This is Kenzo. Історія бренду

Французький бренд Kenzo можна назвати справжнім феноменом моди. У 1970 році нікому невідомий японський дизайнер Кензо Такада представив у Парижі колекцію, яка повністю суперечила законам Haute Couture: занадто строкаті забарвлення, вільний крій, етнічні мотиви. Парижани мали право висміяти експерименти недосвідченого модельєра, проте сталося навпаки – їм сподобалась нахабна самобутність Кензо.

Народився Кензо Такада в 1939 році в небагатій багатодітній сім’ї, яка проживала в маленькому японському селищі. Випускаючись зі школи, він твердо знав, що хоче присвятити своє життя індустрії моди. На жаль, батьки не схвалювали його завзяття і хлопцю довелося вступати туди, куди вони сказали. Однак, досить скоро Кензо зрозумів, що неймовірно важко займатися справою, яка йому не подобається, тому кидає навчання. З цього моменту починається тернистий і складний шлях майбутнього модельєра в боротьбі за свою мрію.

Кензо їде в Токіо і починає самостійне життя. Там йому доводиться непросто: він сам себе забезпечує і паралельно навчається в японській школі модельєрів «Bunka Gakuen», яку вважали дуже престижною. Кензо став першим щасливчиком чоловічої статі, якому вдалося вступити туди і успішно її закінчити. Згодом у молодого хлопця з’являється нова мета – Париж. Він знаходить додатковий заробіток і починає відкладати на нову мрію гроші. Згодом, у 1965 році, амбіційний модельєр прибуває в столицю Франції. Він зняв маленьку кімнатку і почав активно знайомитися з паризькою культурою, ходити на знакові заходи і покази мод знаменитих майстрів. Кензо усвідомлює, що висока мода – це інший світ, який не відповідає його реальності. Він вирішує, що повинен стати ковтком свіжого повітря в усталеному світі моди Парижа, розширити традиційні кордони, вразити, запропонувати щось принципово нове, але не надто шокуюче, а дещо адаптоване під європейську публіку. Він вибрав свою дорогу і не прогадав.

У квітні 1970 року у Кензо проходить перший показ колекції жіночого одягу, виконаної повністю вручну з високоякісної бавовни. Модельєр використовував отримані в Парижі і в Японії знання і створив такий собі мікс, «коктейль» зі східної етніки та європейських традицій. Яскраві еклектичні речі з елементами національного японського костюма викликали у європейської публіки непідробний інтерес. Так Кензо зміг не тільки здивувати, але і став законодавцем моди, зробивши японський стиль новим затребуваним трендом. Він представив свій погляд на крій, давши можливість модницям відпочити від обтягуючих силуетів і тугих речей. Про нього заговорили, а в 1972 році японський модельєр отримав свою першу премію від Fashion Club Editor, що відзначає його талант і унікальність.

Офіційно Кензо Такада зареєстрував свій однойменний бренд в 1976 році, а в 1983 році було оголошено про запуск лінії одягу для чоловіків, яка, звичайно ж, теж відрізнялася нестандартним дизайном і виглядала дещо епатажно. Він продовжує використовувати в дизайні одягу етнічні мотиви, але розширює географічні межі – це вже не тільки японська культура, модельєр надихається культурою і інших країн, в яких йому вдається побувати в процесі його численних подорожей світом. Він намагається дивитися на все по-новому. Комбінуючи різні фактури, візерунки і кольори, йому вдається створювати екзотичні цікаві речі.

В 1987 році почали виходити колекції одягу для дітей і текстиль для дому, а роком пізніше на світ з’являється нове творіння Такада – бренд «Kenzo Parfums». Щорічно дизайнер вражав світ новими колекціями, випускаючи їх п’ять разів на рік. Крім унікального і неповторного погляду на дизайн одягу, Кензо дивував публіку влаштовуючи ефектні і феєричні покази, організовуючи красиві шоу в найбільш вагомих місцях французької столиці.

У 1999 році Такада першим серед модельєрів удостоюється «Американської премії миру», а номінація «За космополітичну кар’єру і стиль, який увібрав в себе відгомони різних культур і традицій» якнайкраще характеризує творчість Кензо. В цей же період модельєр приймає рішення покинути бізнес і продає марку «Kenzo» в надійні професійні та досвідчені руки – найбільшому в світі французькому концернхолдингу «Louis Vuitton Moet Hennessy». На прощання Такада створив нову колекцію одягу і продемонстрував на прощальному показі всі найкращі роботи, розроблені ним за його тридцятирічну кар’єру.

Сам Кензо Такада не втратив енергії і наснаги. Він розробляє стильні предмети інтер’єру, співпрацює з різними марками. Якщо колись давно, ще дитиною, Кензо дивився захопленими очима на сторінки модних журналів, мріючи про творчу реалізацію, то сьогодні на цих сторінках захоплено пишуть про нього. Модельєр зумів не тільки реалізувати свою мрію, але і подарував світові абсолютно новий погляд на моду – неповторний і дивовижний світ витонченої і елегантної еклектики.

POST A COMMENT