This is Hermes: історія бренду

 

Компанії Hermes International належить ціла імперія роздрібних магазинів у 35 країнах світу. Її прибуток перевищує 1,5 мільярди доларів. На вітринах бутиків Hermes ніколи не з’являються вивіски «Sale», вони не дарують дисконтні картки і не продають ліцензії на випуск під своїм ім’ям у Південно-Східну Азію. Про основні віхи розвитку бренду та про секрет успіху – читайте на сторінках Space Magazine.

 

Ім’я Hermes зазвичай асоціюється з легендарними хустинками, сумками Birkin Bag, поясами з англійською літерою Н, і, звичайно ж, з помаранчевими коробками та коричневими шовковими стрічками з відомим логотипом. Hermes створює вироби зі шкіри, одяг прет-а-порте (моделі готового одягу, які виготовляють великими партіями за стандартними розмірами), парфумерію і аксесуари.

 

Від упряжки до зародження бренду

Історія бренду розпочинається у 1837 році. Впродовж історії власниками Hermes були лише представники однієї родини. Основоположником першої майстерні з виготовлення екіпірування для верхової їзди був Т’єрі Ермес. Після його смерті власником бізнесу став його син – Шарль- Еміль. Пізніше спадкоємцями стали внуки Т’єрі – Адольф та Еміль-Моріс. Саме завдяки останньому компанія досягла апогею розвитку: йому належить максимальний успіх бізнесу на ринку товарів класу люкс зі шкіри. Після нього керівництво компанією передали Роберту Дюма – зятю.

 

У 1922 році неабиякий внесок у розвиток сімейного бренду зробила дружина Еміля-Моріса, спеціально для якої створили дамську сумочку на застібці з особливим швом, що забезпечував міцність та неповторний зовнішній вигляд.

 

Аксесуарна політика Hermes

 

Найяскравіша сторінка в історії Hermes – це створення знаменитих жіночих сумок Birkin і Kelly. Остання розроблена ще у 30-х роках, але свою знамениту назву здобула лише в 1956 році, коли акторка Грейс Келлі намагалася за її допомоги приховати невеликий округлий живіт від папараці.

 

Модель сумки Birkin стала культовою. За легендою, у 1981 році британська співачка та акторка Джейн Біркін була попутницею президента Hermes. У літаку Джейн випадково розсипала вміст свого дорожнього несесера. Коли вона поскаржилася президенту на свій незручний аксесуар, галантний чоловік запропонував їй створити зручну сумку спеціально для неї. Біркін намалювала ідеальну, на її погляд, форму сумки. А згодом така сумка стала найбільш впізнаваним і бажаним аксесуаром, символом розкоші та обов’язковим атрибутом життя класу люкс.

 

Сумки Birkin коштують від 9 000 доларів і до безкінечності. Одну сумку виготовляють від 18 до 25 годин роботи цілого ательє. Компанія Hermes надає замовникам необмежені можливості «тюнінгу» сумки: вона може бути виготовлена зі шкіри екзотичних рептилій, фурнітура може бути створена з дорогоцінних металів та інкрустована діамантами, а ціна такої сумки може сягати 150 000 доларів, її очікування може  тривати до 6-ти років.

 

Hermes випускає також модні краватки та різноманітні парфуми. Хустки від відомої компанії завжди запаковують в коробки помаранчевого кольору. Дизайнери створюють майже 24 моделі нових хустинок на рік. Створення однієї моделі займає приблизно 30 місяців. Усі малюнки наносять вручну. Класична шовкова хустинка-каре – це квадрат 90 на 90 сантиметрів. Вага такої хустинки – 65 грамів, а ціна становить приблизно 600 доларів! Ця брендова річ актуальна серед багатьох модниць і не втрачає своєї популярності й досі. Поєднання якісних матеріалів та ручної роботи, безперечно, завжди відображалося на цінах виробів від Hermes. Незважаючи на це, попит на брендові речі практично ніколи не послаблювався.

На початку 50-х років «обличчям» бренду мимоволі стала королева Єлизавета ІІ. Її зображення з хустинкою Hermes стало коштовною оздобою поштових марок Великобританії. Згодом такі речі настільки глибоко проникли у французьку культуру, що вони перетворилися на такі, що передають у спадок, із покоління в покоління. Хустинка від Hermes стала найбільш демократичним способом доторкнутися до розкішної марки.

 

Компанія Hermes – досі сімейний бізнес. Hermes International належить ціла мережа бутиків у 35 країнах світу. Третє покоління сім’ї здобуло статус постачальників для елітних конюшень Франції, Росії, Румунії, Іспанії, Японії. У Києві також функціонує бутик аксесуарів для будинку від Hermes.

 

Творча команда бренду завжди вирізнялася високим рівнем професіоналізму. Креативні арт-директори та модельєри компанії досі знаходять джерела натхнення в мистецтві, адже бренд Hermes – це і є справжнє мистецтво в модному світі.

 

Усі малюнки на тканині хустинок наносяться вручну.

POST A COMMENT