Власний бізнес – мрія підприємців, які тільки збираються зайнятися певною діяльністю. Але щоб підприємство функціонувало нормально, а головне, легально, його варто зареєструвати. Старт бізнесу у 2021 році – це, з однієї сторони, надзвичайно просто, адже з кожним днем можливостей все більше й більше (навчальні тренінги, проста реєстрація, швидкий запуск). З другої сторони – карантин, низка складних процедур та відсутність спеціалістів, які направлять на новому шляху. Цілковита розгубленість, визначення з формою реєстрації та системою оподаткування хвилює багатьох бізнесменів-початківців.
Впродовж дванадцяти років консалтингова компанія «Consulting Center» допомагає людям робити перші кроки у власному бізнесі. Команда професіоналів забезпечує 100% порядок у звітності та документації, гнучко реагує на зміни в законодавстві та на ринку, швидко адаптується до нових умов та удосконалює свої навички й знання.
Отож, як зареєструвати власний бізнес, ФОП чи ТОВ та куди звертатись за допомогою щодо цих питань?
НАВІЩО РЕЄСТРУВАТИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ?
1. Це вимога чинного законодавства. За отримання коштів від реалізації товарів (робіт/послуг), не маючи зареєстрованого бізнесу тягне за собою накладення штрафу (від 17 000 до 34 000 грн) з конфіскацією виготовленої продукції, знаряддя виробництва, сировини та грошей, одержаних внаслідок ведення діяльності.
2. Це гарантований захист від недобросовісних конкурентів/клієнтів, які можуть повідомити органи про те, що ви отримуєте дохід, не сплачуючи податки.
3. Це можливості: розширення ринку продаж (інтернет-майданчики, шоу-руми), участь у тендерах, міжнародний ринок тощо.
4. Це додаткова мотивація. Якщо ви займаєтеся підприємницькою діяльністю офіційно, то маєте можливість отримати виплату лікарняних (у випадку хвороби), декретні (розмір цих виплат буде більший, ніж тоді, коли бізнес «в тіні») та трудовий стаж.
Боятися складної процедури реєстрації, ведення діяльності чи великих податків не варто, але треба розібратися в багатьох нюансах.
ЯКУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВУ ФОРМУ ОБРАТИ ДЛЯ ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ – ФОП ЧИ ТОВ?
Перед реєстрацією бізнесу потрібно подумати та дати відповіді на такі питання:
– чим ви будете займатися;
– ким будуть ваші клієнти: підприємства чи населення;
– з якими контрагентами доведеться працювати;
– приблизні доходи протягом перших місяців або першого року роботи;
– чи є у вашій власності майно великої вартості;
– чи збираєтеся ви продавати свій бізнес у майбутньому.
Ваші відповіді дозволять зрозуміти, що вигідніше реєструвати для вас: ФОП чи ТОВ.
ФОПАМИ ЗАЗВИЧАЙ СТАЮТЬ ВЛАСНИКИ БІЗНЕСУ:
– діяльність яких пов’язана з послугами;
– відсоток офіційних витрат у них дуже незначний;
– які вперше починають вести підприємницьку діяльність;
– хто працює переважно з населенням та має обсяг доходів до 7 млн грн;
– які хочуть простіше звітуватися та платити менше податків.
КОМУ ПІДХОДИТЬ ТОВ?
– підприємцям-ФОПам, які розширили свою діяльність і умови ФОП в млн;
– у кого є партнери у бізнесі, з якими необхідно офіційно розподілити частки бізнесу;
– вид діяльності обумовлює необхідність реєструвати ТОВ;
– тим, хто планує згодом продати бізнес або залучити інвесторів у частку бізнесу;
– підприємці, що працюють переважно з великим бізнесом і компаніями.
ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ БІЗНЕС?
Це лише декілька основних моментів, з якими точно доведеться стикнутися власнику бізнесу. Але займатись усіма організаційними питаннями – це одна з найпоширеніших помилок, що грають важливу роль у побудові нового бізнесу, особливо на початковому етапі розвитку. У реєстрації багато хто звертається до юристів, оскільки виникає необхідність в юридичній послузі. Але водночас забувають проконсультуватися у бухгалтерів з питання вибору оптимальної системи оподаткування. Звичайно, юристи можуть в загальних рисах схарактеризувати системи оподаткування, але на жаль, не знають всіх тонкощів оподаткування, оскільки це не їхня спеціалізація.
Якщо ви цінуєте свій час й хочете використати його на розвиток власної справи, не бажаєте розбиратися з формальностями, але хочете бути впевнені у якісній підготовці документів – радимо вам звернутися до професіоналів з «Consulting Center».
Така співпраця дозволить вирішити безліч проблем, що виникають під час ведення бізнесу. Пам’ятайте: якісно складені установчі документи допоможуть уникнути проблем у подальшій діяльності компанії.
«Consulting Center» – успішна консалтингова компанія у Луцьку, яка надає повний комплекс послуг для бізнесу. Вже понад 12 років команда «Consulting Center» працює з підприємцями та підприємствами не лише Луцька та Волині, а й усієї України. Серед послуг: бухгалтерський супровід ФОП, ТОВ, ГО; управлінська звітність; кадровий супровід, юридичні послуги.
Команда компанії – це професіонали бухгалтерського аутсорсингу, які володіють фундаментальними знаннями та практичними навичками.
«Ми розвиваємося разом з нашими клієнтами шляхом наполегливої та ефективної праці, адже щиро вболіваємо за успіх їхнього бізнесу. Не дарма ж наше гасло звучить так: «Ви займаєтеся улюбленою справою – ми ведемо бухгалтерію», – розповідає керівниця компанії «Consulting Center» Ольга Іванків.
Перевага Центру бухгалтерії та фінансів у тому, що вони пропонують як комплекс послуг (бухгалтери, фінансисти, кадровики, юристи), так і його частину. Тут допоможуть розібратися зі всіма писаннями, що стосуються ведення бізнесу та «закриють» усі болі, які виникають в процесі діяльності підприємства. Компанія допоможе прийняти найкращі рішення, зменшити податковий тягар, збільшити прибуток і знизити витрати шляхом постановки управлінського обліку, простежити зміни в законодавстві та оперативно впровадити їх у роботу.
«Consulting Center» активно розвиває франчайзингову мережу, тому якісні послуги бухгалтерського аутсорсу можна отримати в Луцьку, Ковелі, Львові, Івано-Франківську, Кропивницькому.
Адреса: м. Луцьк вул. Коперника, 8А, офіс №10.
Телефон: +38 (050) 675 66 41.
Електронна пошта: cclutsk2018@gmail.com
Facebook: Consulting Сenter
Instagram: @consulting_center_ua
Сайт: https://consulting-center.com.ua