Share Happiness: нова ініціатива бренду RDNT для допомоги підліткам-біженцям

Streetwear-бренд RDNT запускає ініціативу Share Happiness, яка буде реалізована за принципом «One for one»: коли ви купуєте будь-яку футболку на сайті, команда бренду передає таку ж креативним українським підліткам, які постраждали від війни. Головна мета – не лише забезпечити молодь одягом, а й поділитися з ними щастям у ці темні часи.

«RDNT створений як символ світла навіть в найтемніші часи. З турботою про майбутнє нашої країни – креативних підлітків та їхній ментальний стан – ми вирішили створити ініціативу Share Happiness. Ми поруч, щоб молодь реалізовувала себе без обмежень та комплексів», – розповідає дизайнер бренду Андре Тан.

Купити футболки та подарувати щастя можна на офіційному сайті rdnt.store.

RDNT – streetwear-бренд Андре Тана, який народився під час війни в Україні та транслює меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя. Абревіатура означає Radiant, тобто сяючий, променистий. Усі вироби унісекс і виготовлені з перероблених пластикових пляшок. Перша колекція, присвячена воді як головному елементу життя, вийшла у квітні 2022 року.

Сайт: rdnt.store

Instagram: @rdnt_store

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Summer is here: літня колекція бренду German Apparel

«З першого дотику»: український бренд натуральної косметики Sister’s Aroma презентував засоби для догляду за шкірою

«Born in Ukraine»: бренд L’eskizzo презентував благодійні костюми у національних кольорах

Новий дроп бренду BLAST OUT для ідеального базового гардероба

COLORS OF SUMMER: новий літній дроп бренду O.TAJE

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Frame 280
photo 37 copy
200211111111111111
JUNA131111111111111111
rosabellaa
lidiyasmetana
Queenfluence_campaign2 copy
plashky-sajt-new-2-kopiya
img_8476-copy-copy
job_13762-kopyya-copy-copy