This is OFF-WHITE: історія бренду

Off-White – це молодий бренд, який довів на своєму прикладі, що він з легкістю може конкурувати з провідними модними гігантами. Як йому вдалося завоювати любов та прихильність мільйонів людей з усього світу? Спробуємо розібратись, чому творіння Вірджіла Абло постійно на слуху.

«Off-White випускає парфуми», «Off-White відкриває pop-up кафе», «Off-White представляє чергову колаборацію з Moncler» – модні видання ні дня не проживають без новин про бренд, створений Вірджілом Абло, ексстилістом Каньє Уеста. Марка була заснована нещодавно, в 2013 році, але за речами з деяких її колекцій часом треба стояти годинні черги. Ми зібрали все найважливіше про бренд, популярність якого сьогодні просто зашкалює.

Засновник

Вірджіл Абло не вчився на дизайнера, зате у нього є освіта інженера і архітектора – звідси любов до чітких ліній, яка призвела до створення впізнаваного принта Off-White у вигляді діагональних смужок. До створення власного бренду він понад десять років працював креативним консультантом Каньє Уеста: відповідав за стиль репера, працював над обкладинками його альбомів і сценографією для концертів. У перервах між підготовкою чоловічих і жіночих колекцій Off-White Вірджіл ще й встигає грати диджейські сети.

Вулична культура

Абло тонко відчуває час і вправно препарує streetwear. Серед його орієнтирів – поп-культура 1990-х і, звичайно, образи молодих людей з вулиць. У 2012 році він створював бренд PyrexVision, для якого на сорочках Ralph Lauren і светрах Champion друкував власні принти. Через рік проєкт переріс у повноцінний бренд Off-White, колекції якого вже не обмежуються футболками і кофтами.

Колекції

Для Вірджіла участь в 92-й виставці чоловічої моди Pitti Uomo стала важливою віхою в кар’єрі. Показ Off-White весна-літо 2018 пройшов в Палаццо Пітті: спортивний одяг межував із деконструйованими плащами, сорочками, вільними брюками і піджаками. Класичним речам Вірджіл приділив велику увагу і в колекції осінь-зима 2018/2019, назвавши її Business Casual. «Одяг для 17-річного, що виріс в 37-річного» – прокоментував колекцію Абло, якому зараз 37.

Мистецтво

Співпраця з відомими художниками – важлива частина роботи креативного директора Off-White. Для показу Temperature художниця Дженні Хольцер створила світлову інсталяцію з уривками з творів на тему війни та імміграції. До речі сам Вірджіл – син іммігрантів з Гани. А в цьому році він представив спільну експозицію з Такасі Муракамі. Персональна виставка Абло, присвячена його кар’єрі, пройшла в 2019 році в Музеї сучасного мистецтва Чикаго.

 

  1. Натхнення і Раф Сімонс

 

Серед джерел натхнення Вірджіла завжди були архівні колекції Рафа Сімонса. У минулому році він навіть назвав Рафа богом дизайну. Модні критики не раз згадували про прямі запозичення Абло ідей і принтів бельгійського дизайнера, який в інтерв’ю американському GQ Style, говорив, що не вважає креативного директора Off-White оригінальним. Через місяць після цих слів Сімонса в мережі з’явилося запрошення на показ жіночої колекції Off-White осінь-зима 2017/2018 з надписом Nothing New, а вже на бекстейджі показу Вірджіл заявив, що вважає таку критику мотиваційною.

Колаборації

Своїм успіхом марка багато в чому зобов’язана колаборації з іншими відомими модними брендами – Levi’s, Moncler або Timberland. Off-White не обійшли стороною і компанію IKEA. Найбільш гучною вважають співпрацю бренду з Nike. На щастя всіх поціновувачів кросівок, представники обох сторін не збираються припиняти співпрацю.

Made in Italy

Офіс і виробництво Off-White розташовані не в рідному місті Вірджіла (Чикаго) і не в Нью-Йорку, а в Мілані. У дизайнера, для якого в ДНК власного бренду важливо було впровадити вуличну культуру, в пріоритеті якісні італійські тканини.

Інстаграм

Вірджіл Абло навряд чи б став рахувати, скільки годин на день він приділяє часу соціальним мережам: Instagram Абло вважає одним зі своїх головних робочих інструментів. В інтерв’ю дизайнер не раз говорив, що навіть нових співробітників він готовий знаходити там – досить вивчити їхні профілі. До слова, в останньому документальному фільмі Off-White, присвяченому підготовці до показу колекції весна-літо 2018 у рамках 92-ї виставки PittiUomo, можна побачити, як Абло практично не випускає телефон з рук.

 Рейтинг

Наприкінці 2017 року марка Off-White відзначила всього чотири роки з моменту заснування, але вже опинилася в першій трійці найпопулярніших брендів рейтингу Business of Fashion – поруч із Gucci і Balenciaga. Може здатися, що спрацювало правило «новачкам щастить», але справа зовсім не у везінні. За короткий термін завдяки соціальним мережам, підтримці інфлюенсерів, а саме: Каньє або A$AP Rocky і чітко вибудуваній концепції поєднання streetwear з Високою модою, речі Off-White стали об’єктом бажання у всьому світі, тому бренд без зусиль перевершив багато інших модних Будинків.

 

POST A COMMENT