I know you. Шість історій легкої слави в інтернеті

Марк Твен казав: «Слава – дим, успіх – випадковість», і з цим його висловом, мабуть, погодяться люди, які здобули популярність завдяки мемам. Розповідаємо, як з’явилися найвідоміші смішні картинки, і що відбувається в житті їхніх героїв сьогодні.

1. Дівчина-Fiji

Промо-модель Келлет Кутберт буквально прокинулася знаменитою після церемонії «Золотого глобуса 2019». Її функція на заході була досить простою – дівчина всього лише розносила воду Fiji на підносах, але за збігом обставин засвітилася практично на всіх кадрах з червоної килимової доріжки. Сама Келлет, судячи з усього, була зовсім не проти пильної уваги з боку преси. Як тільки гості почали з’являтися на червоній килимовій доріжці, дівчина нітрохи не зніяковіла – вона сміливо дивилася в об’єктиви, виглядаючи з-за спин знаменитостей. Такий перформанс не залишився непоміченим інтернет-спільнотою. Вже ввечері після церемонії в мережі з’явилися перші меми, героїнею яких стала промо-модель. Маркетологи компанії, що найняла Кутберт, стали використовувати зображення дівчини в рекламі, а також випустили картонні фігури з її фото. Чи законно це з боку бренду – тепер розбереться Вищий суд Каліфорнії.

2. Брайан-невдаха

Почнемо з того, що ім’я хлопця – зовсім не Брайан. Інтернет-користувачі вигадали йому ім’я самі. У січні 2012 року зображення рудоволосого хлопчика з брекетами завантажив на сайт Reddit Ян Девіс, старий друг героя з початкових класів. Він відразу ж вирішив зробити фотографію мемом, підписавши її так: «Складає іспит з водіння – отримує перше попередження про водіння в нетверезому стані». Ця публікація залишилася практично непоміченою, але пізніше, в той же день, з’явився другий мем з більш плоским підлітковим гумором, який набрав більше 3300 голосів за два місяці. У квітні 2012 року хлопець з фотографії знайшовся, ним виявився Кайл Крейвен, а сам знімок був зроблений, коли хлопчик навчався в сьомому класі.

3. Дівчинка-катастрофа

Ця фотографія моторошно усміхненої маленької дівчинки, яка спостерігає за тим, як згорає будинок, стала одним з найпопулярніших інтернет-мемів, з’явившись на просторах мережі в далекому 2008 році. Знімок був зроблений за чотири роки до того, коли чотирирічна Зоуї Рот (дівчинка на фото) вийшла на вулицю з батьком, щоб подивитися на тренувальне гасіння пожежі. Так вона розповіла виданню Unilad: «Пожежна частина в нашому місті проводила тестове гасіння пожежі в будинку, тому ми пішли подивитися. У мого тата була нова камера, і він сфотографував мене і мого брата на цьому фоні». Потім в 2007 році фотографія перемогла в конкурсі і була опублікована в журналі JPG Magazine, після чого була завантажена в Інтернет, де поширилася зі швидкістю світла.

4. «Здивована Хлоя»

Знаменитий знімок насправді є скріншотом з відео, яке в 2013 році завантажили на YouTube батьки дівчинки. У ролику дорослі повідомляють Хлої і її сестрі Лілі про те, що вони відправляються в Діснейленд, після чого була така різна реакція дівчаток на цю звістку. У той час як Лілі втирає сльози щастя, Хлоя не бачить приводів для такої бурхливої ​​радості і дивиться на батьків з нерозумінням. Відео швидко стало вірусним, а gif-зображення, вирізані з нього, до цих пір використовують в Інтернеті, щоб продемонструвати свою здивованість і цілковите нерозуміння ситуації.

5. Обурена дівчинка з хвостиками

Кумедна дівчинка в рожевій кофтинці – всього лише юна актриса Міа Талеріко, а популярний мем – кадр з американського комедійного телесеріалу «Тримайся, Чарлі!». Той момент, який зображений на фотографії, був показаний в епізоді під назвою «Знайомство з батьками». Таку гаму емоцій на обличчі дівчинки – від подиву до здивування, викликала поведінка її екранної мами, яка спочатку сидить і спокійно грає зі своєю донькою Чарлі, а почувши шум у дворі, схоплюється з місця і з криками «Що трапилося з Чарлі?» вибігає за двері.

6. Успішна дитина

Фотографія дитини на пляжі з задоволеним виразом обличчя почала поширюватися Інтернетом з 2011 року. Лейні Гринер, мама 11-місячного малюка Семмі, який став героєм знімка, виклала кадр в своєму особистому аккаунті на Flickr, а потім і на стоковий сервіс Getty Images (звідки згодом зображення було видалено). Однак користувачі соціальних мереж, які стали активно ділитися фотографією «Успішної дитини» на своїх сторінках, інтерпретували її по-своєму. Уже через рік фотографія вийшла за межі соціальних мереж і стала використовуватися для рекламних компаній. Британська компанія Virgin Media помістила зображення задоволеного малюка на свої білборди, супроводивши їх словами: «Тім щойно зрозумів, що його батьки підключили HD-канали без додаткової плати».

POST A COMMENT