Український бренд Sarna представив капсульну колекцію жіночого одягу, створену у колаборації з дизайнеркою інтер’єрів Беатрисою Петьовкою.
Колекція складається з речей-трансформерів, що поєднують функціональність і виразність форм. Основний фокус – дизайнерське бачення Беатриси як архітекторки простору: кожен виріб натхненний чіткими лініями, структурою та принципами, властивими архітектурі. До лінійки увійшли вільні вовняні штани з манжетами, жакети-трансформери з акцентними плечима, в’язані светри з розрізами, водолазки та сукня-сорочка з контрастним шкіряним коміром.
Зйомка проходила у мінімалістичному просторі зі спеціально виготовленими дизайнерськими кріслами, які акцентують увагу на формі та силуетах.
«Архітектура і мода для мене нерозривно пов’язані – обидві сфери про те, як формується простір і взаємодія з ним. Створюючи цю колекцію разом із командою бренду, я візуалізувала кожну річ із чітким силуетом, функціональним призначенням і можливістю стилізувати її по-різному. Хочеться, щоб жінка, одягаючи наш виріб, відчувала себе архітекторкою свого стилю, граючись формою та об’ємом», – ділиться Беатриса Петьовка.
«Для нас одяг – це продовження внутрішнього стану жінки», – коментують у команді Sarna, підкреслюючи, що колекція відображає ДНК бренду: натуральні матеріали й увагу до деталей. Бренд від початку відмовився від гонитви за трендами, створюючи позачасові речі, які залишаються актуальними багато сезонів. Колаборація з Беатрисою дозволила втілити ці цінності на новому рівні – поєднавши концептуальний дизайн і функціональність у кожному виробі.
Колекція Sarna × Beata – це зустріч двох філософій, об’єднаних спільним відчуттям дизайну й естетики, у якому народжуються нові силуети жінки – впевненої, гармонійної в кожному русі.
ABOUT BEATA
Беатриса Петьовка – дизайнерка з архітектурним мисленням, фешн-натхненниця, інфлюенсерка, співзасновниця дизайн-бюро Svoy Design Group та The Dome Interior House, які спеціалізуються на концептуальних рішеннях масштабних дизайнерських завдань.
ABOUT SARNA
Sarna – український бренд жіночого одягу, що виріс із прагнення створювати речі, у яких жінка може бути собою – водночас сильною й ніжною, відкритою до світу й уважною до себе. З часом бренд сформував власну філософію – одяг як продовження внутрішнього стану жінки, її вкоріненості та сили. Sarna створює одяг із натуральних матеріалів, дбаючи про деталі, якість виробництва й екологічність процесу.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Бренд прикрас Sierra Space презентує колекцію Moon Muse, що народжена під сяйвом місяця
Next Breath: подих сезону в колекції від C.ICON
Не тренчем єдиним: експертки FÉMATCH – про верхній одяг, до якого варто придивитися цієї осені
Назад у майбутнє: речі 60-тих, які інтегрувались у стиль 2025