Архітектурна досконалість: COOSH презентував нову колекцію

Український бренд одягу та аксесуарів COOSH презентував колекцію FW 23-24 з преміум-лінійки Select, яка вирізняється особливими елементами, архітектурним кроєм та найкращою якістю. Натхненні скандинавською естетикою, лаконічні дизайни речей допомагають підкреслити власну індивідуальність без зайвих деталей.

Філософія бренду Аліни Френдій полягає в проявленні елегантності та характеру завдяки мінімалістичному дизайну, маскулінним силуетам та стриманій палітрі кольорів. Такий концепт допоможе клієнткам створити стильну капсулу речей на кожен день, що ідеально поєднуються між собою.

У центрі колекції – довге оверсайз-пальто чоловічого крою Boyfriend’s Coat у декількох монохромних кольорах і вкорочене пальто на запах трендового силуету.

Обидві моделі мають у складі 50% вовни.

Окремої уваги цього сезону заслуговують штани палаццо з поясом у вигляді рукавів від жакета. Завдяки цим деталям, на перший погляд, базовий елемент гардероба став стильоутворюючим. До цього дропу також увійшли шкіряні корсети й максіспідниці з анімалістичним принтом та напівпрозорі в’язані лонгсліви, що слугуватимуть чудовою теплою базою.

Марка дотримується своїх принципів, тож колекція не має яскравих фарб та зайвих деталей: речі виконані у монохромних кольорах, які ідеально поєднуються між собою та й з попереднім дропом.

Придбати нову колекцію можна в інстаграмі брендуна сайті або в шоурумах у Києві, Львові та Тернополі.

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів

Від Харкова до Львова: джемпери від COOSH, натхненні українськими містами

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
вн
sist donat111
BARC29LIZ1271111
photo_2025-05-15_13-04-12
оа
lrp_skfc_effaclar_effaclarazgelcream_launch_dermglove1_dmi_na_no-cta (1
Діти в місті_літо1080х1080
www.lundlund.com - hm 1
wed size - 87
sfdg