Ми не ідеальні, як і наші улюбленці, але саме в цьому справжність життя. У цьому благодійному проєкті BAZHANE об’єднує моду, відповідальність і любов. Спільно з Gostomel shelter ми запускаємо ініціативу, головна мета якої – звернути увагу на проблему переповнених притулків та зібрати 1 мільйон гривень на потреби шелтеру.
У рамках ініціативи ми вже перерахували першу частину коштів – 500 000 грн, які було направлено на побудову нових будиночків у вольєрах та корм для мешканців притулку, а це наразі близько 700 тварин, багато з яких залишені господарями під час війни, евакуйовані з гарячих точок або травмовані.

Другу частину коштів хочемо зібрати через продаж благодійного мерчу. Це лімітований дроп, у якому всього 100 футболок і всі 100 % від їхнього продажу ми передаємо в притулок. 1 футболка коштує 5000 гривень, тож продавши всі, ми зможемо досягти нашої мети й забезпечити притулок необхідними коштами для утримання тварин.
«Бізнес – це не лише про цифри, це про сенси, які ми транслюємо, і. У нашій команді багато тих, хто вже колись рятував тварин із вулиць чи притулків. Ми знаємо, що таке – подивитися в очі тому, хто потребує дому, і відповісти «так», – розповідає героїня кампейну та ініціаторка проєкту Ілона, Head of sales in Bazhane.

Футболка зі слоганом «You’re not a filter. Don’t get a filtered pet» – це відповідь на культуру штучного відбору й гонитви за ідеальністю. Дизайн візуалізує ідею безумовної любові, якою ми так часто ділимося з тваринами змалечку. Саме тому обличчям ініціативи стала команда BAZHANE, які прихистили своїх улюбленців із притулків.
Токіо й Лео знайшли свій дім у Ілони із чоловіком на початку війни, а красуню Фоксі Катря прихистила в листопаді 22-го року, тепер малеча має не лише люблячих петперентів, а і кращого друга-котика.

«Домашні улюбленці – це не про породу чи картинку. Вони – про характер, про довіру і про взаємну турботу. Ми обрали дизайн із дитячими наївними малюнками, як памʼять про той момент, коли ти вперше полюбив когось безумовно. Як у дитинстві, коли просто бачив собаку або котика – і вони ставали твоїми, а ти – їхнім», – ділиться історією дизайну креативна директорка Катерина Маркова.
Узяти участь у ініціативі можна кількома способами:
- Придбати футболку-донат, 100 % від продажу якої підуть у Gostomel shelter
- Задонатити напряму на рахунок шелтеру
- Оформити щомісячне віртуальне опікунство
- Передати корм, медикаменти та інші необхідні речі для тварин
Поширюйте в соцмережах дописи про притулки та тваринок, що шукають дім, адже кожен репост це +1 шанс для них знайти родину

Футболки вже доступні до продажу на сайті bazhane.com.ua та в усіх бутиках бренду, тож давайте разом підтримаємо тих, хто цього потребує.
Gostomel shelter – приватний притулок для тварин, який виходить у ТОП-найбільших притулків Київської області. Завдяки благодійній співпраці з BAZHANE у притулку зʼявилося ще 20 нових будиночків у вольєрах і ще 50 тисяч гривень у рамках співпраці було витрачено на корм та медикаменти.
«Є сумна статистика, що близько 80 % тварин не покинуть наш притулок через вік, особливості характеру чи зовнішності, а ще тому, що раніше були скривджені і вже не довіряють людям. Тому тварини в нашому притулку живуть в умовах наближених до домашніх: якісна їжа, регулярний ветеринарний огляд, комфортні умови. І для забезпечення всього цього нам потрібна підтримка», – ділиться Марія Вронська, зоозахисниця і власниця Gostomel Shelter.
З нагоди запуску ініціативи ділимося історіями малюків, які шукають свій дім, можливо, саме ви станете їх новими петперентами.