THIS IS TOTÉ: історія бренду

З чого розпочався шлях TOTÉ? Його історія розпочалася з білого брючного костюма. Заснувала його fashion-блогерка та інфлюенсерка Аліна Френдій, коли виходила заміж і створила свій look власноруч. Дівчина давно має чітко сформований стиль, який є впізнаваним, тому у РАЦС вона мріяла прийти у брюках та жакеті, а не у сукні. Тривалі пошуки ідеального костюма були марними, жіночі брючні костюми від інших брендів не могли задовольнити на 100%, завжди були нюанси щодо вибору. З її слів, вона довго виношувала ідею створення власного бренду. А ще вона завжди була в пошуках ідеального брючного образу. Всі, хто стежать за нею у соцмережах, уже давно переконалися у відмінному почутті стилю, а відшукати такі витончені речі під силу лише бренду TOTÉ.

Для створення ідеального весільного костюма Аліна замовила рулон білої тканини, з якої пошили 5 моделей. Вона поділилася своїм творінням з підписниками в Instagrаm, які справді були в захваті і вже почали запитувати, як можна придбати такий варіант, відтак усі 5 костюмів забронювали у перший же день. Так охочих придбати жіночий брючний костюм з’являлося все більше і більше, дівчата та жінки записувалися у чергу на попереднє замовлення, щоб отримати «той самий білий костюм». Так виникла ідея створити капсульну колекцію, а неймовірний солд-аут спонукав продовжувати у тому ж векторі.

Дизайнерський одяг бренду – це не про масове виробництво, адже його створюють в обмеженій кількості. Знижки та доступні ціни – це вигідна пропозиція для модниць різного статку. Речі від цього бренду – це розумна інвестиція у власний гардероб, адже саме образи від Аліни Френдій не втрачають своєї актуальності навіть з плином часу.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Katya Silchenko: історія бренду

Katya Silchenko: історія бренду

ПРО TOTÉ

Блогерка зізналася, що назву бренду створили швидко, але вона має свою маленьку історію. Спочатку Аліна мріяла про ідеальні сумки (за її словами, @totecollection буде розширюватися), але на момент заснування бренду були проблеми з виробництвом і матеріалами. А саме слово «TOTE» пішло від «tote bag» (як підвид сумки). Ідея дуже сподобалася усім, тому ще команда Аліни вирішила додати [ ’ ] до останньої букви як «французьку родзинку». Далі перевірили в інтернеті, як «TOTÈ» буде правильно звучати. Як виявилося, звучить просто ідеально: [тотéй].

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ БРЕНДУ

Екоматеріали. Майже всі тканини виготовляють на фабриках Італії. Тут можна купити жіночий одяг з котону, екошкіри, льону, шерсті.

Мінімалізм та класика. Ці речі можуть бути базовими елементами й гармонійно поєднуються з різноманітними аксесуарами. Вони не перетягують на себе увагу від самої жінки, а лише підкреслюють її самодостатність.

Універсальність. В моделях бренду можна бути діловою леді зранку в офісі та звабливою кокеткою на вечірці.

Практичність. Бренд жіночого одягу пропонує речі, за якими легко доглядати.

На сайті TOTÈ зазначають про цитату Майкла Корса про те, що жінки не потребують гардеробу, вони просто потребують правильних речей. Така філософію і сповідує бренд TOTÉ. Речі цінують клієнти з усіх куточків світу. Окрім того, що можна жіночий одяг купити в Україні, він доступний жінкам з Європи, Америки тощо.

Основа всіх лінійок – брючні оверсайз-костюми в різних кольорах та фасонах. Також в асортименті пальта і тренчі в монохромі або багатошаровості, сукні зі штучної шкіри, люрексу, в паєтках тощо, спідниці та брюки, сорочки та блейзери.

До слова, нещодавно бренд створив зимову колекцію, куди увійшли вовняні пальта й моделі з технологічним утеплювачем slimtex, а також брючні костюми в різних варіаціях — від приталених жакетів з об’ємними плечима й штанів зі стрілками до асиметричних укорочених блейзерів і вільних штанів з розрізами. А ще до колекції увйшла модель плісованої сукні прямого силуету. Власне колекцію створили у нейтральних відтінках: чорному, коричневому, бежевому, а ще в одному з найбільш трендових кольорів — синьому електрик.

INSTAGRAM: @totecollection

@alina_frendiy

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Історія українського бренду JUL

This is Katsurina: все про еволюцію бренду

«Найбільша помилка багатьох – опускати руки і здаватися!», – директорка e-commercе бренду білизни Marc&André Ukraine Альона Красненкова про життя з чистого аркуша

Луцький бренд LE ROSE: історія створення

Образ на Новий рік: брючний костюм

8 пар взуття для новорічної вечірки

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Frame 280
200211111111111111
JUNA131111111111111111
rosabellaa
lidiyasmetana
Queenfluence_campaign2 copy
plashky-sajt-new-2-kopiya
img_8476-copy-copy
job_13762-kopyya-copy-copy
gunia2043-copy-copy