Український бренд ШИПЕЛИК випустив осінню колекцію з назвою «Під мохом і корою» натхненну текстурами природи.
Бренд, що родом з Луцька, вірить у стійку моду з турботою до клієнтів. Тому, кожну річ відшивають за замовленням з можливістю коригування розміру.
У колекцію увійшли тренчі та сукні зі штучної шкіри, куртки, фактурні спідниці, сорочки і шапочки біні зі спушеного шовку. Для ШИПЕЛИК у цьому сезоні достатньо лаконічний крій, адаптований до міського життя та ритму у ньому.
Переосмислили раніше випущену куртку-вишеньку з новим акцентом – тепер вона на теплу осінь та має у комплекті спідницю для сміливого метчу. Також, бестселер останніх років – тренч-трансформер тепер зі штучної шкіри, але з незмінними варіаціями стилізацій. До його комплекту входить подовжений жилет та вкорочений тренч з кулісками для регулювання талії.
Бренд доповнює настрій колекції цікавими неочевидними деталями із сенсами. Цього разу – це обмиті водою скельця замість ґудзиків на сорочці та підкладка у кишені пальто з текстурою моху. А ще, функціональна куртка, яка складається у мішечок для непередбачуваних осінніх похолодань.
ШИПЕЛИК не зраджує своїм традиціям та у черговий раз для кампейну фотографує у якості моделей контент-менеджерку і вʼязальницю бренду.
«Ми створюємо одяг для життя у місті та продовжуємо вірити, що у кожної з нас живе внутрішня фея, яка прагне час від часу воззʼєднання з природою. Тому, ми продовжуємо гнути нашу тему єднання зі стихією. Ось у цьому сезоні, багато акцентів на текстури, які нагадують кору дерева і мох, а завʼязки на куртці – листочки. Ну, і купа інших відсилок», – розповідає Оля Шипелик.
Колекцію можна придбати на сайті та у луцькому шоурумі ШИПЕЛИК за адресою Святовасилівська 1.
Instagram: @shypelyk
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Бренд Mócko [моко] презентує нову колекцію Fall Winter’ 24-25
Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію
Бренд IWOMAN презентував осінню колекцію в колаборації зі стилісткою Ганною Ляшенко