Літо – пора, яку кожна відкриває для себе по-різному. Насичені враженнями прогулянки, спонтанні поїздки та пляжні ретрити – бурхливі миті, які український бренд STIMMA вирішив об’єднати у новому дропі Resort’24.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: 6 головних кольорів сезону весна-літо 2024
Цього разу марка акцентувала на вільних силуетах: кімоно, костюми з жилетами або трикотажні комплекти. Кожну позицію колекції можна носити як разом, так і комбінуючи з іншими речами в гардеробі. Універсальності додає колірна гама: білий, світло-бежевий, шоколадний гармонійно слідують порі року, а мінімалістичні візерунки – смужка та клітинка – елегантно розбавляють однотонність.
Уваги вартують купальники, які є дебютом бренду STIMMA. Роздільні та на тонких зав’язках, вони комфортно відчуваються на тілі та легко поміщаються у шопер, навіть коли бажання поніжитись на пляжі з’являється зовсім зненацька.
STIMMA Resort’24 виткана з льону та віскози, що забезпечують зручність та легкість навіть у найспекотніші дні. Це дозволяє кожній поєднувати стиль та комфорт попри погоду за вікном та повністю насолоджуватись моментами необмеженої свободи.
Переглянути колекцію можна на офіційному сайті бренду, а також в офлайн-магазинах у 14 містах України.
Про бренд:
STIMMA – український бренд одягу, присвячений жінкам. В концепції бренду – створювати речі із думкою про жіночу силу, характер та винахідливість, аби кожен день був сповнений впевненості.