Луцький бренд LE ROSE: історія створення

Світ моди багатогранний та відкритий до змін. Усі люди, які працюють у цій сфері знають, що цю справу потрібно любити і постійно вдосконалюватись. Ми поспілкувалися з засновницями бренду LE ROSEКатею та Любавою – та дізналися у них все про їхнє бачення моди та те, як вони розпочинали свій бізнес. А ще вони героїні лютневого випуску Space mag, переглянути електронну версію журналу можна тут.

Сьогодні у світі існують сотні молодих брендів, які тільки починають свій шлях до успіху. Розкажіть, з чого починався ваш бізнес?

Як і кожна дівчина, ми постійно перебували в пошуку красивого одягу і часто не могли знайти саме те, що хотіли. Так поступово виникла ідея створення власного бренду.

Як би ви описали стиль одягу, який створює бренд Le Rose?

Сучасна класика. Ми створюємо одяг в класичному стилі, але враховуємо сучасні тенденції.

Що є визначальним принципом у вашій роботі, який ви ніколи не порушуєте?

Однозначно якість. Дуже хочеться, щоб в цьому сенсі речі не поступалися світовим брендам, але були доступні кожному.

Філософія кожного відомого бренду формується роками. Чи сформували ви свою власну концепцію?

Ми тільки стали на шлях створення одягу, багато в чому випробовуємо себе, дивимося, як сприймуть той чи той вплив моди. Також ми ще в пошуку відповіді, що саме від нас чекають наші покупці і як вони реагують на запропонований нами стиль.

Кожна людина, яка створює певний продукт, завжди знає, що таке критика. Як ви до цього ставитеся і чи надаєте увагу зауваженням?

Критика буває різною. На конструктивні зауваження – завжди з великою увагою.

Часто буває так, що двоє людей, які працюють над спільною справою врешті-решт розуміють, що мають різні позиції щодо певної ситуації. Чи виникали вас конфліктів інтересів? Що допомагає вам спільно працювати?

Немає, і сподіваємося, не виникне. У нас є спільна мета і кожна з нас докладає зусилля для її досягнення. І дуже важливо, що наші смаки збігаються.

У вас не виникали ідеї створити лінії одягу для чоловіків та дітей?

На початковому етапі створення будь-якого продукту дуже важливо не братися за усе відразу, а зосередитися на певних завданнях. Тому поки – тільки жіночий одяг.

Поговоримо про стиль. Що на вашу думку головне в образі?

В образі найважливіше – людина, яка в цьому образі. Це вміння подати себе, вихованість, доглянутість і лише потім стиль. І ми раді допомогти у виборі способу, який лише підкреслить індивідуальність її власника.

На що варто звернути увагу модницям у сезоні? Які ваші поради?

Звичайно, складно відповісти декількома пропозиціями, але якщо про головне – в 2020 році на піку актуальності жакети в стилі 70-х, ультракороткі міні, як і раніше актуальний денім, квітковий принт, одночасно з цим набирають обертів маскулінні образи. Інститут кольору Pantone оголосив головним кольором цього року «класичний синій» (classic blue), що асоціюється зі спокоєм, комфортом та умиротворенням.

Як бачите майбутнє свого бренду?

Дуже хочеться розвиватися, вчитися в цій сфері і у результаті – розширити свої кордони з онлайн-продажів до власного магазину.

Порада для наших читачів

Незалежно від моди і впливу стилів та брендів, залишатися собою та пам’ятати про свою унікальність.

INSTAGRAM: le_rose__

INSTAGRAM: love__rose92

INSTAGRAM: katerina_l66_

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Frame 280
200211111111111111
JUNA131111111111111111
rosabellaa
lidiyasmetana
Queenfluence_campaign2 copy
plashky-sajt-new-2-kopiya
img_8476-copy-copy
job_13762-kopyya-copy-copy
gunia2043-copy-copy