З настанням весни прокидається не лише природа. Українські бренди один за одним запускають лончі нових колекцій SS’25 та FW’25-26, презентуючи власне бачення головних тенденцій майбутніх сезонів. У потоці нових дропів Space mag. зібрав головні колекції, на які варто звернути увагу і додати у свій модний вішлист.
GASANOVA
Бренд GASANOVA презентував нову колекцію, що є уособленням творчості та краси як символу супротиву війні. Знаковим візуальним елементом є мильні бульбашки, що відтворюють атмосферу дитинства, символізують радість та безтурботність.
Колекція втілює розкіш і грайливість у кожній деталі: витончені сукні, оздоблені блискучим камінням і ніжним пір’ям, для створення ефектних образів; топи з лелітками, що стануть ідеальним вибором для вечірок, та шовкові моделі, що підкреслять елегантність і стриманість. Родзинкою капсули став прозорий чорний боді з вишивкою камінням у зоні декольте – ідеальний варіант для тих, хто прагне привернути увагу та зробити сміливий statement.
Колекція віддзеркалює жорстоке сьогодення, яке диктує свої умови, але залишає місце для світла і надії. GASANOVA makes iconic happen.
MY x MY
Нова колекція My dear Rose бренду MY x MY – це історія про жінку: тендітну та сильну, романтичну та впевнену в собі, ніжну та пристрасну. Вона наповнена романтичними деталями: стримуючими силуетами, ніжними пастельними відтінками, вишуканими квітковими принтами та делікатним мереживом. У центрі колекції культові блузи Rose та сукні Agatha, Marta і Roksolana, що створені для жінок, які цінують мистецтво флірту, поетичну красу та невимушену елегантність.
Mócko
Український бренд Mócko [моко] представляє колекцію, що переосмислює класику через сучасні силуети та фактури. Лаконічні лінії, продумані деталі та тонка гра текстур – ДНК бренду в новому баченні. Натхненням для бренду стала сама весна – час змін і пробудження. Це знайшло відображення в колекції: архітектурний денім, фактурні жакети, леткі топи та виразні силуети.
Весняна колекція – це історія про силу простих речей. Вона доводить, що справжня мода – це не лише тренди, а мистецтво носити класику по-новому.
TOTAL WHITE
TOTAL WHITE – бренд одягу, що переосмислює білий колір та його місце у сучасному гардеробі – відкриває сезон Spring-Summer’25 новою колекцією, присвяченою жінці, яка живе в гармонії з ритмом повсякденного життя, залишаючись вільною у своїх проявах та зберігаючи баланс та легкість.
Цього разу бренд знову досліджує позачасовість та символіку білого, роблячи акцент на його гармонії, в якій водночас існують спокій та динаміка. Дизайни балансують між архітектурними формами та м’якими лініями, підкреслюючи то невагомість тканин, то строгість силуетів.
В основі колекції – поєднання напівпрозорих тканин, трикотажу та деніму. Лінійка з дванадцяти моделей представляє летючі сукні поряд зі структурованими жакетами.
OMELIA
Бренд OMELIA представляє нову колекцію FW’25/26 під назвою Lisova Pisnia. Натхненна однойменним твором Лесі Українки та силою природи, колекція поєднує традиційні мотиви із сучасними матеріалами та технологіями, відкриваючи новий погляд на українську спадщину.
Одним із центральних елементів колекції стала сукня, натхненна традиційною українською вишиванкою. Об’ємні рукави, пасок та китиці, у поєднанні з оверсайз силуетом і еко-шкірою, створюють цілісний ансамбль, де минуле вступає в діалог із сучасністю.
Цього сезону бренд вперше створює редизайн класичного чоловічого піджаку. Чорний укорочений жакет з широкою лінією плеча прикрашено квітковими аплікаціями.
Як завжди, кожен елемент колекції створено за принципом апсайклу, адже для OMELIA – це не просто технологія, а спосіб зменшити вплив на планету та зберегти ресурси.
LITKOVSKA
В новому сезоні бренд продовжує дослідження концепції діалогу, тож для Паризького тижня моди команда LITKOVSKA відмовилась від традиційного подіуму, перетворивши презентацію колекції AW’25-26 на тиху бесіду із часом.
«3 a.m. – traverse» – це історія про подолання перешкод, народжена зі сходження – фізичного та екзистенційного. Натхненням для колекції стала подорож Лілії Літковської на вершину Кіліманджаро разом з українськими військовими.
У «3 a.m. – traverse» фірмова деконструкція LITKOVSKA набуває нових сенсів. Класичні форми розпадаються та вибудовуються наново, маскулінні лінії врівноважуються невагомими текстурами.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Шовкові сукні, мереживо і концентрація на тактильності: перша колекція бренду Natti Nattu
Pastel Garden: природні кольори та витончені силуети у весняній колекції CHER’17
Morandi: елегантність у простоті з новою колекцією SS25 Basic Line
Color Clash: BEOMDSGN презентує дроп, натхненний контрастами