BAZHANE у співпраці з Gostomel Shelter запускає благодійну ініціативу «You’re not a filter. Don’t get a filtered pet»

Ми не ідеальні, як і наші улюбленці, але саме в цьому справжність життя. У цьому благодійному проєкті BAZHANE об’єднує моду, відповідальність і любов. Спільно з Gostomel shelter ми запускаємо ініціативу, головна мета якої – звернути увагу на проблему переповнених притулків та зібрати 1 мільйон гривень на потреби шелтеру.

У рамках ініціативи ми вже перерахували першу частину коштів – 500 000 грн, які було направлено на побудову нових будиночків у вольєрах та корм для мешканців притулку, а це наразі близько 700 тварин, багато з яких залишені господарями під час війни, евакуйовані з гарячих точок або травмовані.

Другу частину коштів хочемо зібрати через продаж благодійного мерчу. Це лімітований дроп, у якому всього 100 футболок і всі 100 % від їхнього продажу ми передаємо в притулок. 1 футболка коштує 5000 гривень, тож продавши всі, ми зможемо досягти нашої мети й забезпечити притулок необхідними коштами для утримання тварин.

«Бізнес – це не лише про цифри, це про сенси, які ми транслюємо, і. У нашій команді багато тих, хто вже колись рятував тварин із вулиць чи притулків. Ми знаємо, що таке – подивитися в очі тому, хто потребує дому, і відповісти «так», – розповідає героїня кампейну та ініціаторка проєкту Ілона, Head of sales in Bazhane.

Футболка зі слоганом «You’re not a filter. Don’t get a filtered pet» – це відповідь на культуру штучного відбору й гонитви за ідеальністю. Дизайн візуалізує ідею безумовної любові, якою ми так часто ділимося з тваринами змалечку. Саме тому обличчям ініціативи стала команда BAZHANE, які прихистили своїх улюбленців із притулків.

Токіо й Лео знайшли свій дім у Ілони із чоловіком на початку війни, а красуню Фоксі Катря прихистила в листопаді 22-го року, тепер малеча має не лише люблячих петперентів, а і кращого друга-котика.

«Домашні улюбленці – це не про породу чи картинку. Вони – про характер, про довіру і про взаємну турботу. Ми обрали дизайн із дитячими наївними малюнками, як памʼять про той момент, коли ти вперше полюбив когось безумовно. Як у дитинстві, коли просто бачив собаку або котика – і вони ставали твоїми, а ти – їхнім», – ділиться історією дизайну креативна директорка Катерина Маркова.

Узяти участь у ініціативі можна кількома способами:

  • Придбати футболку-донат, 100 % від продажу якої підуть у Gostomel shelter
  • Задонатити напряму на рахунок шелтеру
  • Оформити щомісячне віртуальне опікунство
  • Передати корм, медикаменти та інші необхідні речі для тварин

Поширюйте в соцмережах дописи про притулки та тваринок, що шукають дім, адже кожен репост це +1 шанс для них знайти родину

Футболки вже доступні до продажу на сайті bazhane.com.ua та в усіх бутиках бренду, тож давайте разом підтримаємо тих, хто цього потребує.

Gostomel shelter – приватний притулок для тварин, який виходить у ТОП-найбільших притулків Київської області. Завдяки благодійній співпраці з BAZHANE у притулку зʼявилося ще 20 нових будиночків у вольєрах і ще 50 тисяч гривень у рамках співпраці було витрачено на корм та медикаменти.

«Є сумна статистика, що близько 80 % тварин не покинуть наш притулок через вік, особливості характеру чи зовнішності, а ще тому, що раніше були скривджені і вже не довіряють людям. Тому тварини в нашому притулку живуть в умовах наближених до домашніх: якісна їжа, регулярний ветеринарний огляд, комфортні умови. І для забезпечення всього цього нам потрібна підтримка», – ділиться Марія Вронська, зоозахисниця і власниця Gostomel Shelter.

З нагоди запуску ініціативи ділимося історіями малюків, які шукають свій дім, можливо, саме ви станете їх новими петперентами.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
sisters5546 копія
sova колаж (2)
замовити косметику для волосся Xiaomoxuan
колаж
06e1ffc5ebba803d96a4416273c4516111111111111
G-3361111111
Mary Kay колаж в2
IMG_0158 копія (1)
IMG_8123
IMG_8017ач