Український бренд базового одягу Str/Cd Wear презентує новий осінній дроп під назвою Easy Living. Easy Living від Str/Cd Wear – це заклик відмовитись від вимог та очікувань, нав’язаних суспільством. В часи, коли соціальні мережі диктують неможливі стандарти краси та успішного успіху бренд презентує колекцію, яка відкриває простір для самовираження і боротьби зі стереотипами, які змушують нас сумніватися у власній цінності.
«Easy Living» – це заява, що ви більше, ніж нескінченний список «потрібно» та «мусиш». Коли вам кажуть бути худою, розумною, успішною, дотепною, серйозною, старатись ще краще. Str/Cd Wear відповідає: «Просто будь собою, цього достатньо», – говорить засновниця бренду Анастасія Яблонська.
Колекція використовує іронію і сатиру, щоб висвітлити абсурдність тих вимог, які суспільство ставить перед кожною жінкою та чоловіком. В лінійку увійшов базовий, якісний та комфортний одяг для будь-яких занять: зручні спортивні костюми, худі, світшоти, спідниця, футболки та топи. В капсулі можна знайти речі як спокійних базових кольорів, так і яскравих помаранчевого та зеленого. Речі доступні для жінок та чоловіків.
Новою колекцією бренд прагне підтримати кожного, хто відчуває тиск. Створюючи одяг, який об’єднує, формує спільноту, де кожен може знайти підтримку і розуміння.
Instagram: @strtcd.wear
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Бренд Mócko [моко] презентує нову колекцію Fall Winter’ 24-25
Мох у кишені пальто і скельця замість ґудзиків – ШИПЕЛИК єднає із природою у новій осінній колекції
Бренд IWOMAN презентував осінню колекцію в колаборації зі стилісткою Ганною Ляшенко