Shine bright: історія успіху Ріани

Ви точно її знаєте, ви чули її пісні, танцювали під запальні треки у клубі, ви бачили її в телевізорі, у рекламі і на найпопулярніших обкладинках світових глянців. Співачка, акторка, дизайнерка, філантроп, ікона стилю, модель – це все про неї. Ріанна – це жінка, яка черговий раз довела, що можливо все – головне цього захотіти! Ми розповімо вам історію успіху однієї із найвпливовіших та найпопулярніших жінок не тільки Америки, але й усього світу.

Ріанна – це жінка-музикант, яка серед її колег вважається найбагатшою у всьому світі. Її статки наблизились до величезної цифри – 600 мільйонів доларів. Мабуть, недарма її альбом, який вийшов в 2016 році, має назву «Work». В одній із найпопулярніших пісень цього альбому це слово повторюється шість разів тільки в одному рядку! У перекладі воно означає «працювати». Це слово цілком могло б стати особистим девізом Ріанни, адже її успіх – це винятково її робота.

За даними «Форбс», її статки становлять близько 600 мільйонів доларів.

 

Багатство

 

Повне ім’я співачки – Робін Ріанна Фенті, 31 рік. Її заслужено вважають іконою стилю. Крім основної діяльності в шоу-бізнесі, вона займається підприємництвом в сфері косметичної індустрії і моди. Недавно Ріанна заявила, що планує стати співвласницею розкішного Будинку моди, першою серед темношкірих жінок. За даними «Форбс», її статки становлять близько 600 мільйонів доларів (і це тільки приблизно). Так вона зайняла перше місце серед найуспішніших жінок світу, які побудували гучну музичну кар’єру. Ріанна випереджає навіть саму Мадонну, яка за свою кар’єру заробила близько 570 мільйонів, Селін Діон з її 450 мільйонами, а також Бейонсе, яка заробила 400 мільйонів доларів.

 

Небачений успіх

 

Потрібно відзначити, що значну частину багатства Ріанна заробила не завдяки концертам (і навіть не завдяки записам альбомів). Основний її дохід – це партнерство з LVMH (французьким гігантом розкішних товарів, яким керує мільярдер Бернард Арно). Також спільно з LVMH вона володіє косметичним брендом Fenty Beauty. Його запуск відбувся в 2017 році у всесвітній мережі торгових центрів Sephora (яка також є власністю LVMH) і на сайті FentyBeauty.com. Успіх нового бренду косметики за лічені місяці став вірусним. Протягом декількох тижнів Ріанна заробила на Fenty Beauty понад 100 мільйонів доларів, а армія шанувальників співачки в Instagram за цей час збільшилася до 71 мільйона.

 

 

Секрет успіху Ріанни простий – вона створює продукт, який підійде кожному.

 

Новий підхід

 

За останні роки в Америці індустрія особистої гігієни та косметики зросла в декілька разів. Згідно з статистикою журналу Grand View Research, до 2025 року продажі можуть збільшитися до 200 мільярдів доларів на рік, коли в 2016-му вони становили 130 мільярдів. За даними журналу «Форбс», сьогодні серед найбільш багатих жінок, які «зробили себе самі», з вісімдесяти приблизно одинадцять заробили гроші на красі або продуктах для догляду за шкірою. Багато знаменитостей зробили те, що зробила Ріанна, звернувшись до недорогих маркетингових можливостей, які широко розповсюджені у соціальних мережах. Найяскравішою представницею, яка обрала такий шлях для популяризації своєї продукції, стала відома на весь світ Кайлі Дженнер з її власним іменним брендом косметики «Кайлі». Вона на власному прикладі довела успішність методу просування нових продуктів серед своїх підписників та фанатів через соціальні мережі. Незважаючи на, здавалося б, перевірений метод популяризації, Ріанна вирішила вчинити по-своєму. Це призвело до того, що бренд Fenty Beauty заявив про себе найоригінальнішим чином. Ріанна наполягла на тому, щоб перша ж колекція косметики вийшла такою, яка підходила б усім. Так було презентовано 40 відтінків помад та тональних кремів, які відповідають практично усім відтінкам шкіри людини, незважаючи на її расу та національність. Бренд одразу став космополітичним та інтернаціональним, що призвело до шаленого успіху із початку його існування. Бренд Ріанни став першим в історії б’юті-індустрії за кількістю охопленої аудиторії. Відтоді, як Ріанна презентувала першу лінійку косметики, погляд світових брендів краси на галузь був змінений назавжди. Революція, чи не так?

 

Новий бренд

 

Сьогодні імперія Ріанни продовжує свій успішний ріст. У травні 2019 року LVMH і Rihanna оголосили про створення нового бренду одягу, який отримав назву Fenty. Нещодавно відбулася презентація першої колекції, у яку ввійшли лаконічні та практичні високоякісні предмети одягу, взуття, а також прикраси та аксесуари. Ріанна у своєму інтерв’ю сказала, що її успішна співпраця з LVMH виходить на новий рівень. Колекція, створення якої розпочалося ще в травні, передбачає не тільки широкий спектр вибору різноманітних моделей, але й широку лінію розмірів (від S до XXL), що знову ж таки свідчить про спрямованість на широкий загал потенційних покупців. Так Ріанна продовжує мультиконцепцію, яку вона започаткувала в сфері б’юті-індустрії ще декілька років тому. Секрет успіху Ріанни простий – вона створює продукт, який підійде кожному.

POST A COMMENT