PR-шпаргалка: піарниця Сергія Бабкіна та гурту TVORCHI про помилки та інсайти

YULA Company – компанія, що є однією з лідерів індустрії українського шоу-бізнесу, надає повний цикл PR-послуг та продюсування артистів. Це творча сім’я та команда однодумців, про репутацію якої говорять її проєкти. Свого часу YULA працювали з MONATIK, TamerlanAlena, Артемом Пивоваровим, Іриною Білик, MARUV. Серед PR-кейсів компанії також Перший у світі вертикальний концерт гурту Green Grey, Національна музична премія YUNA, найбільш цитований в ЗМІ YouTube-проєкт «Зе Интервьюер» та багато ін. Про професію PR-менеджера, що він повинен знати й вміти, а також про «чорний» піар дізнаємося від волинянки Софії Шуляковської, PR-менеджерки Сергія Бабкіна і гурту TVORCHI, яка нещодавно відсвяткувала п’ятиліття у YULA Company.

ПРО ЗАПРОШЕННЯ НА СПІВБЕСІДУ

Моя історія почалась ще з університету, я знала, в якій сфері хочу працювати, тому вступила на факультет реклами і зв’язків з громадськістю в КНУКіМ. У FACEBOOK я слідкувала за компаніями, які мені подобались, і влітку перед початком 3 курсу побачила вакансію в YULA Company. Вони шукали фахівця з досвідом роботи в PR, але я все одно вирішила спробувати. Написала мотиваційний лист, прикріпила CV і отримала запрошення на співбесіду від Юлії Бойко – CEO компанії (більш відома як Юла). Як зараз пам’ятаю той день: це було 1 вересня! Все відбулося круто, я почала свій випробувальний термін і за кілька тижнів вже офіційно працювала в YULA Company. Звісно ж, я починала з позиції PR-асистента, вникала у всі процеси і дізнавалась на практиці, як працює PR в українському шоу-бізнесі. Згодом я отримувала більш відповідальні завдання, справлялась з ними. А зараз повністю керую двома великими проєктами та допомагаю зі стратегіями усіх інших кейсів компанії. Коли я усвідомлюю це – самій не віриться, як швидко минули ці 5 років. Напевно, в цьому і весь кайф!

MONATIK, СЕРГІЙ БАБКІН та TVORCHI

Я отримала просто нереальний досвід за період своєї роботи у цій сфері. Ми працювали не лише з відомими людьми, а й з масштабними проєктами всеукраїнського рівня. Наприклад, 4 роки підряд ми надавали послуги PR та промо Національній музичній премії YUNA – в рамках цього партнерства працювали майже з усіма топ-музикантами нашої індустрії. Окремо за час існування компанії ми працювали з MONATIK, TamerlanAlena, Артемом Пивоваровим, Іриною Білик, MARUV, надавали PR-підтримку концерту Монсеррат Кабальє в Києві, концерту німецького діджея ATB, фільмам «Правило бою», «Межа» та ін. Наразі я є PR-менеджером Сергія Бабкіна (восени буде 3 роки, як Сергій працює з нашою компанією), гурту TVORCHI (які почали роботу з нами буквально напередодні введення жорсткого карантину), а також української актриси Олени Лавренюк.

Дізнатися більше про проєкти компанії можна тут.

ЩО ПОВИНЕН ВМІТИ ПІАРНИК?

Сюди входить дуже багато пунктів, які я б звела до 3-х загальних:

Любити свою роботу (адже ти 24/7 на зв’язку, в тебе нестандартний робочий день і дуже багато стресових ситуацій).

Приймати виклики та розвиватись (кожен день перед тобою може з’явитися завдання і ти взагалі не розумієш, як його вирішити, тому треба не боятись таких ситуацій та приймати їх, як класний урок, що надає тобі нового досвіду і знань).

Знаходити нестандартні рішення ситуацій (світ зараз переповнений новинами і саме в цій сфері треба вміти виконувати свої завдання не так, як це роблять інші, дивитись на все з іншого ракурсу, бути мрійником і вигадником).

ОДИН ДЕНЬ З YULA COMPANY

Я дуже люблю свою роботу за  те, що виходячи вранці з дому ти ніколи не знаєш, де можеш опинитись ввечері. Типовий наш день починається з офісу (це улюблене місце, наш власний креативний простір, який знаходиться на березі Дніпра на Оболонській набережній). Там ми з усіма відділами обговорюємо плани на день, обмінюємось новинами, придумуємо стратегії, влаштовуємо брейншторми. Дуже часто у нас відбувають різні зустрічі – з нашими артистами, з журналістами, медійниками, колегами з радіо та телебачення. А вже після 18:00 починається найцікавіше – це івенти, концерти, відкриття, які влаштовуємо ми, або куди запрошують нас. Тому часто вдома я опиняюсь після 22:00, або й пізніше. Під час карантину ця частина роботи значно скоротилась, ще більше активностей відбувалися онлайн, навіть вечірки! А бувають дні, коли ми з ранку до вечора на радіоефірах, зйомках, зустрічах! І це так круто, що наш «типовий» день зовсім не «типовий», а завжди з різними викликами, цікавими завданнями і, звісно, новими знайомствами і комунікаціями.

ТРИ ФРАЗИ, ЯКІ НЕНАВИДЯТЬ ПІАРНИКИ

Крута ідея, але не це наш формат.

А чому у нас немає публікації у Vogue?

Сорі, ми не встигаємо, але ж ви щось придумаєте?

ЯК ЗНАЙТИ ПІДХІД ДО ДОСВІДЧЕНИХ АРТИСТІВ?

Тут мені дуже допомагає емпатія. І неважливо, чи це досвідчений артист, чи молодий музикант, який тільки починає свій шлях – всі вони люди, які переживають, турбуються, і хочуть, щоб їх розуміли. Тому тут завжди важливо чути артиста та вміти коректно і точно висловлювати свої думки. Тоді з’являється взаєморозуміння, один темпоритм і класний результат.

ПРО ПОМИЛКИ У РОБОТІ PR-ВІДДІЛУ

Не помиляється лише той, хто нічого не робить. І тепер я не дивлюсь на помилки, як на якусь негативну річ. А навпаки, сприймаю це як урок, який я засвоюю і більше не повторюю. Тому що все завжди можна виправити. А з того, що трапляється найчастіше – це коли ти поспішаєш і хочеш зробити все найпершим, забуваєш перевірити ще раз і можеш зробити помилку навіть у звичайному слові. Тому моя головна порада: перед тим, як натиснути клавішу send – прочитай своє повідомлення ще раз.

ЩО НАЙСКЛАДНІШЕ В РОБОТІ PR-МЕНЕДЖЕРА?

Тримати холоднокровність у спілкуванні та стресових ситуаціях. А останніх, як і людей, які їх створюють, трапляється багато. Особливо це стосується тих, хто тільки починає працювати в комунікаціях – вони беруть все близько до серця і сприймають все у свою сторону. Треба вчитись абстрагуватись і пам’ятати, що всі проблеми завжди можна вирішити.

ПРО «ЧОРНИЙ» ПІАР

Кожен PR-менеджер може по-своєму дати визначення цьому поняттю. Якщо ми говоримо про шоу-бізнес, то безумовно тут досі користуються такими методами, які можна назвати «чорним» піаром. Це про скандали, плітки, брудні історії і фейкові новини для привернення уваги медіа. Ми у своїй роботі таким не користуємось, тому що наша мета та цінності не збігаються з такою позицією.

ОСНОВНИЙ ІНСАЙТ

Немає недосяжної мети. Якщо ти можеш це уявити, то ти точно можеш це здійснити в реальному житті.

INSTAGRAM: magicsophie

FACEBOOK: Sophie Shuliakovska

Софія, Project & Communication

media@yulainfo.com, +38 (097) 545 30 80

 

INSTAGRAM: yula_company

FACEBOOK: YULA

yulainfo.com

Юла, CEO

pr@yulainfo.com, +38 (067) 415 20 20

 

 

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Лучанка, яка підкорила Європу: історія спортсменки Яни Беломоіної

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Frame 280
200211111111111111
JUNA131111111111111111
rosabellaa
lidiyasmetana
Queenfluence_campaign2 copy
plashky-sajt-new-2-kopiya
img_8476-copy-copy
job_13762-kopyya-copy-copy
gunia2043-copy-copy