Третій сезон серіалу «Бріджертони» (Bridgerton), без сумніву, став справжнім хітом Netflix і наробив чимало галасу. По-перше, сюжет – це сміливе осучаснене рішення екранізації книги Джулії Квінн, по-друге, уся справа у костюмах, макіяжі. музиці, атмосфері. Можливо тому серіал про епоху Регентства став настільки популярним і серед молоді, і серед старшого покоління.
Щоб підігріти інтерес глядачів до серіалу стрімінговий гігант Netflix у співпраці з відомими брендами створив лімітовані колекції косметики, парфумів, кухонного приладдя і навіть напоїв. Пропонуємо дізнатись про них більше, можливо, щось вам дуже знадобиться.
Williams Sonoma, лімітована колекція закусок, напоїв та кухонного начиння
Колекція включає восьмиденний адвент-календар, наповнений солодощами; чарівний кошик ручної роботи, наповнений усім необхідним для пікніка; а також десятки предметів кухонного начиння, натхненних текстилем із серіалу, таких як ранер на стіл, набір серветок та скатертина.
Bath & Body, лімітована колекція свічок, засобів для догляду за тілом, мила для рук, ароматизаторів для дому, дезінфікуючих засобів для рук та аксесуарів
П’ять обмежених випусків ароматів Bridgerton черпають натхнення з ключових персонажів хітового серіалу. Аромат Diamond of the Season описується як «чарівний» з нотами блискучого персика, весняного нарциса та жасмину. Це головний аромат із колекції, який доступний у найширшому асортименті продуктів. До колекції також увійшли аромати Queen Charlotte’s Tea – аромат чорного чаю з цитрусовими, Danbury Shortbread – солодкий гурман з нотами ванілі та мигдалю, Wisteria Garden – свіжий квітковий меланж палісандрового дерева, пелюсток лимона та дощу, і Bridgerton Study – теплий
Kiko Milano, лімітована колекція косметики
Kiko Milano презентує лімітовану колекцію, натхненну, любовними історіями, кольорами та вишуканим світом «Bridgerton» до 3-го сезону серіалу. До нової лінійки увійшли: палетка тіней з різними відтінками, рідкі тіні та стійкі тіні-олівець, підводка для очей, губні помади, блиски та бальзами для губ, подвійні рум’яна і хайлайтер. Розкішні, оксамитово-м’які, сяючі формули, кремові і пудрові текстури легко наносяться й розтушовуються, а різноманіття кольорів підкреслюють романтично-мрійливий образ у стилі естетики та кокетства найпопулярнішого серіалу Netflix. Вам позаздрить сама леді Віслдаун!
Ruggable, колекція килимів
Так-так, навіть килими випускають у стилі «Бріджертонів»! Нова лінія килимів включає одинадцять нових дизайнів, які передають романтику та розкіш драматичного періоду з екрану телевізора у ваше житлове приміщення. Розкішний дизайн колекції привносить екстравагантність і декаданс у будь-який простір. Крім того, кожен килим від нової співпраці Bridgerton включає двошарову систему Ruggable: нековзку підкладку та покриття килима, яке можна прати в машині.
Lush, лімітована колекція
До лінійки увійшли: цукровий скраб, мило, твердий гель для тіла, бомбочка для ванн, маска для обличчя, чайний тонік для обличчя. Ця колекція обов’язково приверне увагу, адже тут наявність ароматів, таких як заспокійливі бутони троянд, чуттєвий жасмин і ніжний неролі, а також солодкі компоненти, такі як кокосовий йогурт.