Український бренд одягу та аксесуарів COOSH презентував колекцію FW 23-24 з преміум-лінійки Select, яка вирізняється особливими елементами, архітектурним кроєм та найкращою якістю. Натхненні скандинавською естетикою, лаконічні дизайни речей допомагають підкреслити власну індивідуальність без зайвих деталей.
Філософія бренду Аліни Френдій полягає в проявленні елегантності та характеру завдяки мінімалістичному дизайну, маскулінним силуетам та стриманій палітрі кольорів. Такий концепт допоможе клієнткам створити стильну капсулу речей на кожен день, що ідеально поєднуються між собою.
У центрі колекції – довге оверсайз-пальто чоловічого крою Boyfriend’s Coat у декількох монохромних кольорах і вкорочене пальто на запах трендового силуету.
Обидві моделі мають у складі 50% вовни.
Окремої уваги цього сезону заслуговують штани палаццо з поясом у вигляді рукавів від жакета. Завдяки цим деталям, на перший погляд, базовий елемент гардероба став стильоутворюючим. До цього дропу також увійшли шкіряні корсети й максіспідниці з анімалістичним принтом та напівпрозорі в’язані лонгсліви, що слугуватимуть чудовою теплою базою.
Марка дотримується своїх принципів, тож колекція не має яскравих фарб та зайвих деталей: речі виконані у монохромних кольорах, які ідеально поєднуються між собою та й з попереднім дропом.
Придбати нову колекцію можна в інстаграмі бренду, на сайті або в шоурумах у Києві, Львові та Тернополі.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів
Від Харкова до Львова: джемпери від COOSH, натхненні українськими містами