Бренди Nesamovýto та NNB UPCYCLING SYSTEM’18 об’єднали зусилля для створення дропу, кошти від продажу якого будуть спрямовані у фонд Gen.Ukrainian, який допомагає дітям, котрі втратили батьків під час війни.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Приручити звіра: засновниця бренду mocko Юлія Вальчишин розповіла як носити анімалістичні принти
Колаборація брендів покликана дати нове життя одягу та аксесуарам, що раніше були створені у партнерстві з українською ілюстраторкою, репутація якої виявилась сильно заплямованою.
Вікторія Густі, власниця бренду Nesamovýto, зазначила: «Вже через рік продажів, попри потенційну комерційну привабливість колекції, ми відчули необхідність припинити її реалізацію через моральні та етичні переконання. У світлі цих важливих міркувань було прийнято рішення вилучити всі зразки з нашого і складів партнерів та переробити всю колекцію, щоб передати виручені кошти на благодійність і хоч трохи відновити баланс добра. Апсайклінг видався єдиним розумним рішенням етичного бізнесу, який відповідає нашим цінностям і принципам».
Для того, щоб дати нове життя колекції і дотримати всі обіцянки, які були дані в заяві Nesamovýto раніше, бренди створили спільний невеликий дроп, що має благодійну місію. Реліз дропу збігається з Міжнародним Днем захисту дітей – 01.06, додатково підкреслюючи його значення і спрямування. В асортименті цього дропу представлені дві товарні позиції: світшоти від NNB UPCYCLING SYSTEM’18 та шовкові резинки для волосся від Nesamovýto.
Важливий аспект колаборації полягає в тому, що ви отримуєте більше, ніж просто якісні товари. Купуючи світшоти, ви зробите вагомий внесок у благодійність, оскільки 100% виручки від їх продажу буде передано на допомогу тим, хто цього дійсно потребує. А купуючи резинки для волосся, ви підтримуєте добру справу: 20% від їх виручки стане внеском у дитячий фонд.
Колаборація буде доступна для придбання на офіційних сайтах брендів – nesamovyto.com та nnbbrand.com
Nesamovýto – український бренд, ідейною натхненницею та засновницею якого є Вікторія Густі.
Nesamovýto – гардероб сенсів і станів, що дарують розкіш залишатися у комфорті, граючись в життя і заявляючи про себе.
NNB – це бренд апсайклінгу одягу, що базується в Україні. Бренд про одяг, який має значення. Заснований у 2018 році Марією Забудською та Міленою Холковською.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Найголовніші тренди у прикрасах на 2024 рік – розповідає стилістка
Як приховати недоліки фігури завдяки правильному образу – розповідає стилістка