THIS IS HUGO BOSS: історія бренду

Бренд – це не просто красивий логотип. Це ціла історія, філософія, мистецтво. Суть будь-якої марки визначає життєва лінія її засновників. У нашій спеціальній рубриці ми розповіли чимало історій світових гігантів моди, проте історія героя цього випуску одна із найцікавіших та найнеоднозначніших. Hugo Boss – німецька компанія, яка перетерпіла банкрутство та втрату репутації, але, попри це, стала однією із найпрестижніших в світі.

 

Початок

 

Початком становлення бренду стало відкриття бізнесу звичайним кравцем на ім’я Хьюго Фердинанд Босс. Це був період відновлення країни: щойно закінчилася руйнівна Перша світова війна. Німеччина, як і вся Європа, потребувала текстильних виробів. З цією метою в 1923 році Хьюго відкрив свою першу компанію в невеликому місті Баден-Вюртемберг. Так почалася історія одного з іменитих і шанованих брендів. Справа розвивалась – незабаром Хьюго став власником фабрики, на якій шили уніформу поліції, листонош і різноробочих. В 1925 році настає криза, тому, щоб вийти з такого становища, Хьюго розширює асортимент. Але тотальна криза того періоду бере своє. Вже до 1930 року Хьюго Фердинанд Босс був змушений визнати банкрутство.

 

Третій рейх

 

Відомо, що крім економічних явищ, на будь-який бізнес впливають події політичні і суспільні. Завдяки їм компанія Хьюго отримала шанс реваншу. 1931 рік ознаменувався вступом Хьюго в партійні лави націонал-соціалістів. А з 1932 року його фабрика стала працювати на владу. Весь склад німецької армії, враховуючи офіцерів Вермахту, став носити форму, виготовлену компанією. Щоправда, дизайн військового екіпірування СС, СА та Гітлерюгенда належить не Хьюго, а Карлу Дибичу. Для підвищення обсягів виробництва в цей період в швейних майстерень працювали польські, українські, французькі військовополонені. Звичайно, ці факти не могли залишитися непоміченими після закінчення війни. Хьюго Босс був викритий в співпраці з нацистами, його покарали штрафом і позбавили права голосування. На репутацію компанії лягла велика темна пляма.

 

Новий етап

 

1948 рік ознаменований трагічною подією: Хьюго Босс вмирає. Фірма живе і розвивається далі завдяки сім’ї. У 50-ті на фабриці шиють не тільки уніформу, але і перші костюми для чоловіків. Це був перший крок, перший інтерес до тенденцій моди. Так спецодяг поступається місцем стильним речам. Повністю картина змінюється в 1967 році: онуки засновника Йохан і Уве Холі беруть компанію в свої руки. В умовах загального економічного підйому вони виводять справу діда на вищий рівень. Брати Холі виявилися великими стратегами. У 1985 році компанія перетворюється на акціонерне товариство і знаходить офіційну назву Hugo Boss A.G. Тепер це найбільший європейський і світовий виробник класичного одягу, призначеного для чоловіків. Жіночий костюм від Hugo Boss побачить світ в 1998 році. В 1993 році фірму віддали під управління італійській групі компаній Marzotto (нині Valentino Fashion Group). Братів Холі змінив Пітер Літтман, який провів деякий ребрендинг. Тепер бренд Hugo Boss представлений торговими марками, орієнтованими на різну цільову аудиторію: Boss (респектабельний класичний гардероб), Hugo (сміливий екстравагантний молодіжний одяг) та Baldessarini (люксова марка). Пітер Літтман виявився прихильником соціальної компетенції. У 1996 році затвердили премію Hugo Boss за успіхи і звершення в мистецтві. Ще через рік керівництво визнало співпрацю Hugo Boss з фашистами і зобов’язалося платити компенсацію всім, хто в полоні працював на виробництві. Такий крок був оцінений світовою спільнотою: бренд Hugo Boss стали пов’язувати з нацизмом набагато рідше.

 

2000

 

На початку нового століття асортиментна політика Hugo Boss A.G. розширює свої горизонти. З 2000 року споконвічно чоловічий бренд починає фемінізацію: випущена перша серйозна колекція для жінок. У 2002 бренд почнуть носити маленькі модники, адже дитяча лінія Hugo Boss швидко пристосувалась до потреб і тенденцій моди для дітей. У 2004 році бренд підкорює Францію. Тут, на Єлисейських полях, в будинку з номером 115, відкриється величезний монобрендовий бутик.

 

Hugo Boss в XXI столітті

 

На глобальному модному подіумі компанія Hugo Boss A.G. презентована сьогодні двома брендами: HUGO і BOSS. Під кожним з них створюють і виробляють парфумерні, аксесуарні лінії і багаті колекції одягу. У кожній серії є свої прихильники, своя цільова аудиторія. Сьогодні річ Hugo Boss – це еталон стилю, вершина елегантності, успіху і поваги до себе. Одяг бренду прекрасно виглядає за будь-яких обставин – від світського рауту до візиту королеви.

 

POST A COMMENT