Beauty Business: зірки, які підкорюють індустрію краси і мають свої бренди

Симбіоз «селебриті + косметика» вже давно не є новинкою. Можна навмання назвати будь-яку суперзірку і з великою ймовірністю вона буде пов’язана з б’юті-індустрією. Не дарма у соцмережах жартують про співачку Ріанну, яка активно просуває новинки свого бренду Fenty Beauty, у той час, коли всі прихильники схрещують пальці і чекають виходу нового музичного альбому.

Для багатьох зірок світового масштабу індустрія краси стає ще одним джерелом прибутку, відтак, вони активно розвиваються у новій сфері, що й інколи може витісняти основну професію, як це й сталося у випадку з РіРі. У цьому матеріалі ми познайомимо вас з beauty-брендами, які створили й успішно розвивають селебриті.

Fenty Beauty

Почнімо з бренду, який у 2023 році здобув статус найуспішнішого і найприбутковішого серед інших косметичних брендів знаменитостей. Ріанна запустила Fenty Beauty у 2017 році і відразу ж здобула популярність, особливо завдяки тональній основі Pro Filt’R, яка стартувала з 40 відтінків (!), а згодом розширилася до ще більшої кількості. Інклюзивний підхід Ріанна обґрунтувала тим, що добре знає, наскільки складно підібрати тон, який ідеально лягатиме на шкіру, тому для неї було важливо, щоб кожна жінка відчувала себе частиною її бренду. Такі успіхи посприяли тому, аби зірка випустила ще дві нові (ні-ні, не пісні) лінійки – Fenty Skin та Fenty Hair. І нам здається, що на цьому вона не зупиниться.

Rhode Skin

Бренд, естетика якого відгукується кожній clean girl, був заснований Гейлі Бібер у 2022 році. Три дебютні засоби – Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream і Peptide Lip Treatment  є ключовими кроками в доглядовій рутині самої Гейлі, тому вони швидко знайшли своїх поціновувачів. А мінімалістичний дизайн продуктів спонукає ще більше дівчат з усього світу мати у своїй косметичці бодай щось із Rhode. І це ми мовчимо про віральний кейс з блиском, який заполонив соцмережі цього літа.

Kylie Cosmetics

Було б злочином не згадати косметичний бренд Кайлі Дженнер, який змінив індустрію у 2015 році. Тоді славнозвісні набори губних помад були у кожного б’юті-блогера, а Кайлі швидко здобула статус наймолодшої мільярдерки у світі. За цей час бренд став випускати, ймовірно, все, що задовольнить потреби кожної красуні: від пензликів для макіяжу до лінійки ароматів. А звання найпопулярнішого продукту бренду у 2023 році здобула її туш для вій – Kylash Volume Mascara.

Rare Beauty

Ще один бренд декоративної косметики, створений співачкою й актрисою Селеною Гомез. Візитівкою Rare Beauty стали високопігментовані рідкі рум’яна, для нанесення яких потрібна лише маленька крапля. Популярність продукту підтверджує шалена кількість пошукових запитів. Зокрема, стійкі рідкі рум’яна Soft Pinch Liquid Blush мали понад 30 тисяч запитів у пошуку щомісяця! Ми ж особливо виділяємо бренд Селени ще й за увагу до теми ментального здоров’я. Один відсоток річного доходу Rare Beauty перераховується до фонду Rare Impact Fund, який має на меті посилити підтримку психічного здоров’я.

Haus Labs

Бренд, що поєднує інновації, мистецтво і екологічність, є відображенням його засновниці – Леді Ґаґи. Натхненний ранніми роками музичної кар’єри Ґаґи на Мангеттені, Haus Labs несе в собі дух прийняття індивідуальності та вираження її через сміливий макіяж і боді-арт, автентичність та інклюзивність. У 2022 році бренд мав ребрендинг, в процесі якого, за словами знаменитості, було вилучено 2700 шкідливих інгредієнтів, які були замінені на корисні, такі як гіалуронова кислота і веганський колаген.

r.e.m. beauty

Успішний б’юті-бренд ще однієї мегапопулярної співачки Аріани Гранде був запущений 2021 року з 12 першими продуктами, які швидко розійшлися. r.e.m. beauty пропонує засоби для того, щоб ваш макіяж виглядав так само досконало, як у Аріани. Поєднуючи засоби для макіяжу з доглядом за шкірою під очима, r.e.m. beauty вже став класикою серед б’юті-спільноти. До речі, найпопулярнішим продуктом бренду у 2023 році став зволожувальний тональний крем Sweetener Foundation.

SKKN by Kim

Кім Кардаш’ян є прихильницею багатоступеневого догляду за шкірою, тому перша лінійка засобів її бренду складалася з 9 продуктів. Дієві формули, розроблені спільно з найкращими дерматологами, а також трендовий дизайн продуктів зробили свою справу – SKKN by Kim швидко знайшов своїх прихильників у всьому світі. А цього року знаменитість розширила бренд новою лінійкою декоративної косметики, до якої увійшли матові помади, олівці для губ та палетки тіней. «Косметика SKKN – це найкраще рішення для ідеального нюду, до якого ви ніколи не перестанете тягнутися», – зазначають на сайті бренду, з чим ми не можемо не погодитися.

Blake Brown

«Наймолодший» бренд нашої добірки, проте ми переконані у його успішному майбутньому. Blake Brown – це бренд засобів для волосся, заснований актрисою Блейк Лайвлі, яка точно знає, наскільки важливо мати розкішні пасма. Веганська колекція з восьми засобів складається з шампунів, масок та засобів для укладки, натхненних особистим режимом догляду за волоссям зірки. Продукти чергуються між зміцнювальною та живильною системами, що сприяє найкращим результатам у догляді.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
photo_2024-09-19_10-14-21f
bride
Marsego_21111
432996481_434370_n
Cookbook_cover3d_1оd
5
токсична
J94A6642 111111111111
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111