8 порад від експертки, як вести соцмережі у 2023 році

Соцмережами в усьому світі користуються понад 4,76 мільярда користувачів, що більш ніж половина населення планети. І щодня ця кількість збільшується! Для когось соцмережі – виключно спосіб споживання інформації та контенту, для когось – платформа для креативу, заробітку чи просування свого бізнесу. Постійні зміни алгоритмів і політика компаній, які ними володіють, ускладнюють як перше, так і друге.

Порадами, як ефективно та екологічно вести соцмережі у 2023 році, ділиться Анна Носок – підприємиця, маркетинг та бізнес-консультантка, власниця діджитал-агенції A.A та POTOLOK, інфлюенсерка.

 

Штучний інтелект 

Когось штучний інтелект досі лякає, але не варто цуратися можливості полегшити собі життя. Генератори зображень та тексту – геніальні рішення, завдяки яким можна створювати контент без затрат зусиль.

Я наразі вбачаю величезну користь штучного інтелекту. Він допомагає робити контент швидше, а регулярний та якісний постинг важливий для алгоритмів. Часто молодим брендам чи бізнесам без великих бюджетів важко створювати контент, тому на поміч може прийти штучний інтелект. Але покладатися лише на нього теж не варто, як мінімум потрібно перевіряти правдивість написаних текстів та фактів, адаптовувати їх під свій tone of voice, редагувати за потреби.

 

Відео

Футурологи прогнозували популярність відеоконтенту ще років п’ять тому, і з того часу тенденція лише набирає обертів. Короткі відео в TikTok, Rells в Instagram, Shorts на Youtube заполонили наші стрічки.

Якщо вірити футурологам, до 2025 року весь контент в соцмережах буде складатися з відео. Якщо хтось досі не освоїв створення відеоконтенту, треба починати вже зараз: наймати контент-мейкерів, слідкувати за трендами, вкладатися в цю перспективну нішу.

 

Вивчення алгоритмів

Регулярний постинг, гарний контент, слідування вірусним трендам, хороші тексти – все не буде працювати без знань про алгоритми соцмереж, які змінюються зі швидкістю світла.

Зараз Instagram робить головну ставку на Rells та просуває відео. Саме такий контент має найвищі охоплення навіть без реклами та додаткових вкладень, але з часом це може змінитись.

 

Етична емоційність 

Ще два роки тому було важливо розхитати аудиторію, щоб вона запалилася та зацікавилася контентом. Але зараз це не просто не актуально, а ще й неетично. Бренди часто спекулюють на емоційності, але люди від цього втомилися.

Якщо йдеться про просування конкретного товару, потрібно не апелювати до емоційної складової своїм меседжем, а комунікувати фактами. Дослідження вже говорять, що в епоху такої світової нестабільності комунікація має повністю нівелювати свою емоційність і стати заспокійливою.

До повномасштабного вторгнення ми це запитання не підіймали, це вважалося нормою. Але зараз не лише в Україні, а й в усьому світі контент стає більш етичним.

 

Людям цікаві люди

Люди підписуються на людей, їм цікаві не лише сухі факти, а глобальний контекст вашого життя та цілей. Для експертів дуже важливо, транслюючи свої знання, що потрібно виходити з зони сухої експертності. Фоловер має розуміти, чого ви прагнете, куди рухаєтеся, і тоді він буде рухатися з вами.

Якщо ми говоримо про тренди ведення Instagram для бізнесу, магазину, послуги, то тут такого контексту не вибудовуємо.

 

Естетика вже не тренд

Інстаграм – сайт візитівка, це вже ні для кого не таємниця. На вашому сайті має бути допис по діагоналі, за який людина зачепиться, щоб вона могла познайомитися та вирішити – підписуватися їй чи ні. Раз на дев’ять дописів на картинці має бути текст, хайлайтси варто наповнити рубриками.

Естетичність вже не так приваблює, як ціннісна інформація, особливо якщо ви продаєте послуги. На естетиці зациклюватися не потрібно, люди найчастіше приходять за цінністю. Виняток, звичайно, естетичні пабліки чи профілі, які на гарних кадрах себе й побудували.

 

Мікро- та наноінфлюенсери 

Вже ні для кого не секрет, що до маленьких блогів у людей більше довіри, бо в них менше реклами, принаймні поки що. Але їхні підписники також скоро перестануть бути лояльними, як було в мільйонників. Пропорційно до зростання аудиторії буде зменшуватися її довіра.

Наноінфлюенсери мають, як правило, від 1 до 10 тис. підписників, мікро – від 10 до 100 тис. Це люди, які не просто ведуть блог, а професіонали у своїй ніші, чимось займаються і саме через це на них підписуються. Тобто з самого початку вони не створювали профіль для заробітку та накрутки підписників, але в певний період почали набирати аудиторію. На власному досвіді роботи в агенції та з моїм персональним акаунтом я переконалась, що нано- та мікроінфлюенсери справді ефективні.

 

Без успішного успіху

Продавати успішний успіх у 2023 році не вийде, бо люди цьому вже не вірять. Розпаковки сумок, подорожі, трансляція атрибутів багатого життя були трендами декілька років тому, потім був тренд на токсичну продуктивність, зараз же актуальні нова щирість та work-life balance. Причина цьому теж виснаження людей, а ще аудиторії цікаво слідкувати за факапами та справжнім життям інших, а не ідеальною картинкою, якої насправді не існує.

 

INSTAGRAM: @anna.nosok

 

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

THIS IS PINTEREST: як соціальна мережа для натхнення перетворилась на світовий маркетплейс?

Надихаймося: 5 блогів про український традиційний одяг і не тільки

«Вас продає контент»: інтерв’ю з блогеркою та фріланс-моделлю Єлизаветою Демчук

«Мій блог – про щирість», – інфлюенсерка та засновниця бренду Clan Jewellery Христина Бойко

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
IMG_410711111111111
62b7c91e4d62915ef381f6289b81fc14
STIMMA_Sincere_131111111111
coosh fw
telegram-cloud-photo-size-2-5285195457070490124-y111111111
000030140001-878x120011111111
11
 CHARYL (3)11111111111
868cc7fe1a467148fe25c62fb0293506п
Sister's Aroma Halloween special project