Тарас Цимбалюк і MAN’s SET запустили кампанію: 10% з продажів білизни – на збір для ЗСУ

Актор Тарас Цимбалюк став обличчям нової кампанії бренду чоловічої білизни MAN’s SET. Головна ідея – не просто рекламне знімання, а реальна допомога для ЗСУ. Протягом червня бренд передає 10% з кожного продажу на збір Тараса – для закупівлі авто для підрозділів ЗСУ на Покровський напрямок. Актор разом з брендом мають на меті закрити збір сумою на 2 000 000 грн.
Цимбалюк не лише знявся у новій колекції, а й виступив ініціатором підтримки, яку MAN’s SET перетворив на спільну кампанію.

На фото та відео Тарас у білизні MAN’s SET говорить про впевненість і комфорт.

Контекст воєнного часу вимагає від брендів не просто виживати, а займати позицію. Бренд  говорить про чоловіче здоров’я, комфорт і тіло. Але сьогодні він обирає говорити і про цінності, які виходять за межі продукту.

«Для нас було важливо не просто зробити чергову колаборацію, а створити щось, що реально працює на перемогу. Ми знаємо, що багато хто зараз шукає, як бути корисним – навіть, коли купує труси. І ми дали цю можливість. Бо свобода, яку ми комунікуємо – це не лише про тіло, а й про вибір у складний час»», – говорить команда MAN’s SET.

Переглянути колекцію можна на сайті бренда або в Instagram.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
_DSC4061-21111
AY8GEEFY3WnRjrsjbT2AO4SYLPESvn4umtqk8L
завантаапження (4)
IMG_51тьд36
LUMIVERSE
Untitled design - 1
411
101910-0101910400031111
.jpg
nukott