Ріанна – справжній модний хамелеон, а кожен її вихід дарує модним критикам їжу для роздумів та обговорення. Ріанна не боїться експериментувати із зачісками, кольором волосся і найголовніше – любить епатувати публіку своїми образами, звісно, не без участі її стиліста Мела Оттенберга.
Мало хто сперечатиметься, що Ріанна – одна з небагатьох зірок сцени, яким вдалося не менш успішно пробитися у світі моди. Настільки, що зараз Барбадоську діву більше асоціюють з її брендами одягу, косметики та білизни, ніж з синглами на перших рядках чартів. І хоча десь далеко ще відлунює Umbrella, зараз Ріанна насолоджується статусом підприємиці, засновниці брендів під власним ім’ям, а її самолюбство пестять премії в категорії «Ікона стилю».
Розповідаємо про старт кар’єри та як еволюціонував стиль Ріанни: від кроп-топів і джинсів із заниженою талією до кращих кутюрних нарядів із паризьких подіумів. Як їй вдається бути успішною в усіх сферах і чому її так полюбили діячі моди – дізнаємося разом.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Lady Di: у чому феномен стилю принцеси Діани
ПРО СТАРТ КАР’ЄРИ
ЇЇ дитинство було наповнене насильством, хворобами, бідністю та наркотиками. Попри це у 15 років їй вдається виграти конкурс краси, де вона змогла вразити публіку своїми вокальними даними. Незабаром після перемоги 16-річна Ріанна познайомилася з продюсером Еваном Роджерсом, який приїхав на відпочинок разом із дружиною і вирішив влаштувати прослуховування. Він відразу зрозумів, що знайшов справжній діамант. Через кілька місяців Ріанна покинула Барбадос і записала демоверсію пісні Pon de Replay.
Роджерс відправив демоверсію на лейбли США і одна з копій потрапила на стіл репера Jay-Z. Через деякий час 16-річна Ріанна вже була на особистому прослуховуванні у легенди хіп-хопу. Контракт був підписаний в той же день. «Мені треба було дві хвилини, щоб зрозуміти, що вона була зіркою», – згадував Jay-Z.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Baby, ohh: еволюція стилю Джастіна Бібера
У травні 2005 року, через чотири місяці після підписання контракту з Def Jam, Ріанна випустила свій перший сингл Pon de Replay. А у 2007 році життя співачки повернулася на 180 градусів: спочатку Брітні Спірс, а потім і Мері Джей Блайдж відмовилися від пісні під назвою Umbrella. Цей сингл у виконанні Ріанни досяг перших рядків в чартах і перетворив її зі звичайної попспівачки в улюбленицю мільйонів.
ВИЗНАННЯ В МОДІ
В інтерв’ю журналу Time у 2012 році Стела Маккартні описала Ріанну як «одну з найкрутіших, найгарячіших, найталановитіших, найулюбленіших, найпопулярніших, найбільш дивовижних артисток сьогодення». А Том Форд назвав стиль Ріанни «зухвалим, безстрашним і таким, що постійно розвивається». За кілька років манера Ріанни одягатися вийшла за межі нав’язливої сексуальності, як у провокаційному кліпі S&M, а згодом перетворилася в персональний впізнаваний стиль, який поєднує готовність співачки експериментувати з усвідомленням власного «я».
Їй неможливо нав’язати тренди, і за це вона настільки швидко полюбилася не тільки світу музики, а й модній публіці. У той час, як інші знаменитості скрупульозно стежать за тим, як стиліст правильно або неправильно поєднує речі, Ріанна щосили розважається зі своїм гардеробом і не хвилюється про те, що скажуть про неї журналісти та редактори модних глянців.
Весь цей час вона активно співпрацює з великими брендами та випускає колаборації з Stance Socks, Manolo Blahnik, Dior, River Island. Але тільки у 2015 році, коли вона вперше об’єдналася з Puma для запуску лімітованої колекції снікерсів, модні інсайдери визнали її величезний вплив. Моделі, до слова, були розпродані за три години. А пізніше вона зважилася на запуск косметичного бренду Fenty Beauty (з 40 відтінками тональних кремів) І лінії білизни SavagexFenty, дебют якої відбувся на тижні моди з Белою Хадід.
Нещодавно Ріанна з’явилася на MET GALA в оригінальному образі разом із A$AP Rocky. Фото з події можна переглянути ТУТ.
РОМАНТИЧНИЙ СТРИТСТАЙЛ
Нещодавно папараці зафіксували Ріанна й A$AP Rocky на побаченні в Нью-Йорку, на якому вони продемонстрували свій парний стиль. Прихильниця вінтажу вдягнула рожеву сукню з глибоким розрізом біля стегна авторства Джона Гальяно для шоу Christian Dior весна-літо 2002. Рірі додала до образу хутряну панаму Emma Brewin, босоніжки з тонкими ремінцями Tom Ford і сумку-багет Fendi в стилі ретро, розшиту бісером. Завершальним елементом стала багатоярусна прикраса на шиї співачки.
ОФІЦІЙНО МІЛЬЯРДЕРКА
За даними Forbes 2021, Ріанна стала мільярдеркою і найбагатшою музиканткою у світі. Чи думала Ріанна, коли запускала Fenty Beauty у 2017 році, що її косметична лінія допоможе їй стати мільярдеркою? Forbes оцінив статок співачки в 1,7 мільярда доларів, що робить її найбагатшою жінкою-музиканткою у світі та другою після Опри Вінфрі найбагатшою артисткою. Але не музика зробила її такою заможною. Велика частина її статку (приблизно 1,4 мільярди доларів) припадає на вартість Fenty Beauty, 50% якої, за даними Forbes, належить їй. Велика частина решти доходу припадає на частку в її компанії з виробництва спідньої білизни SavagexFenty, яку оцінюють у 270 мільйонів доларів, та її доходи від кар’єри в шоу-бізнесі.
Зараз інтриги й створення ажіотажу навколо себе і свого бізнесу – одні з головних методів Ріанни і те, що вона робить краще, ніж будь-хто (не враховуючи, звісно, її конкурентів з сім’ї Кардаш’ян-Дженнер). Вона практикувала це під час своєї фантастичної музичної кар’єри, а зараз застосовує ті ж принципи до моди. На відміну від Yeezy Каньє Уеста, з яким її регулярно порівнюють, Рірі створює речі, які дійсно можна носити, і її мета – розширити можливості жінок, а не змушувати носити велосипедки тілесного кольору та оверсайз-футболки з дірками.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Просто неба: fashion-вечеря з маестро моди Андре Таном у Луцьку. ФОТОЗВІТ
Уніксексова лінія одягу: український бренд FROLOV продовжує досліджувати сексуальність
Правила багатошаровості: що, як і за чим одягати
Baby, ohh: еволюція стилю Джастіна Бібера
Обираємо ювелірний гардероб разом з українською стилісткою
Осінь близько: яке пальто обрати?