До 7-го дня народження мережі салонів CLIPSE, його засновниця Алла Барановська презентувала особливу колаборацію з ювелірним брендом KOLOMATSKA.
Разом вони розробили аксесуар, що об’єднує естетику ювелірної та бʼюті-індустрій: дзеркальце кольору лимонного золота на ланцюжку. Виріб створений так, щоб його можна було носити на шиї, завжди поруч із собою.
Ідея колаборації – нагадати жінкам про їхню красу та впевненість. Дзеркало – символ любові до себе, який водночас стає стильною прикрасою. Адже воно підкреслює, як важливо зробити паузу, подивитись на своє відображення і знайти мить для себе. Частина прибутку від продажів дзеркалець буде передана у благодійний фонд «Таблеточки», який допомагає онкохворим дітям та їхнім сім’ям.
CLIPSE активно підтримує соціальні ініціативи, співпрацюючи з фондами «Таблеточки», «Марш жінок» та іншими. За роки діяльності бренд реалізував десятки благодійних проєктів, зокрема облаштування дитячих ігрових зон в «Охматдит» та надання адресної допомоги жінкам і дітям.
Ексклюзивний аксесуар доступний для передзамовлення на сайті KOLOMATSKA.
Про бренди
CLIPSE, заснований Аллою Барановською, вже сім років працює з топовими світовими брендами та задає нові стандарти в індустрії краси. Цей проєкт став символом бездоганності та експертності, завдяки постійним інноваціям і партнерствам на найвищому рівні.
KOLOMATSKA – український концептуальний ювелірний бренд, створений фешн-стилістом і художником Маргаритою Коломацькою. Натхненний українською культурною спадщиною, бренд є адептом повільного виробництва і традиційно виготовляє свій продукт вручну обмеженим тиражем.