Мінімалізм, естетика 90-х, елегантність: як молодий бренд zhadesign творить нову minimal chic моду

Мінімалізм – тенденція, яка завжди має своїх поціновувачів, і з року  в рік повертається на модну арену в нових інтерпретаціях. 2024 рік не став винятком, адже ми спостерігаємо прагнення брендів до лаконічності й гармонійності. Одними з тих, хто присвятив свою діяльність мінімалізму й витонченим деталям, став молодий український бренд zhadesign. Наша редакція познайомилася із засновницею бренду Жанною Близнюк і дізналася більше про те, як з’явився zhadesign, пошуки натхнення, естетику в дусі Керолін Бессетт-Кеннеді й подальші плани команди. Про це все і більше – далі.

zhadesing зовсім нещодавно офіційно розпочав свою діяльність, з чим ми вас і вітаємо! Що спонукало вас заснувати власний бренд?

Щиро вдячна за привітання! Неймовірно цінно чути. Спонукало божевільне кохання до одягу. З раннього дитинства я цікавилась одягом. Мені подобалось шити щось для ляльок чи «творити» для себе. Зрозуміло, що воно не було чимось модним, естетичним, але бажання реконструювати своє вбрання брало вверх і я діяла!

У підлітковому віці несистематично я почала малювати ескізи, розглядала образи людей, в Pinterest надихалась стилями та шукала, що найближче до душі мені. У 2022 році почала працювати в різних сферах діяльності, які безпосередньо були повʼязані з одягом, брендами. Мені це подобалось, так я дізнавалась низку корисних речей, вивчала зсередини процеси, навіть не підозрюючи, що через декілька років розпочну власну справу в подібній ніші. І ось, прокинувшись одного ранку, я запитала себе: «Чому би не стартувати прямо зараз? Навіщо шукати кращого моменту, коли його можна створити вже, не дивлячись на ризики». Безмежно щаслива та наповнена зараз.

Жанна Близнюк
Жанна Близнюк
Зараз спостерігається шалена конкуренція на ринку, а нових імен з’являється все більше. Що виділяє вас серед інших, які ваші особливості? Як ви ставитеся до конкуренції?

Нових імен, дійсно, зʼявляється все більше і zhadesign серед них. Ми – про максимальний мінімалізм у поєднанні з витонченістю, елегантністю. Не використовуємо яскраві кольори та не вносимо зайві «кричущі» елементи в дизайні. Кожна деталь наповнена унікальністю. Одяг для нас – це про впевненість та любов до себе.

Конкуренція – невіддільна частина будь-якого бізнесу. До цього треба бути готовим. Маємо здорове та спокійне ставлення до конкуренції. Рватися в бій, змагатися з колегами – не наша стратегія.

Важко не помітити, що ваш одяг натхненний естетикою 90-х і мінімалізмом. На які тенденції ви орієнтуєтеся? Це виключно власний смак чи щось більше?

Дует власного смаку та естетики переважно 80-х, 90-х, 2000-х років. Ми інтерпретуємо позачасові моделі відповідно до особистих вподобань, притримуючись сучасних тенденцій. Як зазначалося вище, minimal chic – те, що описує нас.

Чий стиль вас надихає?

Персонально мені імпонує естетика брендів Miu Miu, CARVEN, COS, ARAKII, дарують натхнення окремі вінтажні колекції світових брендів. Серед селебриті можу виділити стиль Керолін Бессетт-Кеннеді та Белли Гадід.

Крім одягу в zhadesing представлений планер. Чому вирішили окрім речей створювати ще й такі айтеми? Чи плануєте розвивати це надалі?

Зʼявилося бажання створити те, що буде корисним для кожного, але при цьому не відходитиме від естетики, головних цінностей бренду. Планер – це та лаконічна річ, що стане у нагоді і жінкам, і чоловікам. Без роздумів було прийнято рішення розробити та запустити даний айтем. Його можна використовувати як планер, як скетчбук, для особистих нотаток тощо. І так, окрім одягу, ми в процесі створення нових products.

Що наразі є найскладнішим у вашій роботі?

На даному етапі одні з найскладніших процесів – пошук якісних матеріалів, виробничі потужності та безперервний контроль якості на всіх етапах виробництва. Без факапів не породжується досконалість.

Без яких речей ви не уявляєте гардероб сучасної жінки?

Гардероб сучасної жінки не уявляю без обʼємного піджака з чоловічого плеча та міні/максі базової чорної сукні.

Які ваші подальші плани на цей рік?

Безпосередньо плануємо розширювати свій асортимент, випускати нові цілісні колекції, створювати лімітовані позиції. Також у планах є представлення бренду офлайн. Колаборації поки не стоять на порядку денному.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
photo_2024-09-19_10-14-21f
bride
Marsego_21111
432996481_434370_n
Cookbook_cover3d_1оd
5
токсична
J94A6642 111111111111
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111