головна alyaskin
Ще донедавна вибір бʼюті-засобу часто будувався на глянцевому пакуванні чи модному інгредієнті. Усе це працювало, доки споживач не почав ставити більше запитань, аніж отримував відповідей. Чи справді цей крем «розгладжує зморшки за 14 днів»? Чому склад написаний дрібним шрифтом, а інформація – надмірно загальна? Чи може універсальний продукт бути ефективним для всіх типів шкіри?
Тому дедалі більше людей обирають косметику за знаннями та певною мірою – інтуїцією, а не за барвистими обіцянками. Далі – про те, як змінюється саме розуміння «інтуїції в баночці» і як українські бренди відповідають на цей новий запит – розповідає Дарія Волошина – підприємиця, засновниця українського бренду преміальної космецевтики Aweskin та мультибрендового магазину косметики The Beauty Room.
Коли довіра важливіша за ефект «вау»
Сучасна бʼюті-індустрія переживає зсув: від маркетингу – до відповідальності. На перший план виходять чотири орієнтири:
Прозорість. Споживачі уникають косметики з парабенами, сульфатами, силіконами тощо. Натомість бренди розкривають склад у деталях, впроваджують екологічні сертифікати та говорять про походження кожного активу.
Доказовість. Попит росте на продукти з клінічно доведеними результатами. Наприклад, Marie Fresh зазначає, що їхні косметичні формули розроблені лікарем-косметологом і виготовляються за GMP-стандартами з мікробіологічною безпекою.
Етичне виробництво. Бренди прагнуть екологічності: використовують рослинну сировину, відмовляються від тестів на тваринах та переходять на органічні сполуки. Так, EVO derm позиціює себе як натуральний український бренд космецевтики, що повністю відмовляється від тестування на тваринах, а усі компоненти є виключно рослинного походження.
Чесна комунікація. Клієнти очікують відкритого діалогу, де бренди надають розгорнуту інформацію щодо своїх продуктів – чітко пояснений склад, науково обґрунтовану дію компонентів, відкритість бренду щодо методів виробництва та щирість у розумінні, чим продукт є – і чим не є.
Зміна мислення
Люди все частіше відмовляються від агресивного маркетингу та синтетичних добавок. Окрім того, зростає довіра до локальних марок – українці готові підтримувати бренди, що відповідають вимогам «clean beauty», коли ті дбають про спільні цінності й показують реальні результати. Свідомий підхід до вибору косметики сьогодні означає, що уважність до складу – це як одна з форм любові до себе.
фото cha.gri
Такий підхід особливо помітний в українських брендів, де вони пропонують глибше розуміння шкіри, її циклів та потреб. Продукт стає не «вирішенням усіх проблем», а союзником у щоденному піклуванні про себе.
Femier – український косметичний бренд, що поєднує науку та ефективність. «Кожен продукт проходить багатоетапне тестування: від розробки формул до перевірки безпечності й ефективності. Також ми ретельно обираємо інгредієнти, зосереджуючись на натуральних і високотехнологічних компонентах», – зазначає засновниця Юлія Кононенко.
Natureal – відмовляються від «зайвих» інгредієнтів і роблять вибір на користь мультифункціонального догляду. За їхнім підходом, 70% інгредієнтів сертифіковані COSMOS/ECOSERT, а комплекси мають накопичувальний ефект.
Aweskin – преміальна українська космецевтика з інгредієнтами від провідних світових лабораторій. «Шкіра для нас – то святе, тому ми об’єднали найякісніші інгредієнти, новітні технології та досвід кращих науковців, щоб кожен наш продукт відповідав найвищим стандартам якості. Окрім того, кожен наш продукт має відповідну сертифікацію, що гарантує безпеку та якість для наших клієнтів», – пояснює засновниця бренду Дарія Волошина.
EVO derm – як уже згадували вище, бренд фокусується на використанні лише натуральних компонентів та створює продукцію за принципами екологічної відповідальності. Завдяки цьому – вибудовує міцний зв’язок із покупцями, які цінують безпечний та етичний підхід.
Marie Fresh – філософією бренду є простий догляд, у який легко інтегрувати їхні засоби, щоб досягти видимих результатів, оскільки кожна формула містить високу концентрацію активів із доведеною дією. Компанія отримала європейський сертифікат GMP (Good Manufacturing Practice).
Справжня «інтуїція» – це здатність відчути, коли склад і принципи виробництва відповідають вашим цінностям і потребам. Як показує практика, українські бренди доводять: якісний догляд не обов’язково шукати за кордоном. Інтуїція тут стає відображенням довіри, яку формують бренди, що обирають відкритий і відповідальний шлях.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Ода здоровій та красивій шкірі з новим брендом доглядової косметики AWESKIN
Нічні доглядові засоби, що зроблять вашу шкіру сяйнистою та здоровою
9 б’юті-ґаджетів і засобів, які варто мати влітку
Догляд без зайвого шуму. Чому CeraVe – бренд, який підходить усім?
Збираємо валізу для двох: дорожні бестселери ELEMIS для неї та для нього