Бренд декоративної косметики Lamel став б’юті-партнером Театру Франка в Києві

Міжнародний бренд декоративної косметики Lamel, який спонукає дівчат та жінок зі всього світу експериментувати та проявляти себе, об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Протягом року акторки театру перевтілюватимуться у своїх героїнь з косметикою Lamel.

За 105 років це перше б’юті-партнерство в історії Театру Франка, яке підкреслює сучасний підхід до мистецтва перевтілення. Відтепер акторки трупи створюватимуть сценічні образи саме з брендом косметики Lamel.

«Партнерство – це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей, зокрема, на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності», – говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.

Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб – логічний жест уваги від соціально відповідального бізнесу. Таким чином мистецтво та бізнес взаємодоповнюватимуть один одного. А надто нині, коли акторки театру переважно використовують саме декоративну косметику, готуючись до виходу на сцену, і лише для окремих ролей – професійний грим.

«Театр в Україні переживає неймовірний ренесанс і ми, звичайно, дуже пишаємось, що у театрі Івана Франка довірили нам своїх неймовірних акторок. Вперше у своїй історії! Буду відвертою, для нас це виклик. Перевірити, чи дійсно наша косметика може підтримати будь-яке перевтілення, особливо на такому високому рівні, як у виставах головної театральної сцени країни», – ділиться Наталія Яроменко, засновниця Lamel.

Це партнерство – унікальний досвід зокрема для української культури, адже у світі б’юті-бренди давно долучаються до створення чогось особливого: наприклад Charlotte Tilbury розробили макіяж для вистави «Емма» за романом Джейн Остін, який показують у Театрі Абатства в Дубліні, а Giorgio Armani були б’юті-партнером театру опери та балету La Scala у Мілані з 2021 по 2022 рік.

Lamel — міжнародний бренд декоративної косметики з українською засновницею. Lamel провокує на самовираження та експерименти, допомагає відкрити потенціал, щоб сміливо йти назустріч мріям і бажанням, долаючи будь-які перешкоди.

Instagram lamel.cosmetics.ua

frankotheatre

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

The secret ingredients: косметичні компоненти, які завжди повинні бути в складі ваших засобів

У Львові відкрився бутик нішевої та люксової косметики Symbol Stenzel

Як корейська косметика змінює європейський ринок: історія GVS Cosmetics

Чому косметика без води – це новий тренд? Пояснюємо на прикладі еліксиру Alphapav

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
3c88e1309eaf94ea31bf6e4e2a694ef7 (1)
IMG_7928
1fd819e0dc478c8c03e8faad7c94d
photo_2025-03-28_10-28-38j
photo_2025-03-27_15-59-06
головна р
Леван (2
головна ж
1920
IMG_48111