Andreas Moskin презентує благодійну колекцію з 15 класичних костюмів-символів

Бренд чоловічого одягу Andreas Moskin презентує благодійну колекцію класичних костюмів, щоб зібрати мільйон гривень на відбудову шкіл та облаштування укриттів через платформу UNITED24.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Нова зірка третього сезону «Бріджертонів» в смокінгу українського Andreas Moskin

Співзасновники та дизайнери бренду Андрій Моськін та Андреас Білоус розповідають, що крім збору коштів, мета колекції – символічно об’єднати країну у непростий час. Так, у релізі представлено 15 класичних образів, кожен з яких натхненний конкретним регіоном України – від Донбасу до Галичини.

«Ми довго думали, як транслювати цінність кожного регіону так, щоб це було зрозуміло та відповідало б естетиці бренду. Відтак вирішили створити унікальні підклади для кожного костюма» – коментують засновники Andreas Moskin.

Команда бренду разом із художницею Софією Вількович близько трьох місяців працювали над дизайном підкладної тканини. Більшість дизайнів натхненні регіональною вишивкою, проте акцентні елементи відображають головні маркери ідентичності регіонів. Наприклад, у центрі дизайну костюма «Крим» – Хан-Сарай, визначна пам’ятка кримськотатарської архітектури, а на костюмі «Наддніпрянщина» можна побачити бородянського півника, який став символом незламності в перші місяці повномасштабного вторгнення.

Крім костюмів, у межах колекції також представили особливий аксесуар – брошку-тризуб, виготовлену із ворожих гільз. Дизайн виробу натхненний офіційними символами президентської влади. В основі – мініатюрна копія президентської булави. Ажурне обрамлення брошки натхненне елементами із президентського стяга – це рослинний орнамент, який нагадує листя та плоди калини.

Над дизайном і мастер-моделлю брошки команда бренду разом із ювеліром Володимиром Вальком працювали близько двох місяців, а на виробництво одного аксесуара витрачали щонайменше дві ворожі гільзи. У бренді кажуть, що не використовували додаткового металу у сплаві, тобто кожен аксесуар – винятково із
розплавленої латуні з гільзи.

24% з продажу колекції бренд передаватиме на відбудову шкіл та облаштування укриттів через UNITED24.

За словами речників платформи UNITED24, цей напрямок відбудови країни є дуже важливим. Понад 3000 освітніх закладів зруйновано. 1,5 млн дітей змушені навчатись дистанційно, без належних безпекових умов. Один з найбільших викликів – відновлення доступу до офлайн навчання.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111
TERRAKE7
STIMMA_Allure_141111111
photo_2024-09-12_16-19-33 (2)
aca8ed5d278381950551111111111
Usual_New_4в
Essential-Supplies-Indid
14айвумен111
BEOM_Fall'sChill9п