Тарас Цимбалюк і MAN’s SET запустили кампанію: 10% з продажів білизни – на збір для ЗСУ

Актор Тарас Цимбалюк став обличчям нової кампанії бренду чоловічої білизни MAN’s SET. Головна ідея – не просто рекламне знімання, а реальна допомога для ЗСУ. Протягом червня бренд передає 10% з кожного продажу на збір Тараса – для закупівлі авто для підрозділів ЗСУ на Покровський напрямок. Актор разом з брендом мають на меті закрити збір сумою на 2 000 000 грн.
Цимбалюк не лише знявся у новій колекції, а й виступив ініціатором підтримки, яку MAN’s SET перетворив на спільну кампанію.

На фото та відео Тарас у білизні MAN’s SET говорить про впевненість і комфорт.

Контекст воєнного часу вимагає від брендів не просто виживати, а займати позицію. Бренд  говорить про чоловіче здоров’я, комфорт і тіло. Але сьогодні він обирає говорити і про цінності, які виходять за межі продукту.

«Для нас було важливо не просто зробити чергову колаборацію, а створити щось, що реально працює на перемогу. Ми знаємо, що багато хто зараз шукає, як бути корисним – навіть, коли купує труси. І ми дали цю можливість. Бо свобода, яку ми комунікуємо – це не лише про тіло, а й про вибір у складний час»», – говорить команда MAN’s SET.

Переглянути колекцію можна на сайті бренда або в Instagram.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
1080x1080
IMG_8658 копія
IMG_1920 (1)
ЧП тиждень колаж
7
216b31f7eedf01d74c521cedaf985339 (1)
Advent Calendar колаж
завантаженн
IMG_7662 ьд
2085-PRO Імунітет(1)111