Бʼюті-візіонерка, засновниця преміального бренду космецевтики Aweskin та власниця простору краси The Beauty Room Дарія Волошина стала амбасадоркою бренду професійного догляду за волоссям Newsha.
Newsha – німецький бренд, що вже понад 15 років створює засоби для волосся, поєднуючи етичне виробництво, якість та інновації у кожному продукті. Від самого початку свого існування бренд пропонує своїм клієнтам лише найкращі засоби для догляду за волоссям, використовуючи сучасні технології та створюючи засоби на основі натуральних компонентів. Усі засоби є cruelty-free: жоден продукт не тестується на тваринах. Візитівкою бренду стали його фірмові аромати – витончені, збалансовані між свіжістю та розкішшю, які створюють атмосферу професійного догляду вдома.
У синергії було створено візуальну історію про свідомий догляд, що поєднує естетику, чесність і турботу – три цінності, які Дарія та бренд однаково поділяють. На зйомці Дарія особисто обрала лінійку засобів, що відповідають її професійному підходу: увага до складу, ефективність та комфорт використання.
«Мені близька філософія Newsha – бути чесними з клієнтом, ставити якість над маркетингом і дбати про волосся не епізодично, а завжди. Це не просто бренд – це продовження мого бачення краси», – ділиться Дарія Волошина.
Дарія вже багато років є авторитетним голосом у сфері б’юті: її поради ґрунтуються на досвіді, знаннях і глибокому розумінні потреб сучасних жінок. Спільна мета Newsha та Дарії Волошиної – допомагати щодня робити усвідомлений вибір на користь себе, інвестуючи у здоров’я, впевненість і красу.
Instagram daria.voloshinaa
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Волосся під контролем: must-have ґаджети та засоби для відпустки
Запах твого тіла: як почуватися свіжою навіть у найспекотніші дні?
SPF від DARLING, що мислить глобально: догляд за шкірою і волоссям з повагою до планети
Літній апгрейд від Aromateque: нові доглядові засоби, які варто додати до своєї бʼюті-рутини