Липневі спогади з дитинства, теплі кримські вечори та цвітіння липи. Розповідаємо про благодійну колаборацію бренду здорового харчування Green Chef та дівочої волонтерської організації ЦВІТ.
З комбучею Green Chef x ЦВІТ зі смаком липи поєднувати корисні звички стає ще легше – поки антиоксиданти з напою підтримують ваше здоров’я, отримані з продажу кошти підтримують військо. Весь прибуток спрямований на закриття запитів українських захисників. Саме тому героїнею кампейну стала Софія Янчевська – вісімнадцятирічна медикиня евакуації та доброволець. Юна, смілива та рішуча, Софія уособлює мрію про майбутнє вільної України.
Смак комбучі Green Chef обирали асоціативно, прагнучи зловити літо за хвіст – так і зупинилися на липі. Вона густо пахне в липні, у самий розпал ночі, нагріта та розцілована за день пекучим літнім сонцем. Її аромат якось по-особливому занурює нас у спогади про літо вдома, мирні ночі та безтурботні дні, де ми втрачаємо рахунок часу і мріємо, мріємо, мріємо… А які на смак літні мрії?
Комбуча Green Chef х ЦВІТ – це пʼянка липнева ніч, медова, іскриста, легка. Коли лежиш під зоряним небом і дихаєш на повні груди, а густий аромат липового цвіту наповнює тепле повітря. Ти закриваєш очі, навкруги тиша і чути лише цвіркунів і монотонний, заколисуючий шелест різнотравʼя. Згадуєш літо без війни, потяг в Крим і різнокольорову дрібну гальку під ногами. А яким буде ваше перше літо після перемоги?
100% коштів від продажів комбучі будуть перераховані організації ЦВІТ для закриття актуальних потреб військових. Починаючи з березня 2022 року дівчата з ЦВІТУ закрили близько 300 запитів від різних підрозділів ЗСУ. ЦВІТ став одним з перших в просуванні благодійних розіграшів в Instagram.
Бренд healthy харчування Green Chef має дуже круту та корисну мету – свідоме харчування без обмежень. Цінність здорового харчування має велику вагу, особливо в контексті постійного стресу. Продукція Green Chef виготовляється без додавання білого рафінованого цукру, лактози та глютену. Солодощі, тортики, йогурти та програми харчування направлені на підтримку внутрішніх процесів. А це своєю чергою впливає на зовнішній вигляд та самопочуття. Green Chef неодноразово долучався до благодійних ініціатив, наприклад, благодійного вечора в кафе Marko. Кошти від прибутку якого передавали на потреби захисників з бригади «Азов».
Придбати напій можна на сайті Green Chef, на Київ Фуд Маркеті, у Green Cafe та Green Rest, а також у офіційних дистриб’юторів Green Chef: Goodwine, Winetime, Silpo, Novus.
Мрія – це велика рушійна сила життя. І вона стає на реальністю тоді, коли думки перетворюються в дії.
Instagram: @cvit_ukraine
Сайт: greenchef.ua
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Andreas Moskin презентує благодійну колекцію з 15 класичних костюмів-символів
НЕЗЛАМНА МЕНТАЛОЧКА: BUDDU х UNBROKEN презентують благодійний дроп
Благодійний стікерпак та нова система лояльності – ініціативи Lullaby, які ви не захочете пропустити