Як створювати одяг, який сприятиме самовираженню сміливих жінок, – досвід бренду FloveTouch

Український бренд жіночого одягу FloveTouch з’явився у 2022 році з метою розкривати і підкреслювати індивідуальність кожної жінки, дозволивши бути собою. Бренд пропонує лінійки верхнього одягу, костюмів, жакетів та жилетів, а також лонгслівів і гольфів, які створені за сучасними модними тенденціями та унікальним баченням дизайнерів. Ми поспілкувалися з командою FloveTouch на чолі з директоркою Інною Пахно, аби дізнатися більше про внутрішні процеси роботи, переваги одягу бренду, відбір матеріалів і трендів, а також про те, як бренд комунікує зі своєю авдиторією та інші цікаві моменти. І про це все – далі.

Інна Пахно
Український ринок жіночого одягу розширюється і масштабується. Що допомагає вам витримувати конкуренцію? Які особливості у бренду FloveToch, що виділяють вас серед інших?

Наш бренд вважає своєю найбільшою конкурентною перевагою високу кваліфікацію власного виробництва. Дизайн та стиль виробів охоплюють позачасовість та універсальність, якість матеріалів, які є довговічними та комфортними. Наші місія та цінності допомагають розкривати в наших сучасних красунях можливості БУТИ СОБОЮ, незалежною, щасливою, мрійливою, цілеспрямованою, бути мамою, бізнес леді, подругою, спортсменкою, і проявляти себе у всіх цих ролях, підбираючи цікаві образи і луки.

Які тренди цього сезону ви втілили у новій колекції верхнього одягу? Як відбувається відстеження трендів у вашій команді?

Ми намагаємось не слідувати швидкоплинним трендам, а створювати речі, які служитимуть у гардеробах наших клієнток роками. FloveTouch – передусім про якість та стиль. Ми хочемо, щоб наші клієнти отримували задоволення від наших речей довше, ніж від умовного светра з масмаркету. Ми впевнені, що якість матеріалів та високий професіоналізм виробничої команди роблять наші речі позачасовими.

Під час створення майбутніх колекцій ми проводимо аналіз тенденцій на майбутній сезон, робимо комплексні огляди колекцій з усіх тижнів моди, та обираємо для себе найактуальніші тенденції для подальшої трансформації та адаптації під запити нашої аудиторії.
Ми завжди беремо до уваги актуальні кольорові палітри та фокусуємо свою увагу на підборі матеріалів, які можуть привернути увагу краще, ніж трендовість.

У поточній колекції фаворитом серед наших клієнтів стали двобортні максі-пальто, які доступні у двох варіантах вовни: трендовому світло-сірому кольорі та з позачасовим принтом «ялинка». Ця модель пальта може стати центральною річчю в осінньо-зимовому гардеробі, оскільки його прямий крій і довжина максі врятують від будь-якої негоди: під пальто можна одягнути будь-який светр і  виглядати при цьому витончено, підкреслюючи фігуру. Або ж на будь-який лонгслів чи сорочку одягнути пуховий жилет-лайнер і ви матимете стильний і теплий образ.

Також ми дуже пишаємось нашими пуховими куртками та пальто. Куртки із трендовою хвилеподібною прострочкою, коміром з лацканами та кроєм на запах розлетілись у нас майже відразу, довелось в екстреному порядку дошивати ще одну партію. І куртки, і пальто розраховані на ранню осінь та весну, в них можна ходити до самих морозів. Вони хоч і легкі, але достатньо теплі завдяки наповнювачу екопуху – гіпоалергенного синтетичного аналогу лебединого пуху. Усі наші пухові вироби можна прати у домашніх умовах.

Які основні матеріали ви використовуєте у створенні верхнього одягу залежно від сезонів?

Ми приділяємо максимальну увагу вибору матеріалів. І на кожен сезон маємо перевірених постачальників, з якими працюємо на постійній основі.

Основні позиції взимку – це пуховики. Для них найважливіші критерії – це вітронепроникність та стійкість до вологи. Восени та навесні – тренчі та пальто. Для тренчів критерії відбору такі ж, як і для курток, тканина повинна не пропускати вологу та вітер, і має добре тримати форму, на відміну від плащівки.

Пальтові тканини ми завжди обираємо за складом. Чим більше в складі вовни, тим більше нам подобається тканина, адже вона має дуже гарні теплоізоляційні властивості, є міцним та довговічним матеріалом, що забезпечує комфорт в одязі. Це також стосується усіх наших жакетів та низів до них. Ми дуже любимо вовняну костюмку, у нас є декілька варіантів костюмів із чудовим складом. Ці речі стануть класикою у вашому повсякденному гардеробі.

Розкажіть, на які основні моменти варто звертати увагу клієнтам під час вибору верхнього одягу?

Перш за все – це функціональність виробу. Вам має бути зручно у пуховику, він не має обмежувати ваші рухи. Чим краще продумана модель, тим затишнішою буде ваша зима. Важливу роль відіграють деталі, такі як, наприклад, капюшон – це незамінна річ для тих, хто не любить головні убори, але в дощову чи сніжну погоду без нього ніяк. Класно, якщо він може бути відстібним. Тоді пуховик може заграти абсолютно іншими фарбами та надасть вам більше варіантів для стилізацій.

Також важливим моментом є манжети на рукавах, вони запобігають проникненню вітру, вологи та снігу всередину рукава та допомагають зберігати тепло. А якщо манжети ще й подовжені або з прорізами для пальців, то це взагалі дуже зручно, адже ваші руки завжди будуть в теплі.

Якщо ви віддаєте перевагу більш жіночним силуетам, то радимо звернути увагу на моделі із поясом, які зроблять ваш силует більш витонченим та підкреслять талію. Трендовим прийомом для стилізації верхнього одягу є використання шкіряних ременів. Такий прийом додасть акценту вашому образу та допоможе виділитись серед натовпу.

Як ви підтримуєте зв’язок з вашою аудиторією? Як зворотні відгуки впливають на ваш подальший розвиток?

Ми регулярно збираємо відгуки від наших клієнтів та завжди намагаємось отримати зворотний зв’язок. Це допомагає нам аналізувати як свої сильні, так і слабкі сторони. Така робота є надзвичайно продуктивною, адже дає можливість побачити свою роботу з іншої сторони. Зазвичай відгуки наших клієнтів нас дуже мотивують та дають розуміння, що ми рухаємось у правильному напрямку і дозволяють задовольнити потреби нашої аудиторії.

Зараз бренди активно розширюють свою розмірну сітку, оскільки такий запит від покупців є постійно. Які розміри доступні у вас і чи працюєте у напрямку розширення?

Ми від самого початку створення бренду намагаємось робити максимально розширену розмірну сітку. У нас є лінійка виробів де розмірна сітка подвійна, наприклад XS-S, M-L, XL-2XL, це  дозволяє виробам бути універсальним, зручними у підборі та мати правильний крій для тих хто полюбляє оверсайз моделі. Також є класична розмірна сітка індивідуальна, але досить широка – від XXS до XXL.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
0ab69c0be7111
 4
7вишні111
IMG_1567111
1 адвенти-1
HOUSE of GUCCI
photo_2024-11-28_12-16-51
1 ч пт
55e99f75faa1bafe9a11111111
unname