних жінок, які хочуть виглядати дорого і елегантно. Компанія випускає одяг, взуття, аксесуари і навіть парфуми, а все це завдяки неповторній Міучі Прада. Вона відмовилася переносити виробництво в країни Азії, щоб нітрохи не втратити в якості. Саме під її керівництвом Prada стала однією з культових марок світу моди і знайшла шанувальників як серед простих жінок, так і серед знаменитостей.

POST A COMMENT