«Центром мого бізнесу є наречені», – Ірина Ільницька, засновниця бренду весільних суконь ILEN

Весільні сукні давно перестали асоціюватися з безліччю камінців, фатином та довжелезними шлейфами. Наречені дедалі більше звертаються до практичності та прагнуть до мінімалізму й витонченості. Перш ніж заснувати власний бренд весільних суконь ILEN, Ірина Ільницька також захоплювалася лаконічними й нестандартними весільними образами, що переросло у справу життя. Про альтернативну весільну моду, українських і закордонних клієнток, ідеї створення суконь та інше – читайте в інтерв’ю Ірини для Space mag.

Ірино, відомо, що свій бренд ILEN ви заснували без жодного досвіду виробництві та онлайн-продажах. Що стало поштовхом, аби почати такий бізнес? Чому обрали весільну тематику?

Поштовхом до заснування бренду ILEN стало моє бажання втілити своє бачення весільної сукні. У той час, коли більшість наречених обирали ошатні сукні, я помітила, що є запит на мінімалізм. Я сама завжди була фанатом лаконічних, нестандартних весільних образів і вирішила ризикнути, запропонувавши сукні іншого формату. Це влучило у потребу цільової аудиторії. Чотири роки тому купівля суконь онлайн ще не була настільки поширеною, але дефіцит таких суконь у весільних салонах дав мені шанс розвиватися в Instagram-торгівлі, я щиро вдячна особливо своїм першим клієнтам за довіру.

Ви робите акцент на мінімалізм та альтернативну весільну моду. Як швидко вдалося знайти свою аудиторію? Чи не просять вас додати в асортимент щось більш ошатне?

Фокус на мінімалізм та альтернативну весільну моду допоміг швидко знайти свою аудиторію. Звісно, іноді до нас звертаються з побажанням про більш ошатні та традиційні вироби. Ми завжди відкриті до взаємодії з нашими клієнтами і готові до індивідуальних рішень, які поєднують наш стиль з їхніми уявленнями про ідеальне весілля. Це дозволяє нам розширювати асортимент, зберігаючи водночас нашу унікальність і основний естетичний напрямок.

Ми змінюємось разом з нашими клієнтами, завжди стежимо за подихом часу, трендами і побажаннями наших наречених. У сучасному світі весільної моди важливо тримати руку на пульсі, щоб постійно вдосконалювати і розширювати наші можливості, щоб кожне весілля було неповторним.

Центром мого бізнесу є наречені, оскільки ми присвячуємо всю нашу роботу їм.

Ваші сукні купують не лише в Україні, а й закордоном. Чи є різниця у смакових вподобаннях українок і закордонних клієнток?

У 2024 році бренд ILEN вийшов на міжнародний ринок.  Незалежно від культурних та географічних відмінностей, у всіх наречених є одна спільна річ – бажання мати ідеальний образ у свій весільний день, який відповідає їхньому характеру та уявленню про весілля.

Українські наречені часто віддають перевагу сукням з класичним дизайном, але з сучасними деталями, такими як незвичайні тканини або мінімалістичні елементи. Вони цінують баланс між традиціями та сучасністю, віддаючи перевагу сукням, які відображають їхній індивідуальний стиль.

Закордонні клієнтки, особливо з Європи та США, частіше схильні експериментувати з альтернативними стилями та нестандартними рішеннями. Вони активно шукають щось нетрадиційне, інноваційне та сміливе, щоб створити унікальний образ на своє весілля.

У світі весільної моди глобальна різноманітність у вподобаннях не має меж. За пів року роботи на міжнародному ринку я вчусь відчувати, яка сукня стане популярною в Європі, а яка в Америці. Різноманітність в маркетингових стратегіях і вподобаннях – це не просто норма, але й джерело натхнення. Це стимулює мене до постійного розвитку і породжує сотні нових ідей.

Чим ви керуєтеся під час створення нових колекцій? Чи орієнтуєтеся ви на тренди?

У процесі створення нових суконь для бренду ILEN я керуюся кількома основними принципами: індивідуальність і унікальність кожної сукні, якість і комфорт для носіння, брендова естетика мінімалізму і елегантності, врахування модних трендів зі збереженням напрямку  бренду.

І основне – це увага до побажань наречених і задоволення їхніх потреб, що змінюються.

Ірина Ільницька
Ірина Ільницька
Які ваші улюблені моделі суконь? Як ви обираєте їм «імена»?

Зараз я просто захоплена сукнями довжини міні з нестандартним  кроєм або сукнями-рибками з ніжного атласу та ніжними драпіровками. Назви для суконь я обираю інтуїтивно, це майже як дати ім’я дитині. Спочатку виникає сама сукня, а потім ми надаємо їй назву, виходячи з асоціацій, які вона викликає у нас. Це дуже творчий процес, який я люблю втілювати разом з командою.

Наскільки змінився ваш підхід до роботи за 4 роки? Яку пораду ви дали б собі на початку створення бізнесу?

Протягом 4 років мій підхід до роботи значно еволюціонував. Спершу все було новим і невідомим, але з часом я здобула розуміння багатьох аспектів бізнесу. Спочатку я діяла більше інтуїтивно, але з часом навчилася стратегічно планувати колекції, маркетинг та розвиток бренду.

Найголовніше – це інвестиції в знання та навчання! Це ключовий етап у нашому розвитку. Не боюся вчитися новому, відвідую майстер-класи, семінари і читаю професійну літературу.

Також важливо прислухатися до клієнтів! Їхні відгуки і побажання – це цінна інформація, яка допомагає вдосконалювати наш продукт. Загалом підприємництво навчило мене бути терплячою та наполегливою. Розвиток бренду потребує часу і зусиль, не варто здаватися при перших труднощах.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0
d363b35d1a45
black fr
 06.11
Sisters BRUNCH копія1111111
image 65111111