Не банально. 5 незвичних професій в beauty-індустрії

Візажисти, стилісти, косметологи, гримери, амбасадори, інфлюенсери, парфумери, пластичні хірурги – це звичні для нас приклади професій в індустрії краси. Але якщо ви думаєте, що beauty – це лише макіяж та боротьба зі зморшками, то ви глибоко помиляєтесь.

Б’юті-сфера може похизуватись особливим багатством небанальних професій, про які чули одиниці. Ми розповімо про найцікавіші з них та підкажемо, як можна себе у них реалізувати. Можливо, ви майбутній стиліст косметичних засобів?

Б’юті-архівіст

Повернення трендів минулого вже декілька сезонів залишається актуальним як у модній індустрії, так і в індустрії краси. Словосполучення з початком «ностальгія за…» стало сьогодні одним з найпопулярніших. Знамениті косметичні бренди люблять свої творіння і розробки не менше Модних будинків і, звичайно ж, намагаються максимально зберегти їх у хроніках, щоб вони назавжди залишились в історії індустрії. За останні декілька місяців відомі бренди повернули знакові для них колись моделі сумок та прикрас. За ними й косметичні гіганти повернули старі розробки та подали їх у новій інтерпретації. Це все було б неможливим без б’юті-архівістів. Люди цієї професії відповідають за систематизацію та можливий revival кампейнів, слоганів і інших «представників» косметичних засобів на ринку. Завдяки їм ми маємо уявлення про те, у якому напрямку розвивається індустрія краси, а бренди – яку красу їм обслуговувати.

Координатор ароматів

Напевно, у вас є запахи, які асоціюються з певним місцем або спогадами, з людьми, або такі, які викликають відчуття дежавю. Сьогодні ланцюжки нейронної мережі, що відповідають за встановлення подібного зв’язку, активно використовують так звані координатори ароматів, хоча цю професію називають по-різному. Запах – найпотужніший канал доступу до наших емоцій і пам’яті. Тому люди, які вміють грамотно розставити ароматичні свічки, спреї, дифузор в магазинах, готелях або на комерційних заходах цінуються на вагу золота. Якщо фраза «шлях до серця чоловіка лежить через шлунок» актуальна в гендерному відношенні (що, втім, дуже суперечливо), то фраза «шлях до емпатії лежить через запах» – біологічно незаперечна істина. Запах завжди оточує нас, у кожного з нас є свої вподобання, тому координатори ароматів також можуть надати професійну допомогу у виборі ідеального аромату саме для вас. Якщо ви думаєте, що це дуже легко, то ви сильно помиляєтесь. Ця професія потребує розвинутих сенсорики та нюху, а також певних знань з психології та соціології. Хотіли б спробувати себе у цій сфері?

Людина, яка називає засоби

Всі ці довгі і мудровані або короткі і яскраві назви, які ми бачимо на естетичних упаковках баночок і тюбиків з косметичними засобами, – плід лінгвістичної праці цілих команд б’юті-експертів. Ці люди прекрасно розбираються в тому, як реагує наша свідомість на те чи інше слово з б’юті-лексикону, а також прекрасно розбираються в семантичних відмінностях схожих за звучанням або змістом понять: «дерма» і «шкіра», «тональний» і «тонуючий», «ампули» і «капсули», «зволожувальний» і «поживний»? Дійсно, косметика – це справжня хімія. Правильно назвати засіб та дати йому характеристику – це не просте завдання. Текст та назва повинні приваблювати, бути лаконічним та легкими для запам’ятовування. У цій роботі поєднується фах філолога, психолога, маркетолога та успішного соціолога. Цікавий мікс, правда ж?

Б’юті-сенсорики

Експерти цієї професії говорять про косметичний засіб тільки після того, як спробують його на власному тілі (щось схоже до блогерів, яким надсилають безкоштовні зразки, але у них немає величезної кількості підписників). На відміну від різноманітних інфлюенсерів, ця робота вимагає кваліфікації. Не дивно, адже в їхні обов’язки входить визначення того, як засіб повинен лягати на шкіру, а також виглядати, відчуватися і звучати. Норми щільності і жирності текстури вашого крему або сироватки також визначають вони. Нам ця професія здається дійсно привабливою: перетворити свій улюблений ритуал в справу життя – хіба не казка, за умови, що вона вам не набридне?

Стиліст косметичних засобів

Якщо вам траплялися фотографії, на яких розсипалися пудри, тіні або шари тонального крему становлять «соковиту» композицію, яку якщо не хочеться з’їсти, то спробувати на своїй шкірі точно, знайте, що для такої творчості є своя професія під назвою «стиліст косметичних засобів». У центрі уваги експертів в цій б’юті області – текстура, колористика та естетична складова всього можливого набору сироваток і кремів, доступних сучасній жінці. Складені ними палітри дуже красиві: в цьому напрямку влада маркетингу дещо обмежена, а творять дійсно захоплені люди (хоча не захопитися такою красою дуже важко).

POST A COMMENT