INTERTOP презентував першу капсульну колекцію одягу «Квітни», створену у колаборації з українською лідеркою думок та амбасадоркою соціальних проєктів Дашею Квітковою. Нова співпраця акцентує увагу на природності та легкості, вишуканості та грації, щоб кожна дівчина відчувала себе стильно й комфортно протягом усього літа.
Рекламний кампейн у стилі дівич-зустрічі транслює ніжність, витонченість і легкість справжньої дівочої дружби та по-новому подає квіткову тематику, відмовляючись від яскравих кольорів та різких принтів в одязі, натомість пропонуючи флористичне розмаїття декорацій. Даша Квіткова знялась у рекламному кампейні зі своїми найближчими подругами – в історію про дружбу, красу та трошки про дівочі секрети органічно інтегровані речі з нової колекції.
В дропі представлена широка варіація літніх речей з льону: стильні топи, які можна поєднувати зі штанами або спідницею, невагома міді-сукня з відкритою спиною, легка сорочка, а також бавовняні: базові футболки й майки, романтична сукня-міді з квітковим принтом. В колекцію також входить футболка з написом «Квітни». Одяг з лімітованої колекції дає універсальні рішення для будь-яких подій: роботи в офісі, ділових зустрічей, романтичних побачень, прогулянок містом чи посиденьок з друзями.
Уся продукція колаборації має маркування «Зроблено в Україні» – підтримуючи українське виробництво, речі відшиті в нашій країні.
«Колекцію «Квітни» створено для тебе, для себе, для всіх. Вона поєднує у собі ніжність, силу та певну маскулінність. Для мене було важливим зробити саме капсульну колекцію, де всі речі поєднуються як між собою, так і з будь-якими іншими речами, які вже є в гардеробі у дівчат. Цей одяг можна одягати і на побачення, і на ділові зустрічі, і на посиденьки з друзями», – зазначила Даша Квіткова.
Речі з нової колекції вже можна придбати в магазинах мережі INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA, та в мобільному застосунку.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Як тебе не любити: колекції українських брендів до Дня Києва
Український бренд IWOMAN презентує круїзний дроп