Символи та знаки на упаковуванні косметичних засобів – справжній ребус, розгадка якого допоможе вам дізнатися все про склад, правила зберігання та особливості виробництва засобу. Вивчаємо їх разом та вчимося отримувати важливу інформацію без додаткових пояснень.
Щодня ми використовуємо безліч косметичних засобів: від тонального крему до лаку для волосся. Проте ми не завжди розуміємо, що означають знаки та символи, які зображені на зворотній стороні продукту. Подивіться на етикетку уважніше та спробуйте їх розшифрувати. Маркування будь-якого косметичного продукту важливе і корисне: непримітні з першого погляду символи зможуть розповісти про товар навіть більше, ніж продавець-консультант.
ЗНАК PAO (PERIOD AFTER OPENING)
Якщо термін зберігання засобу менше за 30 місяців, то на етикетці ви побачите значок пісочного годинника. Цей символ може супроводжуватися датою або словосполученням «Краще використовувати до …», абревіатура – «BBE» або «Exp.». Але не забувайте, що зберігатися продукт зможе не більше 30 місяців незалежно від дати відкриття упакування. Б’юті-засоби, що продають на території Європи, повинні містити значок PAO або BBE на товар, що не обов’язково для США. Закон Сполучених Штатів не передбачає обов’язкову вимогу від виробників косметики друкувати на етикетках термін придатності і зберігання.
ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК BBE (BEST BEFORE END OF)
Якщо термін зберігання засобу менше за 30 місяців, то на етикетці ви побачите значок пісочного годинника. Цей символ може супроводжуватися датою або словосполученням «Краще використовувати до …», абревіатура – «BBE» або «Exp.». Але не забувайте, що зберігатися продукт зможе не більше 30 місяців незалежно від дати відкриття упакування. Б’юті-засоби, що продають на території Європи, повинні містити значок PAO або BBE на товар, що не обов’язково для США. Закон Сполучених Штатів не передбачає обов’язкову вимогу від виробників косметики друкувати на етикетках термін придатності і зберігання.
E-MARK
В Європейському Союзі буква «е» на етикетці – позначення кількості чистого продукту на момент його упакування. Для косметики у твердому вигляді він вказується в грамах (г), в рідкому – в мілілітрах (мл). Без цієї позначки можуть обійтися продукти, кількість яких менше, ніж 5 г або мл в чистому вигляді.
ВОГОНЬ
Знак відкритого вогню попереджає покупця: б’юті-засіб варто тримати в безпечному місці, уникати зіткнення з високими температурами, оскільки продукт легкозаймистий. Найчастіше цей знак використовують на лаках для волосся, дезодоранті, лаках для нігтів або засобах для його зняття.
РУКА З ВІДКРИТОЮ КНИГОЮ
Якщо ваш б’юті-засіб досить маленького розміру, то, ймовірно, на ньому ви побачите цей символ. Рука, яка вказує на книгу, означає, що в упаковуванні є листівка з інформацією, яка не була зазначена на етикетці. Це може бути склад, інструкція з використання або попередження.
ЗЕЛЕНА ТОЧКА (GREEN DOT)
Коло зі стрілками означає, що компанія, яка створила продукт, платить організації з утилізації та переробки гроші для контролю екологічно відповідального поводження з відходами упакування. Всі компанії в Європі та Великобританії юридично зобов’язані переробляти та утилізувати відходи від вироблених упакувань.
ПЕТЛЯ МЕБІУСА
Трикутник зі стрілками, більше відомий, як петля Мебіуса, означає, що упаковування від товару може бути перероблене. Якщо трикутник знаходиться всередині кола або поруч із ним, це означає, що упакування на якийсь відсоток складається з переробленого матеріалу (іноді прописується і точну кількість відсотків перероблених матеріалів).
ПЕЧАТКА USDA ORGANIC SEAL
Органічна печатка Міністерства сільського господарства США позначає, що мінімум 95% складу є органічними. Однак не всі інгредієнти, які використовуються у косметичних засобах, можуть бути органічними. Також існує печатка NSF (Національного санітарного фонду США), яка означає, що б’юті-продукт складається щонайменше на 70% з органічних інгредієнтів.
КРОЛИК PETA
PETA – некомерційна організація «Люди за етичне поводження з тваринами». Символ PETA – підтвердження того, що під час виготовлення б’юті-продукту тестування на тваринах не було. Також існує і веганські варіант логотипа, який означає, що виробник використовує веганські інгредієнти в продуктах.