So simple, so chic: формула бренду Cher’17

Ніжні й водночас спокусливі сукні, стильна база на щодень та костюми для особливих подій – це частина з того, що пропонує український бренд Cher’17. Їхній одяг обожнюють як інфлюенсерки, так і звичайні дівчата зі всієї України. Потужна жіноча енергетика й особлива естетика, простота і шик, а головне – розкриття особистості кожної. Про те, як розпочалася історія бренду, перші успіхи, кейс «Тьолочка» і нову колекцію – читайте на сторінках улюбленого Space mag.

 

Стосунки, які переросли у партнерство

Засновниками бренду є інфлюенсери й підприємці Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь. Ще зі школи у них зав’язалися стосунки, які переросли не лише у шлюб, а й у бізнес-партнерство. Пара вирішила створити власний бренд одягу. Таня була ідейною натхненницею, а Іван систематизував роботу та інші внутрішні процеси.

Все розпочалося з CHERRY LAND. За словами блогерки, для старту їй потрібно було майже 1000 доларів, оскільки вся робота, а це – фото, спілкування з клієнтами та відправка товарів, були на ній. Все більше людей мали бажання приміряти речі особисто, тому з’явилася ідея й потреба у шоу-румі. Водночас чоловік Тетяни тоді відкрив власний бізнес – магазин ANDRE TAN за франшизою у рідному місті блогерів, у Житомирі. Відтак, у 2017 році пара відкрила свій перший магазин у Києві. І їх не спинити!

 

Розширення і подальші успіхи

Завдяки наполегливості та вмінню знаходити саме «свою» авдиторію, у бренду сформувалося ціле ком’юніті. Як зазначають творці, навколо них зібралися сучасні та прогресивні дівчата, які відчувають себе, мають власний стиль та дозволяють собі бути різними: від широких брюк до витончених бретельок.

Відтак, нині у бренду є 5 магазинів у Києві, а також локації у Дніпрі, Харкові та Житомирі. Минулого року Cher’17 відкрили концепт-стор. Простір магазину має оригінальний дизайн та розділений на три зони, де панує спокій та втілюються мрії.

Як відзначають у бренду, на сьогодні кількість їхніх виробничих потужностей зросла до 28 виробництв по всій Україні.

 

Влучний образ на кожен день

Любов до моди та бажання створювати нові трендові колекції – це принцип, яким керується команда бренду на чолі з Танею. Вона як основний дизайнер постійно відстежує тренди, шукає нові ідеї, разом з командою відбирає найкращих постачальників тканин та матеріалів, аби CHER’17 завжди мав що запропонувати, незалежно від приводу. Бранч з подружками, важлива співбесіда чи зустріч, на яку чекала пів року – бренд піклується про кожну подію, яка чекає на їхню клієнтку.

«Тьолочка»

Про цей маніфест бренду не написав лише лінивий. Рекламна кампанія, створена креативною агенцією DRAMA QUEEN, покликана для того, аби розвіяти образ «тьолочки», продемонструвати цінність кожної дівчини і довести, що краса рятує.

Ролик отримав неоднозначну реакцію. Здебільшого, глядачі поділились на два табори. Першим все сподобалося, посил був зрозумілим і «відгукнувся». Натомість іншій частині маніфест лише посилив деякі стереотипи та упередження стосовно жінок. Однак, як відзначив український Forbes, провокаційна реклама спрацювала. Відео з рекламою-маніфестом переглянули на різних платформах 6 млн унікальних користувачів. І за словами співзасновника бренду, Івана Кришталя трафік на сайт Cher’17 збільшився у 5,2 раза порівняно з березнем, а кількість онлайн-замовлень у квітні збільшилась на 172% (2,7 раза).

Сама ж Таня в інтерв’ю Jet Setter так описала власне бачення маніфесту та його меседж:

«Наш бренд про красу, естетику та жіночність. Ми завжди транслювали це у своєму контенті, у своїх колекціях. І коли ми стикаємося зі стереотипами та знеціненням, це дуже ображає. Ми робили глибинний аналіз наших клієнтів і зрозуміли, що серед них є й дівчата-студентки, і топменеджерки ІТ-компаній, що мають високий дохід і дуже люблять наш бренд. Усі вони дбають про власний вигляд та красу загалом, для них це дійсно важливо.

Дуже образливо, коли оточення засуджує цю жагу до естетики навколо свого життя.

Ба більше, навішує ярлик «тьолочки», з якою «все ясно». Врешті ми зрозуміли, що це дійсно болюча тема для наших клієнток, тому вирішили стати на захист дівчат, яким знайоме таке ставлення».

 

SCULPT COLLECTION

«Тіло, як і скульптура, – це витвір мистецтва», – саме з таким меседжем бренд презентував перший лімітований дроп. Речі з цього дропу підкреслюють природну красу жінки і відчуваються, наче продовження шкіри – вони м’які, приємні на дотик, еластичні та невагомі. Основні кольори: чорний, бежевий та оливковий.

Створюючи SCULPT COLLECTION, бренд насамперед робив ставку на комфорт та універсальність. Речі сконструйовані таким чином, щоб рухи були вільними, а тіло мало фантастичний вигляд. Окрім цього, вони легко комбінуються як зі стрітвером, так і з класикою. І, звісно, ніколи не набриднуть, бо мають суперздібність залишатися поза часом та модними трендами.

 

Cher’17 x HEDONIC

Ексклюзивно до виходу найочікуванішої кінопрем’єри року український бренд етичної косметики HEDONIC та Cher’17 об’єдналися, щоб відтворити образ сучасної Барбі.

Культова лялька Barbie протягом 60 років свого життя приміряла сотні різноманітних альтер его. Проте як би не змінювалися її образи, стилі та ролі, вона завжди залишалася іконою стилю. Як і героїня HEDONIC та CHER17:  сучасна дівчина, яка змінюється, відчуває різні емоції, одягає різні образи, але залишається собою.

Instagram: @cher17.ua

@tanyaparfileva

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

До української прем’єри Barbie: лімітована колаборація HEDONIC x CHER’17

Українські бренди аксесуарів, на які варто звернути увагу

Не тільки на щодень: стильні майки від українських брендів

Українські бренди стильного домашнього одягу

 

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
a26592a115e78659ac34111
photo_2025-04-1_10-30-53 (1)
cb2b6c96b141073254555111
TERRA
NESSA_LOOKBOOK_
Залізна крамниця (4)
іа
111363497322_2354303614751678_6638558947926174767_nв
2a36fe230fc0a1746e1ce1f3092629441111
завантаженняв