У часи нестабільності, експериментів, унікальності, german визначає своє «я», основу, серцевину, запуском нової окремої лінійки german. core. В ній бренд відмовляється від візуального шуму, упереджень та застарілих норм.
«Core – це окрема лінійка одягу від german, яка буде випускатися щосезону. Ми створили її, щоб запевнити: твоє завжди залишиться з тобою. Всупереч нормам та наперекір обмеженням», – говорить засновниця Валерія Цимбал.
Лінійка покликана дати відповідь на питання: «хто я?». Core не формує твою особистість, core і є ти. Цей одяг – твоя основа, бо ти – це ти. Колекція вперше повністю складається з унісекс моделей. Всі речі на сайті демонструються як дівчатами, так і хлопцями.
До базового гардероба від german для комфортного життя з собою увійшли вигорівші худі двох видів, штани джогери та палацо, сорочки з деніму, футболки, лонгсліви. Також до колекції додали фарбовані светри, шапки, гранжеві джинси прямого крою та пуховики. Більшість речей виконані зі 100% бавовни високої щільності та якості. Колекція включає розміри від xs до xl.
Колекція вже доступна на сайті бренду.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Бренд german презентує перший зимовий дроп
Свобода бути собою: спільна колекція одягу бренду german та сексшопу INSIDE
Актуальний та трендовий верхній одяг для теплої зими
10 речей українських брендів у новому кольорі 2024 року від Pantone