Новий погляд Usual: стиль, що дозволяє кожному бути особливим

У рамках нового етапу свого розвитку Usual демонструє оновлену філософію: «We are usual, you are special». Ребрендинг відображає прагнення марки акцентувати на унікальності кожного клієнта. Залишаючись вірним своєму основному принципу, бренд створює універсальні речі, що служать людині за будь-яких обставин.

«Вільно та зручно – так почуваються клієнти у нашому одязі, що б вони не робили: від прогулянки з домашнім улюбленцем до мандрівки у нове місто. Ми віримо, що саме люди роблять ці речі особливими», – коментує співвласниця бренду Usual Діана.

Одночасно з цим, бренд запустив новий дроп, подарувавши другий подих своїм бестселерам. У новій колекції зібрано всі базові та найпопулярніші позиції з доопрацьованими деталями та розширеною кольоровою палітрою.

Одним із фундаментальних апдейтів стали анімалістичні акценти – леопардовий із затишним вайбом. Також бренд розширив лінійку underwear, додавши фасони бавовняної білизни на щодень. Серед інших позицій дропу є верхній одяг: зіп-худі в матеріалі тедді, базові бомбери та вкорочені куртки з комірцем.

Ребрендинг Usual символізує свіжий початок для марки, яка продовжує створювати універсальний одяг. Команда бренду прагне віддзеркалити уподобання клієнтів, незалежно від віку, типу фігури чи стилю життя. Від ретельно відібраних бестселерів до нових моделей, Usual залишається вірним своєму баченню – створювати одяг, який адаптується до різноманітностей кожного.

Instagram: @usual.clth

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Літній дроп Usual для незабутнього розслабленого літа

Бренд IWOMAN презентував осінню колекцію в колаборації зі стилісткою Ганною Ляшенко

Fall’s Chill, City Hustle – нова осіння колекція бренду BEOMDSGN

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
mix_body111
_F5A378 (1)
IMG_66111111111
IMG_8868р
LITKOVSKA_PF25_CAMPAIGN_5
tmp_BXCJwu_a13d6d8a99680f30_open_product_1_600x600_1024x1024_8053c5f5
cover-2-липеньʼ25-2
2Q6A3136 (1
CLIPSE_89
завантаження2