Актор Тарас Цимбалюк став обличчям нової кампанії бренду чоловічої білизни MAN’s SET. Головна ідея – не просто рекламне знімання, а реальна допомога для ЗСУ. Протягом червня бренд передає 10% з кожного продажу на збір Тараса – для закупівлі авто для підрозділів ЗСУ на Покровський напрямок. Актор разом з брендом мають на меті закрити збір сумою на 2 000 000 грн.
Цимбалюк не лише знявся у новій колекції, а й виступив ініціатором підтримки, яку MAN’s SET перетворив на спільну кампанію.
На фото та відео Тарас у білизні MAN’s SET говорить про впевненість і комфорт.
Контекст воєнного часу вимагає від брендів не просто виживати, а займати позицію. Бренд говорить про чоловіче здоров’я, комфорт і тіло. Але сьогодні він обирає говорити і про цінності, які виходять за межі продукту.
«Для нас було важливо не просто зробити чергову колаборацію, а створити щось, що реально працює на перемогу. Ми знаємо, що багато хто зараз шукає, як бути корисним – навіть, коли купує труси. І ми дали цю можливість. Бо свобода, яку ми комунікуємо – це не лише про тіло, а й про вибір у складний час»», – говорить команда MAN’s SET.
Переглянути колекцію можна на сайті бренда або в Instagram.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Пляжний дует: купальники для неї і плавки для нього
Великий – значить легендарний: як український бренд MAN’s SET змінює уявлення про чоловічу білизну?
Чоловічий бренд Be Gentle презентує колекцію Resort 2025 – для відпочинку та роботи в теплий сезон
Українські унісекс-бренди, які стирають межі у поділі на жіноче і чоловіче