Здається, ще ніколи жіноче обличчя не було під таким пильним наглядом суспільства. Макіяж чи його відсутність, зморшки чи ботокс, природні губи чи філери – кожен вибір оцінюється, коментується і навіть засуджується. Але хто визначає, що правильно, а що ні?
Про шлях до прийняття себе, усвідомлений догляд і те, чому косметика має працювати на жінку, а не диктувати їй умови, розповідає Єва Галайда – засновниця бренду BOGIKA.

Соціум vs жіноче обличчя
Дослідження показують: макіяж змінює не лише зовнішність, а й сприйняття людини. Так, у 2016 році в Paris Nanterre University учасники дослідження оцінювали по 3 фото жінок: без макіяжу, з самостійно нанесеним і професійно зробленим макіяжем. За результатами, жінок з професійним макіяжем оцінювали як більш привабливих, впевнених та успішних. Професійний мейкап дав вищі оцінки.
У 2018-му дослідження Arizona State University також пропонувало респондентам оцінити фото жінок з різним макіяжем. І результати виявили інше: жінкам із виразним макіяжем менше довіряли, їхній рівень моральності піддавали сумніву, вважаючи, що «малоймовірно, що такі жінки повернуть власнику загублений гаманець».
Це все, що треба знати про суспільну думку з приводу жіночого обличчя. Тобто жінка постійно балансує між бажанням відповідати очікуванням і страхом бути засудженою. І це стосується не лише макіяжу. Гонитва за «молодістю» здається нескінченною.
Особистий досвід Єви Галайди, власниці бренду професійної косметики BOGIKA
«Підлітком я нескінченно «програвала» у боротьбі з висипаннями. Але були дівчатка з не менш складною ситуацією: за будь-які особливості (родимки, шрами, ластовиння) їх спіткав щоденний булінг.
Коли почала працювати, в офісі всі щоденно носили мейкап. Прийти без макіяжу означало отримати запитання «Чи не захворіла я часом?».
Виповнилось тридцять – скоро колоти ботокс! Це наче стало обов’язковим: кололи буквально всі. Пам’ятаю шалений страх перед ніби неминучими уколами або операціями, бо носити зморшки – це старість. А старість – це соромно, це жінці заборонено.
Тоді я сказала собі: «Досить. Я сама собі компас. Не хочу відповідати чужим вимогам». Почала приймати невідворотність вікових змін.

Виявилось, якщо не витрачати зусилля на спроби «відмінити» старість, маска та патчі перетворюються із нервового очікування результату в акт любові до себе.
Я помітила, що любов до себе приходить до жінок ближче до 40 років. Принаймні бачу кілька прикладів у близькому колі. Чи є в цьому закономірність розвитку? Чи нас могли цього навчити в дитинстві? Не знаю, але рада, що прийшла до цього хоча б до 40.
Прийняття себе ми транслюємо через бренд BOGIKA. Припинімо гонку за неможливим, «отруюючи» власні ресурси агресивними засобами і хірургічними втручаннями!».
Професійна косметика BOGIKA – про любов до себе
Сучасна професійна косметика BOGIKA створена не для боротьби, а для підтримки природних процесів шкіри. Засоби доповнюють, відновлюють і працюють у ритмі з вами.
Рідкі патчі – приклад інноваційного засобу BOGIKA. Це справжня революція у догляді: вони утворюють невидиму плівку з гіалуронової кислоти, яку достатньо змити водою – без відходів і незручностей. А ще вони не сповзають, тож можна спокійно займатися своїми справами.

Комплекс пептидів та енхансерів забезпечує ефект, схожий на ботокс, але без уколів. За клінічними дослідженнями, після застосування пептидів упродовж трьох тижнів, кількість зморшок скорочується від 20 до 27%.
Рідкі патчі добре працюють під очима, в зоні носогубного трикутника та чола – з заломами, дрібними зморшками та слідами втоми, прибирають набряки та темні кола.

Ці засоби не обіцяють «вічну молодість» – вони створені для жінок, які хочуть почуватися добре у своїй шкірі.
Професійний догляд з BOGIKA – про результативність та безумовний акт любові до себе. Будь справжньою з BOGIKA!

Детальніше ознайомитися з продукцією бренду можна на офіційному сайті та в Instagram BOGIKA.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Me, myself and i: організовуймо б’юті-побачення та ритуали любові до себе вдома
Нічні доглядові засоби, що зроблять вашу шкіру сяйнистою та здоровою