Капелюшок як акт любові: рівненський бренд-ательє KAZVAN

Елемент гардеробу, без якого не обійтися кожній леді. Елегантний та розкішний? А можливо, бунтівний та трохи різкий? Саме бажання знайти стильний дизайнерський головний убір стало поштовхом для створення власного бренду-ательє KAZVAN, який у 2018 році заснувала молода дизайнерка з Рівного Анастасія Казван. А вже цього року бренд з’явився на Ukrainian Fashion Week No Season 2021, влаштувавши «Шабаш» спільно з українським брендом Kir Khartley. Разом вони втілювали концепцію містицизму колекції, яка власне і знайшла своє відображення в головних уборах. Про капелюх Зорро, рок у майстерні та лімітовані колекції – читайте з перших уст від засновниці рівненського бренду.

ПРО БРЕНД

Любов до головних уборів у дівчини виникла з дитинства, ще з маминого капелюха. Анастасія розповідає, що в одному з маминих капелюшків вона нагадувала Зорро – і саме цей момент перетворився у бажання доносити людям, що вони молоді та прекрасні повсякчас.

«Загалом, не було якогось геніального прозріння і тим паче пошуку вільної ніші. Це шлях, довжиною в життя. Починаючи з дитинства, коли не знімала мамин капелюх, бо була Зорро. І закінчуючи бажанням знайти дійсно крутий дизайнерський головний убір, який не буде здувати від легкого подиху вітру», – розповідає засновниця.

KAZVAN позиціонує себе як бренд-ательє: усі колекції гармонійно об’єднує єдина концепція, ідея, колір та творчий задум. Натомість кожен виріб KAZVAN створює індивідуально – майстрині бренду працюють без шаблонів. Тобто, ви можете замовити власний капелюшок, обравши колір і фактуру, а також втілити в життя будь-яку вашу ідею та вносити зміни під час робочого процесу.

«Це був поклик серця. Я взагалі не думала на той момент, скільки всього у цій справі потрібно знати, які вкладати ресурси і що я хочу отримати в результаті. Я просто йшла. Постійно вчилась, шукала матеріали, купувала майстер-класи. Чесно кажучи, думала, що буде простіше, але в Україні для цієї справи не можливо знайти майже нічого. Найбільше і найцінніше, що у мене було – це підтримка рідних».

Василіса Фролова в ексклюзивному капелюсі від @ kazvan.hats

Фото: Лана Фурсова

ПРО КОЛАБОРАЦІЮ ЗІ ЗЛАТОЮ ОГНЄВІЧ

У центрі бренду завжди стоять Люди. Неважливо, хто і ким працює, засновниця бренду особисто поспілкується із кожним та допоможе з вибором. А якщо дуже хочеться, то і знижку зробить. «Найбільш круто, коли виріб народжується у співтворчості. Коли і клієнт, і майстрині у запалі разом створюють щось круте та неординарне. Так було зі Златою Огнєвіч. Капелюх вийшов просто космос! Сама б я не втілювала таку ідею. Але відчувши її «холодне сяйво», у нас народився цей шедевр. І я вдячна за цей цікавий досвід», – зізнається Анасатсія Казван.

ЛІМІТОВАНІ ГОЛОВНІ УБОРИ

KAZVAN – це про впевненість. Це про яскравість. Головні убори бренду навряд чи можна назвати «базовими». «Відчуваю себе, начебто в короні», – один із найпоширеніших відгуків про роботи Анастасії та її команди. Водночас філософія бренду сповідує екологічне виробництво, а також допомагає людям творити разом із командою. Завдяки цій особливості кожен охочий може створити індивідуальний виріб, обрати фурнітуру та матеріали, приміряти чи підібрати форму.

До слова, шиють капелюшки тут винятково за вашими мірками упродовж 10-14 днів, окрім спецзамовлень – їх можуть створювати довше. Тому двох абсолютно однакових капелюшків не існує – всі колекції лімітовані. Саме завдяки особистісному підходу з’являється справжнє бажання працювати над новим образом. І це точно через те, що на зміну внутрішнього стану може впливати зміна зовнішності.

Фото: Elvira Brovdi

Фото: Viktor Rasputin

ДЛЯ МОЛОДИХ ДУШЕЮ

For born to be young! – так звучить слоган рівненського бренду, що в перекладі означає «для народжених бути молодими». Так KAZVAN демонструє свою приналежність до стильних і молодих душею людей, які готові з’являтися у нових амплуа та відкривати себе світу не так, як це роблять усі. Це завжди про сміливих, яскравих та красивих.

Фото: Viktor Rasputin

Фото: Viktor Rasputin

АСОРТИМЕНТ

KAZVAN сьогодні пропонує виготовлення не лише лімітованих капелюшків для жінок, адже чоловікам також пропонують широкий вибір головних уборів для будь-якого івенту та для будь-якого настрою. Тут створюють навіть капелюшки у стилі унісекс, які можуть носити і чоловіки, і жінки. KAZVAN сповідує унікальність та індивідуальність, тому навіть весільний образ вони намагаються зробити по-справжньому особливим: в асортименті є позиція капелюшків для наречених. А формат бренду-ательє дозволяє створити з замовником будь-який цікавий аксесуар. Так створили теплий та стильний жилет-корсет, який слугуватиме і підкладкою під тренч, і топом.

На головних уборах зазначають літери: Q – For Queen (для королев), K – For King (для королів). І це не манія величі. Так бренд втілює в життя найпоширеніший відгук від клієнтів: «Я відчуваю себе, начебто у короні». Окрім цього, бренд створює неймовірні корсети, які ідеально підкреслюють талію, а також допомагають жінкам розкрити справжню сутність.

Фото: Віолетта Нагачевська 

Фото: Віолетта Нагачевська 

«У МАЙСТЕРНІ ЗАВЖДИ ГРАЄ РОК»

«Нам подобається бути невеличкою майстернею. Під замовлення та за індивідуальними мірками», – зізнається Анастасія. – Як я кажу, все дуже «облюблене». Кожен стібок та забитий в колодку гвіздок. А ще у нас завжди грає рок, щоб вироби створювались у найбільш щасливій атмосфері. А плани, певно, знайти «своїх» таких же творчих, натхненних, які цінують вклад ручної роботи та любові у виріб».

ДЕ ПРИДБАТИ?

Звісно, перше й основне місце – це майстерня у м. Рівне. Тут все дуже автентично і творчо. Анастасія любить, коли до них приходять люди, які дивуються з процесу створення головних уборів. За бажанням – навіть самі можуть взяти участь. «Я була «на сьомому небі», коли створила власноруч свій перший капелюх. Він був літній з соломки сінамей, з ним більше мороки, ніж з будь-яким шерстяним, але це був кайф. Тому не відмовляю у бажанні отримати цей кайф з моєю допомогою», – каже засновниця бренду.

Капелюшки також представлені у шоу-румі LOCATION KYIV. «Для того, щоб показати продукцію у певному шоу-румі, нам важливий особистий конект. Як люди будуть розповідати про нас. Чи доноситимуть цінності. Хоча останнім часом чую, що наші капелюхи треба бачити і торкатися, бо в житті вони набагато крутіші».

Матеріали за темою

[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” offset=”” post_in=”17963, 17917, 17882″][eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” offset=”” post_in=”17670, 18234, 18118″]

Топ-3 публікації

[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”17864, 17882, 17555″ offset=””]

Вибір редакції

[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”14855, 12520, 15524″ offset=””]
ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
433752755_402492882529120_7619119416570274353_nу
IMG_0539
gorn ceramics
2
F7ykwглв11111111
gattorre-jef-claesп
-сайт-new (2)11111111
IMG_65111
ad4f49d96a6e111111111111
ann haustova