Ще донедавна зубна паста була просто засобом першої потреби. Але сьогодні світ б’юті змінюється: гігієна рота стає частиною комплексного догляду. Ми більше не чистимо зуби «на автоматі», а інвестуємо в здоров’я мікробіому, захищаємо емаль, дбаємо про делікатну слизову. Так сформувався тренд скінифікації – коли догляд за порожниною рота перестав бути лише про «чистоту» й почав відповідати філософії догляду за шкірою: м’яке очищення, живлення, профілактика, естетика.
Що таке скінифікація?
Це поняття прийшло зі світу краси, де кожен продукт обирається з урахуванням його користі та делікатності. Тепер догляд за зубами ми починаємо сприймати так само, як і догляд за обличчям:
- аналізуємо склад;
- уникаємо SLS, спиртів і агресивних абразивів;
- шукаємо активи, які не просто очищують, а відновлюють і захищають.
Зубна паста як частина догляду за собою
Скінифікація – це про усвідомлений догляд, про те, що кожен ранок і вечір – це можливість і певною мірою обов’язок подбати про себе. І коли паста підібрана грамотно – це вже не просто засіб, а частина ритуалу, як тонік або нічна маска. Паста перетворюється на сироватку для емалі, подібну до доглядової косметики для шкіри. Наприклад, зубні пасти Medosan® містять гідроксиапатит – «мінеральний цемент», який заповнює мікротріщини і зміцнює зуби.
Догляд за собою сьогодні має вагомий психологічний аспект і дедалі частіше сприймається як ритуал для покращення ментального стану. Це ще раз підтверджує: добре самопочуття напряму пов’язане з бажанням усміхатися.
Про психологічний вплив усмішки далі розповість постійна експертка Space mag., психологиня Олена Будько.
«Усмішка – це сильний психологічний інструмент, який працює глибше, аніж може здаватися. Вона впливає на наш вигляд, покращує взаємодію з іншими, змінює наш стан, поведінку та, навіть, самосприйняття.
Коли ми усміхаємось, мозок отримує сигнал «все добре» і починає виробляти гормони радості. Тобто, коли ми усміхаємось, ми можемо стати щасливішими. Людина фіксує позитивний досвід у психіці і це лишається в памʼяті тіла».
Medosan® є тим брендом, який піклується про те, щоб ваша щоденна гігієна перетворювалася на інтимний ритуал турботи, який не просто очищає, а впливає на самопочуття, настрій і бажання усміхатися частіше. Бо красива усмішка починається не з фільтрів, а з хорошого догляду та психологічного відчуття комфорту.
Чи справді усмішка може покращувати настрій і самосприйняття?
«Усмішка дійсно впливає на наш настрій та самосприйняття, і цьому є наукове підтвердження. Згідно з гіпотезою зворотного емоційного зв’язку, вираз обличчя здатен змінювати емоційний стан людини. Мозок не розрізняє «справжню» чи «навмисно відтворену» усмішку і запускає вироблення серотоніну, ендорфінів та дофаміну, одночасно знижуючи рівень кортизолу – гормону стресу.
Психологи Канзаського університету стверджують, що усмішка – хоч це й звучить банально – є найкращими ліками від депресії. Це ніби наша внутрішня кнопка «заспокоїтися». Коли ми усміхаємося собі в дзеркало, навіть навмисно, це допомагає знизити самокритику і формує позитивніше ставлення до себе.
Розпочинайте свій ранок з усмішки у дзеркалі – навіть якщо вона буде штучною, це стане м’яким і приємним початком дня. А у стресовій ситуації зробіть глибокий вдих, усміхніться і спостерігайте, як тіло поступово розслабляється», – зазначає психологиня Олена Будько.
Чому Medosan® – бренд, що підтримує цей підхід?
- безпечні формули – без SLS, агресивних абразивів та спиртів;
- гідроксиапатит – відновлює емаль, знижує чутливість;
- Yogurtene® Balance – підтримує мікробіом і захищає слизову;
- заспокійливі компоненти – пантенол, бісаболол, ромашка;
- професійна розробка – створено українськими хіміками у власній R&D лабораторії;
- GMP-виробництво – контроль якості на кожному етапі.
У компанії Medosan® завжди вірили, що гарна усмішка – це не лише про естетику, а й про здоров’я. Це також про те, як ми відчуваємо себе, як сприймаємо світ і як світ сприймає нас.
Як усмішка підвищує впевненість у собі
«Коли ми усміхаємося, м’язи обличчя та шиї розслабляються, напруга в тілі знижується, а постава покращується. Ці тілесні зміни дають відчуття стабільності та гармонії. Мозок «вірить» усмішці, і ми починаємо почуватися впевненішими й сильнішими.
У невербальній комунікації усмішка робить людину більш приємною і привабливою для оточення. Позитивна реакція з боку інших, у свою чергу, впливає на наше самосприйняття й підсилює відчуття власної цінності. Усмішка створює сприятливе середовище, у якому легше досягати поставлених цілей і демонструвати кращі результати», – розповідає Олена Будько.
Medosan® – це приклад того, як український бренд може не лише створювати, а й змінювати звичку догляду. Пасту з продуманим складом, активами нового покоління й акцентом на здоров’я, а не лише на відбілювання – обирають ті, хто хоче більше, ніж просто «почистити зуби». Поки одні ще вибирають пасту «за кольором упаковки», ті, хто обирає Medosan® – уже будують свій б’юті-догляд за усмішкою, як частину великої системи здоров’я й краси.
Матеріал підготовлено за підтримки бренду Medosan®.
Instagram medosan.ua
Сайт medosan.ua
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Догляд без зайвого шуму. Чому CeraVe – бренд, який підходить усім?
Засоби для догляду за тілом: велика добірка для фанів засмаги й затінку
Архітектура догляду: як Allies of Skin перетворює косметику на системну науку
Домашній догляд після процедур: що має бути у косметичці?