Протягом останніх років українська фешн-індустрія проживає нові трансформації. З’являється велика кількість нових імен, бренди розширюють виробництво й підкорюють вітчизняний та іноземний ринок. На противагу такому розквіту постає проблема, коли українська авдиторія не завжди розуміє цінову політику наших брендів.
Найбільше нарікань можна почути про відчутну різницю у співвідношенні «ціна-якість», яку бренди пояснюють зростанням вартості за матеріали, логістику, виробництво, оплату праці тощо. Тож чи можна створювати в Україні якісний та стильний одяг, при цьому не додаючи до цінника кілька нуликів? Про це можна дізнатися завдяки формулі успіху діяльності бренду JUL, якому присвячений цей матеріал.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Стильні новинки від українських брендів, які потрібно придбати вже зараз
Як все починалося
Засновниця бренду, Юлія Логвін, розпочинала власну кар’єру у модній індустрії з роботи у команді Helen Marlen, що продає люксовий одяг відомих брендів, а згодом у бутику годинників Audemars Piguet. Після такого досвіду, здавалося б, що Юлія захоче заснувати власний бренд схожого цінового сегменту. Однак «не так сталося, як гадалося» і чоловік Юлії (Андрій Логвін, засновник маркетплейсу Kasta) підказав їй, аби рухатися у бік масмаркету. Подружжя не помилилося та у 2019 році розпочало роботу над новим українським брендом – JUL. І їхній задум спрацював.
Доступність та стиль
У JUL абсолютно впевнені, що звичайна біла футболка має коштувати стільки, як звичайна біла футболка. Без цього ствердження неможлива місія бренду. Команда сповідує філософію про те, аби стильні та якісні речі були доступні жінкам усіх міст України незалежно від рівня доходів, типу фігури та поглядів на життя. Саме тому кожного дня на власному виробництві JUL займається створенням одягу високої якості пошиття з адекватною ціною. Пошук балансу першого та другого вражає не менше, аніж робота над креативною складовою кожної колекції.
Перезапуск
Карантинні обмеження у період пандемії стали поштовхом для змін у JUL. В Інтерв’ю The Village Україна Юлія зізналася, що цей період пішов на користь для бренду, вони швидко адаптувалися до роботи онлайн, а продажі сягнули вищих показників, аніж до того. «Ти розумієш: або зараз впадеш і не зможеш дати те, що хоче клієнт, або все-таки треба шукати вихід і задовольняти його потребу. Я думаю, що частина нашої аудиторії тримається на тому, що ми даємо ідеальне поєднання: швидкість, якість і ціна», – ділилася Юлія у тому ж інтерв’ю.
Особливості колекцій
Кожна колекція бренду являє собою повноцінний гардероб. Під час її створення команда ставить собі мету – усі речі повинні легко поєднуватись між собою. Це важливо, адже основою колекцій є саме базовий одяг. Не менш тут цінують і різноманіття, адже життя сучасної жінки є надсоціальним та активним. Тому в колекціях JUL є місце і повсякденному вбранню, і вишуканому. На навчання чи в офіс, на побачення чи прогулянку – у JUL завжди є відповідь на питання: «Що вдягнути?». Вони адаптують модні тренди до реального життя, а колекції випускають лімітованим тиражем.
Колаборації
За роки свого існування бренд реалізував низку цікавих колаборацій, кожна з яких полюбилася клієнтам та фешн-спільноті. Першою знаковою роботою стала колекція JUL х Ukrainian Folks. Головним завданням колаборації стала інтеграція українського фольклору в сучасний контекст. Для цього JUL та Ukrainian Folks використали три українські народні пісні та один романс. І футболка «Halya Carries Water» стала бестселлером, який хотіли мати всі модники й модниці.
А вже минулого року бренд знову об’єднався з Ukrainian Folks і презентував колекцію «Червона рута», де основним елементом колекції стала ця міфічна квітка.
«Це наша нове бачення червоної рути, квітки, яку ніхто не бачив. Лише здогадка, якою вона є насправді», – розповідала Юлія Логвін. «Хочеться, щоб ці речі дарували людям любов. Іноді здається, що її стало мало у світі, тому потрібно її множити», – додала Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks.
Ще однією важливою роботою бренду став дроп «Українська хвиля», створений до Дня Незалежності. Колекція задумана як мерч з популярними українськими музичними виконавцями, які дали життя українській незалежній музичній сцені.
Не можемо оминути теплу співпрацю JUL з GUSHKA, де бренд представив не лише одяг, а й аксесуари та елементи домашнього декору.
Наприкінці осені 2023-го у JUL вийшов дроп з брендом Katsurina. «Одяг створили в мінімалістичних силуетах, виразних фактурах і ніжних кольорах колекції. Вони передають важливість дому й затишок», – відзначали бренди.
«Різдвяна»
Колекція до Різдвяних свят, наповнена найціннішими сенсами. Цього разу колекцію вперше доповнили особливими прикрасами від LUTIKI. Основним візуальним елементом колекції стала Вифлеємська зірка – один з найголовніших атрибутів Різдва. Бренд вперше у своїй історії урізноманітнив колекцію особливою аксесуарною лінійкою, розробленою у співпраці з українською стилісткою і засновницею ювелірного бренду LUTIKI – Сонею Солтес. Фактурний силует зірки, наповнений відчуттям дивовижу Різдва, відтворили в сережках і подовженій підвісці.
Дбаючи про індивідуальний підхід до кожної, до колекції додали позачасові речі гардеробу, що з легкістю комбінуються між собою: напівпрозорі лонгсліви, сорочки вільного крою, класичні брюки та атласні майки.
Весняна колекція
Також готуючись до теплих днів JUL вже підготував для своїх клієнток нову весняну колекцію, нагадуючи нам про початок чогось нового і особливого. Бренд втілює ідею позачасового гардероба, дроп pre-spring 2024 наповнений лаконічними силуетами, мінімалістичними фактурами та природними відтінками. В новій колекції бренд перегукується з офісним стилем та пропонує подивитись на плісировані максі та міді спідниці у поєднанні з білизняними елементами — тандем, пронизаний ніжністю, вдало балансує між природністю й класикою. Але й при цьому колекція лишається теплою для прохолодної весни та додає затишку.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Трендова масивна підвіска: обираємо в українських брендів
Утеплена спортивна база від українських брендів на будь-які випадки життя