Зараз, як ніколи, став популярним онлайн-шопінг. Хоча, мабуть, багато хто і так часто купував речі через інтернет. Більший асортимент, якість, зручність та можливість придбати бренди та марки, яких немає у твоєму місті. А якщо хочете потішити себеабо свою кохану людину стильним, особливим та оригінальним одягом, аксесуарами або прикрасами, то вам точно доведеться звернутися за допомогою за байєра. Але хто ж такий байєр? Який вплив він має на сферу продажу? Чим займається? І чи може онлайн-магазин називати себе байєром?Розбираємось разом із Мар’яною Пекут-Горковчук, байєром та власницею інтернет-магазину @secret_shop_my з оригінальними брендовими речами з Європи.
ХТО ТАКИЙ БАЙЄР?
Байєр – це складна професія, яка включає не лише продаж, але й аналіз ринку. Це саме той експерт у трендах і новинках fashion-індустрії, в чиї обов’язки входить відбір речей, які будуть мати попит у покупців. Часто на його точку зору опираються менеджери бутиків.
«Припустімо, я спілкуюсь з головним менеджером Pinko у Мілані. І ми разом робимо відбір позицій, які можуть отримати попит в Україні! Ми відбираємо сейлові позиції, які користуватимуться популярністю серед клієнтів в Україні. Здається, що все просто. Зробили замовлення, привезли. Але насправді буває складно через швидкоплинність тенденцій і запитів самого покупця», – зізнається Мар’яна.
ЩО РОБИТЬ БАЙЄР?
- Відвідує виставки, презентації, покази та шоу-руми.
- Контролює постачання та ціноутворення.
- Аналізує продаж поточного сезону і планує асортимент наступного.
Байєр повинен знати смаки та бажання свого покупця – це найголовніше! Що хоче покупець, а головне – що він буде хотіти в наступному сезоні. Байєр маєбути обізнаним у модних тенденціях.
А також він знає все про продукт, з яким працює. Наприклад, якщо це взуття, то необхідно володіти вичерпними знаннями і про матеріали, їхні властивості, технології виробництва й особливості експлуатації.
АНАЛІЗ РИНКУ
Дуже важливо проводити аналіз потенційних потреб клієнта, щоб відповідати на запити цільової аудиторії. Зі слів Мар’яни, вони завжди аналізують ринок fashion-індустрії. Одним з пунктів є налагодження зв’язків і контактів з брендовими магазинами безпосередньо у Мілані. А без знання мови це зробити дуже складно. Оскільки російськомовних менеджерів та консультантів небагато.«Ми працюємо з російськомовним консультантом Tiffany&Co., натомість доводиться спілкуватися винятково англійською з LouisVuitton, Intimissimi, Calzedonia, Gucci, Twinset, Miss Sixty, Maje, Tiffany, Pinko, Sandro, Furla тощо. Найважче працювати з Prada», – відверто розповідає власниця інтернет-магазину.
У ЧОМУ РІЗНИЦЯ?
Варто розділити поняття «онлайн-магазину», який працює за системою онлайн-викупів, з поняттям «байєр».Багато хто плутає ці поняття, а майже кожен онлайн-магазин, який пропонує свої послуги на просторахінстаграму, позиціонує себе байєромі вводить в оману покупців.
Насправді ці магазини працюють за системою дропшипінгу, не більше. І не мають нічого спільного з поняттям байєра. Експертний байєр зобов’язаний в силу своєї професії часто їздити за кордон, бачити усе на власні очі, спілкуватись з консультантами. А людина, яка займається дропшипінгом, не має права себе називати апріорі байєром.
Професія байєра – це більше, аніж просто шопінг!
А якщо мрієте отримати легендарний bluebox від Tiffany&Co. на Новий рік, то інтернет-магазин @secret_shop_my допоможе обрати прикраси Tiffany&Co.. Прямісінько з Мілану, вони можуть поповнити твій ювелірний гардероб. А вишуканий аромат Tiffany&Co. точно стане діамантом парфумованої колекції. У самому магазині ти можеш послухати, приміряти та відчути аромат.
@secret_shop_my знаходиться за адресою: м. Луцьк, вул. Кривий Вал, 34, бізнес-центр «Grandpersona», офіс 203а.
Хочете замовити подарунок?
@secret_shop_my виконає замовлення та доставить якнайшвидше!